Nästa vecka
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Nästa vecka

    ska jag på massage!!!
    Vi har en tjej som kommer till vårat jobb två dagar i veckan och jag har bokat in mig!
    Kostar mig 100:- kontant företaget betalar 160:- och så får jag ett kvitto som jag kan lämna in på jobbet och så får jag tillbaka det mesta, det är bara skatten jag betalar.
    Inte illa va!!??

    Ska bli sååå skönt!
  2. 1
    Nästa vecka ska jag på massage!!!
    Vi har en tjej som kommer till vårat jobb två dagar i veckan och jag har bokat in mig!
    Kostar mig 100:- kontant företaget betalar 160:- och så får jag ett kvitto som jag kan lämna in på jobbet och så får jag tillbaka det mesta, det är bara skatten jag betalar.
    Inte illa va!!??

    Ska bli sååå skönt!
  3. linnann
    #2

    åh, vad härligt!

    det skulle jag verkligen behöva! Va bra du är som unnar dig det och BILLIGT låter det, ska kolla vad vi har för erbjudanden genom jobbet.

    njuuuuuuut, mmmm
  4. 2
    åh, vad härligt! det skulle jag verkligen behöva! Va bra du är som unnar dig det och BILLIGT låter det, ska kolla vad vi har för erbjudanden genom jobbet.

    njuuuuuuut, mmmm
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Åhhh

    Vad lyxigt! Gud vad skönt med massage av någon som verkligen vet vad hon pysslar med! Njuuuut!! :)
  6. 3
    Åhhh Vad lyxigt! Gud vad skönt med massage av någon som verkligen vet vad hon pysslar med! Njuuuut!! :)

Liknande trådar

  1. MVC nästa vecka!
    By Stigge in forum _1105 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-21, 19:28
  2. Nästa vecka
    By Jadee in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-02, 08:07
  3. Nästa vecka....
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 06:56
  4. Nästa vecka
    By Sissi82 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 14:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar