Också reafyndat
Hjärnskador
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Också reafyndat

    Halva reapriset är min melodi =) På Lindex blev det pyjamasar och underkläder, samt den bruna Fix-klänningen jag kollat på hela hösten men varit för snål för att köpa. Dottern blev superglad och har den till dagis idag med färgglada randiga strumpbyxor och en likadan randig tröja.

    Jag chansade även på ett par vinterkängor (Ecco GT med 30% rabatt) till nästa vinter. En kvalificerad gissning på fottillväxten, det kan slå fel men då får jag väl sälja dem. Det är inte hela världen.

    När affärerna öppnar ska jag ge mig ut och leta nya vinterkängor till mig själv, och maken undrade om jag kan kolla efter nya skjortor åt honom också. Visst är det konstigt med män (iallafall min!), jag skulle aldrig be honom kolla efter kläder åt mig. Det vill jag ju göra själv. Eller tycker han att jag har ovanligt bra smak?!
  2. 1
    Också reafyndat Halva reapriset är min melodi =) På Lindex blev det pyjamasar och underkläder, samt den bruna Fix-klänningen jag kollat på hela hösten men varit för snål för att köpa. Dottern blev superglad och har den till dagis idag med färgglada randiga strumpbyxor och en likadan randig tröja.

    Jag chansade även på ett par vinterkängor (Ecco GT med 30% rabatt) till nästa vinter. En kvalificerad gissning på fottillväxten, det kan slå fel men då får jag väl sälja dem. Det är inte hela världen.

    När affärerna öppnar ska jag ge mig ut och leta nya vinterkängor till mig själv, och maken undrade om jag kan kolla efter nya skjortor åt honom också. Visst är det konstigt med män (iallafall min!), jag skulle aldrig be honom kolla efter kläder åt mig. Det vill jag ju göra själv. Eller tycker han att jag har ovanligt bra smak?!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Ha, ha....

    var det HÄR inlägget hamnade. Det var då rakt inte meningen!!! Jag förstod inte varför det inte syntes på sidan för barnkläder *asg*.
  4. 2
    Ha, ha.... var det HÄR inlägget hamnade. Det var då rakt inte meningen!!! Jag förstod inte varför det inte syntes på sidan för barnkläder *asg*.

Liknande trådar

  1. Har reafyndat i dag
    By ejjvi in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 09:00
  2. Reafyndat nya stakar!
    By ellba in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 10:35
  3. Har ni reafyndat idag?
    By Minama in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 10:17
  4. Reafyndat
    By mollie in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 16:27
  5. Har reafyndat!
    By maxli in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 09:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar