SUCK...
_02 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    SUCK...

    Nu har jag suttit instängd i tre dagar med sjukt barn, för en gångs skull är det storkillens tur att vara riktigt risig, hög feber o hostar. I natt yrade han, låg o sjöng \"bäbä vita lamm gick på restaurang\", då kunde jag inte annat än le! lillebror har bara fått en \"släng\" av sjukdomen den här gången, tur är väl det eftersom han föddes för tidigt o p g a det har \"risiga\" lungor..
    pippi på de sju haven maler på hela dagarna, snart kan jag den utantill;) Titta på film är det enda han orkar, min sjuka lilla stora \"skrutt\"!
    Det var länge se´n han var sjuk så här länge, är det fortfarande tre dagar med hög feber som gäller innan man åker till doktorn, vet nå´n??

  2. 1
    SUCK... Nu har jag suttit instängd i tre dagar med sjukt barn, för en gångs skull är det storkillens tur att vara riktigt risig, hög feber o hostar. I natt yrade han, låg o sjöng \"bäbä vita lamm gick på restaurang\", då kunde jag inte annat än le! lillebror har bara fått en \"släng\" av sjukdomen den här gången, tur är väl det eftersom han föddes för tidigt o p g a det har \"risiga\" lungor..
    pippi på de sju haven maler på hela dagarna, snart kan jag den utantill;) Titta på film är det enda han orkar, min sjuka lilla stora \"skrutt\"!
    Det var länge se´n han var sjuk så här länge, är det fortfarande tre dagar med hög feber som gäller innan man åker till doktorn, vet nå´n??

  3. Anonym
    #2

    ingen aning om doktorn men

    Jag har också suttit instängd i tre dagar med tre små sjuklingar (plus att jag hade dem hemma i tisdags av en annan anledning, dumma jag), fast mina är liksom tillräckligt friska för att slåss och springa runt runt och skrika \"jag är huk, jag är huk\"
    Suck!
    Ville bara säga att det var skönt att hör att det är fler... Själv har jag satt förbud för någon mer bolibompa dvd idag.....
  4. 2
    ingen aning om doktorn men Jag har också suttit instängd i tre dagar med tre små sjuklingar (plus att jag hade dem hemma i tisdags av en annan anledning, dumma jag), fast mina är liksom tillräckligt friska för att slåss och springa runt runt och skrika \"jag är huk, jag är huk\"
    Suck!
    Ville bara säga att det var skönt att hör att det är fler... Själv har jag satt förbud för någon mer bolibompa dvd idag.....
  5. jennie
    #3

    i morron

    ska jag gå o fika med en kompis - och bara NJUTA! Det tycker jag du oxå ska göra!
  6. 3
    i morron ska jag gå o fika med en kompis - och bara NJUTA! Det tycker jag du oxå ska göra!
  7. Sol m.A & L
    #4

    Sjuka barn

    och dubbelstudier och en make som absolut inte kan vabba pga jobbet. SUCKAR!
  8. 4
    Sjuka barn och dubbelstudier och en make som absolut inte kan vabba pga jobbet. SUCKAR!

Liknande trådar

  1. Virus, baciller, suck suck...
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-08, 12:54
  2. Suck..Dubbel suck..
    By maria9977 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 11:21
  3. Suck suck och lite mer suck...
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-14, 13:16
  4. Suck! och åter Suck!
    By mamma24h in forum Bokstavsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 13:03
  5. suck och åter suck..
    By sandra_78 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 17:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar