OT men ändå inte?
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    OT men ändå inte?

    Igår var jag på UL och allt såg så bra ut. Och det verkar som Mini ska få en liten lillebror.. :0)

    Så lättad över att allt var OK med bebis!!
  2. 1
    OT men ändå inte? Igår var jag på UL och allt såg så bra ut. Och det verkar som Mini ska få en liten lillebror.. :0)

    Så lättad över att allt var OK med bebis!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2

    Ååå vad mys!!

    Så du såg en lite snopp då? ;) Ska säga att med 3:e har man ju lärt sig tolka bilden liksom så nog misstänkte jag starkt at Engla var en liten tös när vi gjorde UL, Det fanns ju ingen snopp där jag ju sett att den brukar sitta på pojkarna! *S*

    Grattis vad skönt att allt är ok med (ska jag säga?) lillen då!! :)
    *Kram*
  4. 2
    Ååå vad mys!! Så du såg en lite snopp då? ;) Ska säga att med 3:e har man ju lärt sig tolka bilden liksom så nog misstänkte jag starkt at Engla var en liten tös när vi gjorde UL, Det fanns ju ingen snopp där jag ju sett att den brukar sitta på pojkarna! *S*

    Grattis vad skönt att allt är ok med (ska jag säga?) lillen då!! :)
    *Kram*
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Ja!

    Jag såg en liten snopp som svajade omkring. *s*

    Precis som du skriver så är man ju en van UL-tittare vid det här laget och jag såg genast att det där inte var likt tjejerna. :0)

    Kram tillbaka!
  6. 3
    Ja! Jag såg en liten snopp som svajade omkring. *s*

    Precis som du skriver så är man ju en van UL-tittare vid det här laget och jag såg genast att det där inte var likt tjejerna. :0)

    Kram tillbaka!
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Vad kul!

    Ja, du är ju van UL-tittare nu så du borde ju se om där finns snopp eller inte... ;) Grattis till lillpojken! Skönt att allt var bra med honom där inne. Kramizen!
  8. 4
    Vad kul! Ja, du är ju van UL-tittare nu så du borde ju se om där finns snopp eller inte... ;) Grattis till lillpojken! Skönt att allt var bra med honom där inne. Kramizen!
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5

    Tack!

    Jag var ju så himla orolig innan UL:et eftersom jag inte känt sparkar. Men UL:et visade att moderkakan låg i framvägg och det förklarar ju bristen på sparkar. Nu är jag så lättad! :0)
  10. 5
    Tack! Jag var ju så himla orolig innan UL:et eftersom jag inte känt sparkar. Men UL:et visade att moderkakan låg i framvägg och det förklarar ju bristen på sparkar. Nu är jag så lättad! :0)
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6

    Va roligt...

    Visst är det skönt när man väl har gjort ul, och man får veta att allt är bra. När jag gjorde Ul (finns en bild i mitt info, för den nyfikna) så fick vi veta att killarna ska få en syster
  12. 6
    Va roligt... Visst är det skönt när man väl har gjort ul, och man får veta att allt är bra. När jag gjorde Ul (finns en bild i mitt info, för den nyfikna) så fick vi veta att killarna ska få en syster
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7

    Ja,

    jag är så lättad! :0)

    Jag läste någonstans för någon månad sen att du väntade en flicka så jag får ju passa på att gratulera! :0)
  14. 7
    Ja, jag är så lättad! :0)

    Jag läste någonstans för någon månad sen att du väntade en flicka så jag får ju passa på att gratulera! :0)
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8

    Tack..

    Glömde ju att grattulera dig till pojken ju
    GRATTIS!!
  16. 8
    Tack.. Glömde ju att grattulera dig till pojken ju
    GRATTIS!!
  17. Medlem sedan
    Mar 2004
    #9

    Å vad roligt..

    ..med ultraljud! Skönt att allt var bra! Är det bara en kvalificerad gissning ifrån er sida eller sa bm att det var en liten kille? Nu få ni dra ut och shoppa pojkläder då :) GRATTIS!!
  18. 9
    Å vad roligt.. ..med ultraljud! Skönt att allt var bra! Är det bara en kvalificerad gissning ifrån er sida eller sa bm att det var en liten kille? Nu få ni dra ut och shoppa pojkläder då :) GRATTIS!!
  19. Medlem sedan
    Oct 2005
    #10

    Tack!

    Bm sa 95% chans till kille. Sen så såg man ju en liten prinskorv och om det inte var snoppen så vet jag inte vad. :0)
    Köpa pojkkläder? Konstigt. Det har jag ju aldrig gjort.. :0)
  20. 10
    Tack! Bm sa 95% chans till kille. Sen så såg man ju en liten prinskorv och om det inte var snoppen så vet jag inte vad. :0)
    Köpa pojkkläder? Konstigt. Det har jag ju aldrig gjort.. :0)
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11

    Va kul!

    Oh vad jag längtar till på onsdag när jag ska på UL! Vågar dock inte hoppas på att få reda på kön, men det ska bli skönt att veta om allt är bra eller inte. Börjar få slut på tröjor som döljer och jag har ju inget berättat på jobbet ännu.. (Får ångra min garderobsrensning i höstas nu.)
  22. 11
    Va kul! Oh vad jag längtar till på onsdag när jag ska på UL! Vågar dock inte hoppas på att få reda på kön, men det ska bli skönt att veta om allt är bra eller inte. Börjar få slut på tröjor som döljer och jag har ju inget berättat på jobbet ännu.. (Får ångra min garderobsrensning i höstas nu.)
  23. Sol m.L-02&A-04
    #12

    Åhå!

    Vad mysigt. Blir allt avis på bebisar i magen och bebisar som är små och alldeles nya. :)
  24. 12
    Åhå! Vad mysigt. Blir allt avis på bebisar i magen och bebisar som är små och alldeles nya. :)
  25. Medlem sedan
    Oct 2005
    #13

    Ja,

    det är så himla spännande och nervöst dom där dagarna precis innan UL. Jag drömde mardrömmar varje natt. Men nu är jag kolugn. :0)
  26. 13
    Ja, det är så himla spännande och nervöst dom där dagarna precis innan UL. Jag drömde mardrömmar varje natt. Men nu är jag kolugn. :0)
  27. Medlem sedan
    Oct 2005
    #14

    :0)

    Det är ju svårt att låta bli att bli avis. Man vet ju hur mysigt det är. :0)

  28. 14
    :0) Det är ju svårt att låta bli att bli avis. Man vet ju hur mysigt det är. :0)

  29. Sol
    #15

    Mmm

    jag vill gärna ha fler. Men inte just precis idag. Fnissar!

    Det får nog bli en hoppsan här också om vi ska våga ta steget till tre. :)
  30. 15
    Mmm jag vill gärna ha fler. Men inte just precis idag. Fnissar!

    Det får nog bli en hoppsan här också om vi ska våga ta steget till tre. :)
  31. Medlem sedan
    Oct 2005
    #16

    Hehehe!

    Ja, hoppsansar är så lätthända.. *s*

    Från panik till enorm glädje.. Tur man får 9 månader på sig att smälta nyheten och hinna växa in i rollen. :0)
  32. 16
    Hehehe! Ja, hoppsansar är så lätthända.. *s*

    Från panik till enorm glädje.. Tur man får 9 månader på sig att smälta nyheten och hinna växa in i rollen. :0)
  33. Medlem sedan
    Apr 2002
    #17

    G*R*A*T*T*I*S

    Vad härligt att allt var bra....

    Och mysigt med en lillebror !!

    Kramar
  34. 17
    G*R*A*T*T*I*S Vad härligt att allt var bra....

    Och mysigt med en lillebror !!

    Kramar
  35. Medlem sedan
    Oct 2005
    #18

    Tack! :0) imt

  36. 18
    Tack! :0) imt
  37. Medlem sedan
    May 2001
    #19

    Och här råkar man bara titta förbi

    och får höra detta!!! Kanske inte ska ge bort alla pojkiga kläder till C då!!
    STOR KRAM!!
  38. 19
    Och här råkar man bara titta förbi och får höra detta!!! Kanske inte ska ge bort alla pojkiga kläder till C då!!
    STOR KRAM!!
  39. Medlem sedan
    Oct 2005
    #20

    *s*

    Visste du inte? R (din man) har ju redan bestämt namn! :0)
  40. 20
    *s* Visste du inte? R (din man) har ju redan bestämt namn! :0)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. ny men ändå inte
    By Xayide in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 10:01
  2. Är det ändå inte...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-12-13, 18:25
  3. Som om det inte var nog ändå
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 19:18
  4. Ny här, men ändå inte!
    By Linnea-67 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 08:24
  5. POP... Men ändå inte!
    By -cat in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 07:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar