ang Rfsu-test
_0609 Septemberbarn
  1. Q
    #1

    ang Rfsu-test

    Är det någon här som tagit sånt test?

    Jag tog ett sånt imorse och är osäker på resultatet...
    Det blev ett tydligt streck och sedan en antydan till streck lite längre bort på stickan.
    På bruksanvisningen visar det att strecken ska vara preci bredvid varandra om man är gravid.
    Alltså, ett streck - inte gravid
    två streck - gravid.

    Jag fick ett tydligt och ett mycket svagt längre bort.
    Mensen skulle kommit i lördags.
    Vad tror ni?
  2. 1
    ang Rfsu-test Är det någon här som tagit sånt test?

    Jag tog ett sånt imorse och är osäker på resultatet...
    Det blev ett tydligt streck och sedan en antydan till streck lite längre bort på stickan.
    På bruksanvisningen visar det att strecken ska vara preci bredvid varandra om man är gravid.
    Alltså, ett streck - inte gravid
    två streck - gravid.

    Jag fick ett tydligt och ett mycket svagt längre bort.
    Mensen skulle kommit i lördags.
    Vad tror ni?
  3. Millan bf 7/9
    #2

    Hi Hi

    PRECIS så blev det för mig med. Och jag lovar, hur många jag än köpte (ähum,många)så blev det likadant hela tiden. Sen köpte jag Clearblue, och där var det ett jätteplus !Så nog tror jag att du är gravid ! Konstigt att dom inte gör om bilden, eller så vill dom kanske att man ska vara osäker och gå och köpa ett till?
    /Millan bf 7/9
  4. 2
    Hi Hi PRECIS så blev det för mig med. Och jag lovar, hur många jag än köpte (ähum,många)så blev det likadant hela tiden. Sen köpte jag Clearblue, och där var det ett jätteplus !Så nog tror jag att du är gravid ! Konstigt att dom inte gör om bilden, eller så vill dom kanske att man ska vara osäker och gå och köpa ett till?
    /Millan bf 7/9
  5. Q
    #3

    *asg*

    Så måste det ju vara - Pengaintresse!
    De vill tjäna pengar på oss genom massköp av tester
    ;-D

    Nåväl, har köpt ett dubbelpack CB nu.
    Måste man testa på morgonen...? *dåligt minne*

    Kram
  6. 3
    *asg* Så måste det ju vara - Pengaintresse!
    De vill tjäna pengar på oss genom massköp av tester
    ;-D

    Nåväl, har köpt ett dubbelpack CB nu.
    Måste man testa på morgonen...? *dåligt minne*

    Kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4

    Exakt samma för mig...

    ...gjorde tre RFSU test, ett på fredagen, ett på lördagen o ett på söndagen, de två första hade ett svagt streck lite längre ner som du berättar, det sista hade ett starkt streck lite längre ner =) Om du tittar på förpackningens förklaring så är den inte propotionerligt avbildad , den e kortare o ser inte alls ut som i verkligheten, därför ser det ut som strecken ska vara närmare varandra. Förstår du vad jag menar ? Jag insåg det efter tredje testet haha...
    Grattis ! Kram
  8. 4
    Exakt samma för mig... ...gjorde tre RFSU test, ett på fredagen, ett på lördagen o ett på söndagen, de två första hade ett svagt streck lite längre ner som du berättar, det sista hade ett starkt streck lite längre ner =) Om du tittar på förpackningens förklaring så är den inte propotionerligt avbildad , den e kortare o ser inte alls ut som i verkligheten, därför ser det ut som strecken ska vara närmare varandra. Förstår du vad jag menar ? Jag insåg det efter tredje testet haha...
    Grattis ! Kram
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5

    nope..

    men ett par tmmar e det bra om det gått, men eftersom du köpt ett dubbelpack kan du ju testa både nu och i morgon!! men är hundra på ett du får upp ett plus!
  10. 5
    nope.. men ett par tmmar e det bra om det gått, men eftersom du köpt ett dubbelpack kan du ju testa både nu och i morgon!! men är hundra på ett du får upp ett plus!

Liknande trådar

  1. Svagt pos med RFSU-test...
    By Embers in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-27, 23:17
  2. RFSU test
    By osäker in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 20:22
  3. RFSU:s grav.test..???
    By Jenny_ in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 16:18
  4. RFSU -test?
    By xlakhf in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 08:36
  5. Rfsu test
    By secretlady in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 08:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar