Idag leker livet!
_0112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2001
    #1

    Idag leker livet!

    Jag kan idag titulera mig BARNMORSKA! Så otroligt skönt att det är över. Det har varit hårt slit i 18 månader.
    J har fått jobb efter ett år letande och vi flyttar till ett radhus i mars.
    Vad mer kan man önska sig? Livet svänger ganska snabbt och idag känns det lätt att leva!
  2. 1
    Idag leker livet! Jag kan idag titulera mig BARNMORSKA! Så otroligt skönt att det är över. Det har varit hårt slit i 18 månader.
    J har fått jobb efter ett år letande och vi flyttar till ett radhus i mars.
    Vad mer kan man önska sig? Livet svänger ganska snabbt och idag känns det lätt att leva!
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    GRATTIS Anna Lotta!!!

    Du har varit oerhört duktig och kämpat!!!
    Grattis!
    Kram
  4. 2
    GRATTIS Anna Lotta!!! Du har varit oerhört duktig och kämpat!!!
    Grattis!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2001
    #3

    Tack

    är riktigt stolt över mig själv faktiskt!
  6. 3
    Tack är riktigt stolt över mig själv faktiskt!
  7. Anna-Lotta m Moa & Alva
    #4

    5 minuter efter

    att jag skrev inlägget kräktes Moa ner hela soffan och hallen... *suck*
  8. 4
    5 minuter efter att jag skrev inlägget kräktes Moa ner hela soffan och hallen... *suck*
  9. Mia med arga Ludde
    #5

    Grattis..

    Var hade du fått jobb!!!
  10. 5
    Grattis.. Var hade du fått jobb!!!
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    Grattis!

    Va roligt!

    Va skönt att saker och ting faller på plats! Får man vara nyfiken på vart radhuset ligger? vi är otroligt sugna på radhus, men det får vänta tills vi iaf båda jobbar igen.
    :)
  12. 6
    Grattis! Va roligt!

    Va skönt att saker och ting faller på plats! Får man vara nyfiken på vart radhuset ligger? vi är otroligt sugna på radhus, men det får vänta tills vi iaf båda jobbar igen.
    :)
  13. Medlem sedan
    Jun 2001
    #7

    ÅÅÅÅ Anna-Lotta

    vad glad jag blir för din skull...alltså inte att Moa kräktes utan att allt annat verkar falla på plats :) Grattis!
  14. 7
    ÅÅÅÅ Anna-Lotta vad glad jag blir för din skull...alltså inte att Moa kräktes utan att allt annat verkar falla på plats :) Grattis!
  15. Anna-Lotta m Moa & Alva
    #8

    Jag

    har fått ett vik på BB Stockholm från februari till augusti, sen får vi se var det finns jobb.
  16. 8
    Jag har fått ett vik på BB Stockholm från februari till augusti, sen får vi se var det finns jobb.
  17. Anna-Lotta m Moa & Alva
    #9

    Vi har

    lyckats få ett hyresradhus i Viby, bara 1000 kr mer i hyra än vi har idag. Eftersom vi båda har vikariat så går det inte att köpa :-(
  18. 9
    Vi har lyckats få ett hyresradhus i Viby, bara 1000 kr mer i hyra än vi har idag. Eftersom vi båda har vikariat så går det inte att köpa :-(
  19. Anna-Lotta m Moa & Alva
    #10

    Tack! imt

  20. 10
    Tack! imt
  21. Mia med Glad Ludvig
    #11

    Vad kul!!

    Då får Nina Pricka in ditt pass när det är dax.
  22. 11
    Vad kul!! Då får Nina Pricka in ditt pass när det är dax.
  23. Medlem sedan
    May 2003
    #12

    då kanske vi ses

    då! :D
    Fast jag har inte fått besked än, har sökt plats på BB Sthlm denna gång oxå via fria kvoten men som sagt inte fått svar än!
  24. 12
    då kanske vi ses då! :D
    Fast jag har inte fått besked än, har sökt plats på BB Sthlm denna gång oxå via fria kvoten men som sagt inte fått svar än!
  25. Anna-Lotta
    #13

    Du

    kan alltid ringa BB Stockholm när det är dax och säg att du fött där tidigare. Om det finns plats så får du komma. Kan alltid var värt ett försök om du inte fått besked. Du borde få plats på fria kvoten då du fött där tidigare och det är ditt tredje barn.
  26. 13
    Du kan alltid ringa BB Stockholm när det är dax och säg att du fött där tidigare. Om det finns plats så får du komma. Kan alltid var värt ett försök om du inte fått besked. Du borde få plats på fria kvoten då du fött där tidigare och det är ditt tredje barn.
  27. Medlem sedan
    May 2003
    #14

    ja...

    ...det var det min BM sa oxå, att man alltid kan ringa dit när det är dax.
    Fick brev härom veckan och där stod att man brukar få besked ca 4 veckor innan bf, så vi får väl se :)
  28. 14
    ja... ...det var det min BM sa oxå, att man alltid kan ringa dit när det är dax.
    Fick brev härom veckan och där stod att man brukar få besked ca 4 veckor innan bf, så vi får väl se :)
  29. Medlem sedan
    May 2003
    #15

    va kul!

    Viby är ju fint!
    Vi är såååå sugna på radhus, men vill ju hålla oss ungefär där vi bor nu och priserna är ju skyhöga :( Och jag blev ju arbetslös 1 dec 05 så det dröjer nog innan det blir hus för oss :(
    men hyresradhus är ju jättebra! hur stort är det?
  30. 15
    va kul! Viby är ju fint!
    Vi är såååå sugna på radhus, men vill ju hålla oss ungefär där vi bor nu och priserna är ju skyhöga :( Och jag blev ju arbetslös 1 dec 05 så det dröjer nog innan det blir hus för oss :(
    men hyresradhus är ju jättebra! hur stort är det?
  31. Sanna m Sacha & Benji
    #16

    Kuuuul!

    Grattis! Vad härligt! Gratta Johan också! :-)
    Jag pratade m Malin härom dagen- Alexander hade fått dagisplats nu- trots att de hade typ plats nr 40 i kön- så mitt tips är: \"ring\" när ni vill ha platser... Det var nämligen det hon gjorde...*hintar*
  32. 16
    Kuuuul! Grattis! Vad härligt! Gratta Johan också! :-)
    Jag pratade m Malin härom dagen- Alexander hade fått dagisplats nu- trots att de hade typ plats nr 40 i kön- så mitt tips är: \"ring\" när ni vill ha platser... Det var nämligen det hon gjorde...*hintar*
  33. Anna-Lotta
    #17

    107kvm

    femrok, dock är två av rummen väldigt små men naggande goda. :-)
  34. 17
    107kvm femrok, dock är två av rummen väldigt små men naggande goda. :-)
  35. Medlem sedan
    Jul 2001
    #18

    Grattis grattis!

    Stort lycka till!
    *kram*
  36. 18
    Grattis grattis! Stort lycka till!
    *kram*
  37. Medlem sedan
    Nov 1999
    #19

    Grattis!

    Bravo! Härligt kämpat! Nu har du världens bästa yrke!

    Lycka till!
  38. 19
    Grattis! Bravo! Härligt kämpat! Nu har du världens bästa yrke!

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Livet leker, livet känns underbart,
    By ho0mii3z in forum _1107 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-26, 19:24
  2. Idag leker livet! :-)
    By sprengja in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 19:16
  3. Livet leker med oss just nu!
    By Moonbeam in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 22:34
  4. Nu leker livet!!
    By Lycklig nu in forum Separation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 16:57
  5. livet leker
    By -jenna- in forum Barn som yrke
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-17, 21:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar