Känner mig nere..
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Känner mig nere..

    det är väl hormoner antar jag,känns så in i norden meningslöst att pippa som kaniner för att sedan få ett minus,vi brukar inte ha så himla mycket sex,så det känns så svårt att börja så mycket under vissa perioder.
    i morgon ska man ju på det igen,men jag känner inte för det,jag älskar min man och sexet vi har men inte varannan dag kanske,suck.
    vet inte varför jag känner mig så deppig,i går var jag som en solstråle.
    hur mår ni?
  2. 1
    Känner mig nere.. det är väl hormoner antar jag,känns så in i norden meningslöst att pippa som kaniner för att sedan få ett minus,vi brukar inte ha så himla mycket sex,så det känns så svårt att börja så mycket under vissa perioder.
    i morgon ska man ju på det igen,men jag känner inte för det,jag älskar min man och sexet vi har men inte varannan dag kanske,suck.
    vet inte varför jag känner mig så deppig,i går var jag som en solstråle.
    hur mår ni?
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    *kram*

    Är oxxå nere och deppig just nu. Håller med dig om att det helt plötsligt käns meningslöst att ha massa sex. Men ändå så är det juh inte barn jag tänker på _under tiden_ utan bara innan och efter *S*

    Jag käner mig så kluven just nu, hela min värld kretsar runt att bli gravid och det käns så otroligt elakt mot de två underbara barn som jag redan har.

    Men jag har jobbar nu i helgen (har inte jobbar på nästan 2 veckor, har mysko schema) och det har gjort att jag har tänkt på annat ett tag och det käns lite bättre nu i alla fall.

    Vill i alla fall ge dig en stor kram
  4. 2
    *kram* Är oxxå nere och deppig just nu. Håller med dig om att det helt plötsligt käns meningslöst att ha massa sex. Men ändå så är det juh inte barn jag tänker på _under tiden_ utan bara innan och efter *S*

    Jag käner mig så kluven just nu, hela min värld kretsar runt att bli gravid och det käns så otroligt elakt mot de två underbara barn som jag redan har.

    Men jag har jobbar nu i helgen (har inte jobbar på nästan 2 veckor, har mysko schema) och det har gjort att jag har tänkt på annat ett tag och det käns lite bättre nu i alla fall.

    Vill i alla fall ge dig en stor kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Tack..

    Kram själv,skönt att du mår bättre,snart har vi väl en liten i magen om vi har tur.=)
  6. 3
    Tack.. Kram själv,skönt att du mår bättre,snart har vi väl en liten i magen om vi har tur.=)
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4

    Känner igen det

    där precis. Det blir så stressat och inte särskilt spontant. Inte lätt att ha sex efter ÄL schema...
    Vi får bara hoppas att vi snart får lön för mödan, då är det ju värt allt!
    Kram!!!
  8. 4
    Känner igen det där precis. Det blir så stressat och inte särskilt spontant. Inte lätt att ha sex efter ÄL schema...
    Vi får bara hoppas att vi snart får lön för mödan, då är det ju värt allt!
    Kram!!!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    ja..

    men jag mår så illa,ofta vid äl,varför mår man inte bra då?
    naturen borde ju gjort varenda kvinna som en kåt kanin vid det tillfället,eller hur?
  10. 5
    ja.. men jag mår så illa,ofta vid äl,varför mår man inte bra då?
    naturen borde ju gjort varenda kvinna som en kåt kanin vid det tillfället,eller hur?
  11. Anonym
    #6

    Förstår precis

    Det känns så himla påtvunget att ha sex varannan dag bara för att. Även om jag har en man som vill ha barn lika mycket som jag så han ställer glatt upp, men det är svårt att hitta rätta känslan. Nu måste det ta sej snart så att man kan få ett normalt (hahaha, då börjar ju missfallsnojjan....) liv igen.

    Kramar till dej, hoppas du känner dej gladare snart.
  12. 6
    Förstår precis Det känns så himla påtvunget att ha sex varannan dag bara för att. Även om jag har en man som vill ha barn lika mycket som jag så han ställer glatt upp, men det är svårt att hitta rätta känslan. Nu måste det ta sej snart så att man kan få ett normalt (hahaha, då börjar ju missfallsnojjan....) liv igen.

    Kramar till dej, hoppas du känner dej gladare snart.
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7

    Tack..

    ja,snart mår jag nog bättre,eller sämre=)
    nu mår jag jääääävligt illa,blääää,men jag ska försöka pigga upp mig inför nuppet i morgon.*S*
  14. 7
    Tack.. ja,snart mår jag nog bättre,eller sämre=)
    nu mår jag jääääävligt illa,blääää,men jag ska försöka pigga upp mig inför nuppet i morgon.*S*
  15. Medlem sedan
    Oct 2004
    #8

    Förstår dig...

    Jag och sambon är inte som kaniner i vanliga fall och det blir lätt att det känns nästan onaturligt att ha så mycket sex under en kort period... Sen spelar väl svallande hormoner in också kan jag tänka mig... Kram på dig och lycka till i alla fall...
  16. 8
    Förstår dig... Jag och sambon är inte som kaniner i vanliga fall och det blir lätt att det känns nästan onaturligt att ha så mycket sex under en kort period... Sen spelar väl svallande hormoner in också kan jag tänka mig... Kram på dig och lycka till i alla fall...
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9

    Tack..

    ja,får väl hoppas att det blev något i går om vi nu inte får till det i morgon,mår jag så här illa då så, näpp,får bli en vääääldig snabbis då.=)
  18. 9
    Tack.. ja,får väl hoppas att det blev något i går om vi nu inte får till det i morgon,mår jag så här illa då så, näpp,får bli en vääääldig snabbis då.=)
  19. Anonym
    #10

    Ja det är ju konstigt

    Jag tycker att det står överallt att man ska bli mer tänd vid ägglossning, men har inte märkt det. Åtminstone inte de gånger det behövs mest, när amn ska producera barn.
  20. 10
    Ja det är ju konstigt Jag tycker att det står överallt att man ska bli mer tänd vid ägglossning, men har inte märkt det. Åtminstone inte de gånger det behövs mest, när amn ska producera barn.
  21. Medlem sedan
    Oct 2004
    #11

    Jag blir

    som en löptik när jag har ÄL... när jag inte vill bli gravid i alla fall... När jag försöker bli gravid blir jag absolut inte mer tänd vid ägglossning. Antar att det är någon psykisk låsning eller nåt... Min kropp funkar ju helt bakvänt! :(
    Man tycker ju att kroppen borde fungera bättre än så....
  22. 11
    Jag blir som en löptik när jag har ÄL... när jag inte vill bli gravid i alla fall... När jag försöker bli gravid blir jag absolut inte mer tänd vid ägglossning. Antar att det är någon psykisk låsning eller nåt... Min kropp funkar ju helt bakvänt! :(
    Man tycker ju att kroppen borde fungera bättre än så....
  23. Smurfan dag 5/26
    #12

    Känner mig nere

    jag med... Kanske mensen som spökar fortfarande? Jag är på dag fem nu, så det borde ge sig snart, tycker man.

    Hoppas det vänder för dig och att du mår bättre snart igen!
    *kram*
  24. 12
    Känner mig nere jag med... Kanske mensen som spökar fortfarande? Jag är på dag fem nu, så det borde ge sig snart, tycker man.

    Hoppas det vänder för dig och att du mår bättre snart igen!
    *kram*
  25. Medlem sedan
    Mar 2003
    #13

    Tack..

    jag har ju äl,enligt mina beräkningar,så hormonerna spelar väl mig ett spratt.
  26. 13
    Tack.. jag har ju äl,enligt mina beräkningar,så hormonerna spelar väl mig ett spratt.
  27. Smurfan dag 5/26
    #14

    Jo..

    jag känner till det där :-/ Vid ÄL är jag oxå deppad av nån anledning?? Ens kropp spelar verkligen en spratt många gånger...
  28. 14
    Jo.. jag känner till det där :-/ Vid ÄL är jag oxå deppad av nån anledning?? Ens kropp spelar verkligen en spratt många gånger...
  29. Medlem sedan
    Jul 2000
    #15

    Jag förstår dig

    så väl!
    Allt är som en berg- och dalbana där det är så vansinnigt lätt att bara glida ner och tappa sugen fullständigt!
    Jag har under veckan som gått själv känt att det kanske skulle vara bäst att lägga ner det här. Låta tiden ha sin gång och bara köra på som vanligt, inte försöka pricka in äl. Bara tänka att det blir när det blir...men hur lätt är det då *ler*?

    Den här gången SKA vi få plus...inte minus...det har jag bestämt, så det så *ler*!

    Kramisar
  30. 15
    Jag förstår dig så väl!
    Allt är som en berg- och dalbana där det är så vansinnigt lätt att bara glida ner och tappa sugen fullständigt!
    Jag har under veckan som gått själv känt att det kanske skulle vara bäst att lägga ner det här. Låta tiden ha sin gång och bara köra på som vanligt, inte försöka pricka in äl. Bara tänka att det blir när det blir...men hur lätt är det då *ler*?

    Den här gången SKA vi få plus...inte minus...det har jag bestämt, så det så *ler*!

    Kramisar
  31. Medlem sedan
    Mar 2003
    #16

    jo visst..

    hoppas vi på det,men jag är på ett rysligt humör så får vi till det i dag är det inte illa,myste i fredags,har beräknat äl till denna helgen och till nästa om jag har 32 dagar.
    får väl se vad som händer.=)
  32. 16
    jo visst.. hoppas vi på det,men jag är på ett rysligt humör så får vi till det i dag är det inte illa,myste i fredags,har beräknat äl till denna helgen och till nästa om jag har 32 dagar.
    får väl se vad som händer.=)
  33. Medlem sedan
    Mar 2003
    #17

    hoppsan fel nick,imt

    l
  34. 17
    hoppsan fel nick,imt l

Liknande trådar

  1. Hur känner ni er där nere?
    By Trelleborgstjej in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-03-16, 09:32
  2. Känner mig nere
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 21:06
  3. Känner mig så nere!
    By Grodan och Arvid in forum _0607 Julibarn
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 19:26
  4. Känner mig så nere!!
    By Louise m. Tilde, Tintin in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 19:26
  5. Känner mej så nere :(
    By sarah,maxen03 o bäbis v38 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 11:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar