Trotsar tanten!!
Försöker bli med barn
  1. Cia76
    #1

    Trotsar tanten!!

    Nå nu tjejer, ska vi se om hon vågar visa sig om två veckor ;)

    Jag har just gjort 3 klädbeställningar inför sommaren, alla kläder i normal storlek förstås. Sexiga underkläder (måste ladda upp, så sambon orkar försöka... hihihi), söta toppar, smala kjolar.... Köpte dessutom massor med tamponger och bindor när jag var till affären, laddat och klart för tant röd.

    Få se om hon tappar intresset för mig nu ;)

    Bamsekramar till er alla
  2. 1
    Trotsar tanten!! Nå nu tjejer, ska vi se om hon vågar visa sig om två veckor ;)

    Jag har just gjort 3 klädbeställningar inför sommaren, alla kläder i normal storlek förstås. Sexiga underkläder (måste ladda upp, så sambon orkar försöka... hihihi), söta toppar, smala kjolar.... Köpte dessutom massor med tamponger och bindor när jag var till affären, laddat och klart för tant röd.

    Få se om hon tappar intresset för mig nu ;)

    Bamsekramar till er alla
  3. Beeboo 4-28/32
    #2

    Det där diggar jag!

    Jag är likadan, köper saker och inbillar mig att gör jag si eller så så kommer det att inträffa.

    Jeans är en sån där grej jag köper! Jag köper typ stl 26 och önskar sedan att jag ska bli gravid och då kommer jag absolut inte kunna ha dom. Perfekt är det för ekonomin också, 1500:- som blir liggandes i garderoben i minst 1 år!

    Jag ska nog också ladda med tamponger och bindor och hoppas att tanten tappar intresset för mig också. Tack för tipset Cia!

    Kram
  4. 2
    Det där diggar jag! Jag är likadan, köper saker och inbillar mig att gör jag si eller så så kommer det att inträffa.

    Jeans är en sån där grej jag köper! Jag köper typ stl 26 och önskar sedan att jag ska bli gravid och då kommer jag absolut inte kunna ha dom. Perfekt är det för ekonomin också, 1500:- som blir liggandes i garderoben i minst 1 år!

    Jag ska nog också ladda med tamponger och bindor och hoppas att tanten tappar intresset för mig också. Tack för tipset Cia!

    Kram
  5. Khediven
    #3

    Hi, hi vad bra!

    *s* Det är rätta takter!!
  6. 3
    Hi, hi vad bra! *s* Det är rätta takter!!
  7. Cia76
    #4

    Jeans är bra!

    Visst är det superbra att köpa Jeans! Jag beställde ett par dyra, snygga!!
    OM tanten vågar visa sig, kan jag alltid trösta mig med att jag ryms i mina snygga Jeans och OM jag får ett pluss, då har jag något som väntar i skåpet, en morot för att bli av med alla extra bilringar runt magen efter graviditeten! *fniss*

    Man måste se positivt på livet och inte tappa bort humorn!!!

    Kram!
  8. 4
    Jeans är bra! Visst är det superbra att köpa Jeans! Jag beställde ett par dyra, snygga!!
    OM tanten vågar visa sig, kan jag alltid trösta mig med att jag ryms i mina snygga Jeans och OM jag får ett pluss, då har jag något som väntar i skåpet, en morot för att bli av med alla extra bilringar runt magen efter graviditeten! *fniss*

    Man måste se positivt på livet och inte tappa bort humorn!!!

    Kram!
  9. Cia76
    #5

    Känner mig

    lite hög för tillfället ;)

  10. 5
    Känner mig lite hög för tillfället ;)

  11. Khediven
    #6

    Sväva på..

    och tack för gästboksinlägget. :)

    Idén är ju fanken inte dum alltså...
  12. 6
    Sväva på.. och tack för gästboksinlägget. :)

    Idén är ju fanken inte dum alltså...
  13. Smurfan dag 10/26
    #7

    Ja, nu vore det ju själva...

    sjutton om du skulle behöva använda dom där söta topparna o smala kjolarna ;) Du ska, precis som mig, ha mammakläder till sommaren, eller hur :)) En oktoberbäbis är beställd här, tar å beställer en åt dig med ;)

    Kram!
  14. 7
    Ja, nu vore det ju själva... sjutton om du skulle behöva använda dom där söta topparna o smala kjolarna ;) Du ska, precis som mig, ha mammakläder till sommaren, eller hur :)) En oktoberbäbis är beställd här, tar å beställer en åt dig med ;)

    Kram!
  15. Cia76
    #8

    Visst skulle det

    vara underbart att klä sig i mammakläder :))

    Tänk att man sitter och drömmer om att gå upp 20kg i vikt, vi är nog lite galna. *fniss*

    Kramis!!
  16. 8
    Visst skulle det vara underbart att klä sig i mammakläder :))

    Tänk att man sitter och drömmer om att gå upp 20kg i vikt, vi är nog lite galna. *fniss*

    Kramis!!

Liknande trådar

  1. Trotsar allt han kan!
    By Broderibruden in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 13:18
  2. Trotsar skrocken...
    By VeraK in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-27, 20:08
  3. Trotsar förlossningen
    By kajsus in forum _0706 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 20:52
  4. Trotsar-Elin
    By Vittel in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 23:38
  5. Hur trotsar de?
    By emeli in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 10:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar