Polisen var hos grannen igen.
_0211 Novemberbarn
  1. Anonym just nu
    #1

    Polisen var hos grannen igen.

    Skriver anonymt då jag inte vet om nån anhörig kanske är i krokarna :)

    Jag har länge misstänkt att han knarkar. Vi brukar röka på balkongen vid samma tider *skumt*
    När han är okej så snackar han och är glad men ibland är han bara tyst och typ gömmer sig på balkongen.
    Har sett ibland när han kommit hem att han knappt kan gå (dagtid) och när han försökt låsa upp dörren i sitt hem ser det ut som om han ska somna. (ni förstår nogvad jag menar)

    Förra veckan var ambulansen här och hämtade honom och då såg han bra skum ut.
    När han kommit hem frågade jag vad som hänt och sa att han fått en allergisk reaktion av medicin han åt.

    Idag var det dags igen. Polisen fick komma och bryta upp dörren för ambulans personalen kom ej in. Även denna gång såg han bra skum ut.

    Han har flera gånger i veckan (i säkert månader) knackat på mig och frågat om jag har alvedon eller ngt starkare. I början fick han alltid det men nu när jag sett att det är nånting så har jag sagt att det är slut.

    Undra vad det är med honom? Läskigt tycker jag om han knarkar när man bor vägg ivägg. Tycker synd om hans sambo som jobar och sliter hela dagarna medans han sitter hemma och skummar sig.
  2. 1
    Polisen var hos grannen igen. Skriver anonymt då jag inte vet om nån anhörig kanske är i krokarna :)

    Jag har länge misstänkt att han knarkar. Vi brukar röka på balkongen vid samma tider *skumt*
    När han är okej så snackar han och är glad men ibland är han bara tyst och typ gömmer sig på balkongen.
    Har sett ibland när han kommit hem att han knappt kan gå (dagtid) och när han försökt låsa upp dörren i sitt hem ser det ut som om han ska somna. (ni förstår nogvad jag menar)

    Förra veckan var ambulansen här och hämtade honom och då såg han bra skum ut.
    När han kommit hem frågade jag vad som hänt och sa att han fått en allergisk reaktion av medicin han åt.

    Idag var det dags igen. Polisen fick komma och bryta upp dörren för ambulans personalen kom ej in. Även denna gång såg han bra skum ut.

    Han har flera gånger i veckan (i säkert månader) knackat på mig och frågat om jag har alvedon eller ngt starkare. I början fick han alltid det men nu när jag sett att det är nånting så har jag sagt att det är slut.

    Undra vad det är med honom? Läskigt tycker jag om han knarkar när man bor vägg ivägg. Tycker synd om hans sambo som jobar och sliter hela dagarna medans han sitter hemma och skummar sig.
  3. Anonym jag med
    #2

    Psykiskt sjuk

    låter det som han är. Psykvården är inte vad den borde vara nuförtiden, så antagligen åker han in och ut på psyket. Jag antar det för hans beteende låter precis om min systers, som har panikångest och missbrukade tabletter ett tag.

    Jag tror inte han är farlig, men det är klart, om han knarkar kan han dra dit skumma personer. Hoppas för hans och hans sambos skull att han får den hjälp han behöver.
  4. 2
    Psykiskt sjuk låter det som han är. Psykvården är inte vad den borde vara nuförtiden, så antagligen åker han in och ut på psyket. Jag antar det för hans beteende låter precis om min systers, som har panikångest och missbrukade tabletter ett tag.

    Jag tror inte han är farlig, men det är klart, om han knarkar kan han dra dit skumma personer. Hoppas för hans och hans sambos skull att han får den hjälp han behöver.
  5. anonym just nu
    #3

    idag

    såg jag honom på balkongen och frågade hur det var med han. Han sa att han åter igen fått en reaktion av medicinen så han skulle tillbaks till sjukhuset inom nån timme.

    Efter han åkt kommer det 2 mån och bankar på hans dörr. Jag öppnar och söger att han inte är hemma. Då visar en av männen sin polisbricka och undrar när jag såg honom senast osv.
    Lite läskigt ändå...
    Jag tror inte heller han är farlig men är det knark så är det lite otäckt när man har småbarn om han flipar ut nån dag eller tappar en spruta. *ryser*
  6. 3
    idag såg jag honom på balkongen och frågade hur det var med han. Han sa att han åter igen fått en reaktion av medicinen så han skulle tillbaks till sjukhuset inom nån timme.

    Efter han åkt kommer det 2 mån och bankar på hans dörr. Jag öppnar och söger att han inte är hemma. Då visar en av männen sin polisbricka och undrar när jag såg honom senast osv.
    Lite läskigt ändå...
    Jag tror inte heller han är farlig men är det knark så är det lite otäckt när man har småbarn om han flipar ut nån dag eller tappar en spruta. *ryser*

Liknande trådar

  1. Nu fick jag onda ögat av grannen igen
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-08-04, 09:54
  2. Idag ringde det om grannen IGEN!
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-05, 20:31
  3. Så om polisen
    By Hjul in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 13:19
  4. Hur man får polisen ...
    By Ellen _ _ _ in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-27, 22:25
  5. jag igen, denna gång grannen...
    By Fismamman in forum _05 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 19:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar