Ingen bäbis längre
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Ingen bäbis längre

    jag sitter här med blandade känslor.
    sorg och lättnad, usch vad kluven jag känner mig.
    Oscar bara lekte och bet litegrann i bröstet imorse, inte alls intresserad av att äta så jag gav upp och gick och gjorde en flaska till honom som han mumsade i sig gladeligen. Skall kolla imorgon med annars är det nog slutammat här. vad stor han blir då helt plötsligt och våra gosstunder på morgonen, jag kommer sakna dem jäätemycket...blir inte riktigt samma sak med en flaska.
    ja ja bara han är nöjd och glad så, det är det viktigaste..

    Idag skall vi på sång och rytmik för första gången och det skall bli spännande. Oscar tycker ju om när vi sjunger och leker här hemma så det skall bli roligt att se hans reaktioner.

    vad händer hos er idag?
    kram Susanna
  2. 1
    Ingen bäbis längre jag sitter här med blandade känslor.
    sorg och lättnad, usch vad kluven jag känner mig.
    Oscar bara lekte och bet litegrann i bröstet imorse, inte alls intresserad av att äta så jag gav upp och gick och gjorde en flaska till honom som han mumsade i sig gladeligen. Skall kolla imorgon med annars är det nog slutammat här. vad stor han blir då helt plötsligt och våra gosstunder på morgonen, jag kommer sakna dem jäätemycket...blir inte riktigt samma sak med en flaska.
    ja ja bara han är nöjd och glad så, det är det viktigaste..

    Idag skall vi på sång och rytmik för första gången och det skall bli spännande. Oscar tycker ju om när vi sjunger och leker här hemma så det skall bli roligt att se hans reaktioner.

    vad händer hos er idag?
    kram Susanna
  3. _basilika_
    #2

    Hej Susanna,

    visst är det vemodigt att inse att man ska sluta amma, även om det nog är skönt med på ett sätt.
    Berätta gärna hur sångstunden var.
    Kram!
  4. 2
    Hej Susanna, visst är det vemodigt att inse att man ska sluta amma, även om det nog är skönt med på ett sätt.
    Berätta gärna hur sångstunden var.
    Kram!

Liknande trådar

  1. BF - ingen bäbis.
    By fsk_frida in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-29, 22:15
  2. Ja e ingen bäbis
    By Elin 13 in forum Föräldraskap
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 14:31
  3. Ingen bäbis.
    By Tiger-kanin in forum Planera för barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 17:10
  4. Ingen bäbis längre...
    By Cillen in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 06:36
  5. Ingen bäbis.
    By bacora in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 15:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar