Hej! Kommer ni ihåg mig!!??
_0405 Majbarn
  1. Majmamma med Veronica 04
    #1

    Hej! Kommer ni ihåg mig!!??

    Det var lääänge sen jag skrev nåt här, men jag brukar läsa era inlägg nästan varje dag.
    Veronica har vuxit och är stora tjejen nu. Hon är en VÄLDIG bestämd liten dam (brås på mammas latinska temperament tror jag).
    Och vet ni vad??! Veronica blir stora syster i september!! Japp, nu är jag gravid igen och allt var ju planerad, så snart går jag med mage igen!!
    Nu måste jag sätta lite fart med mina studier och plugga. Sambon gick ut med Vero så jag kunde plugga, nu har det gått 30 min o jag har inte börjat ens än gång!
    Men ha det så bra ni tjejer!

    Kramar Majmamma.
  2. 1
    Hej! Kommer ni ihåg mig!!?? Det var lääänge sen jag skrev nåt här, men jag brukar läsa era inlägg nästan varje dag.
    Veronica har vuxit och är stora tjejen nu. Hon är en VÄLDIG bestämd liten dam (brås på mammas latinska temperament tror jag).
    Och vet ni vad??! Veronica blir stora syster i september!! Japp, nu är jag gravid igen och allt var ju planerad, så snart går jag med mage igen!!
    Nu måste jag sätta lite fart med mina studier och plugga. Sambon gick ut med Vero så jag kunde plugga, nu har det gått 30 min o jag har inte börjat ens än gång!
    Men ha det så bra ni tjejer!

    Kramar Majmamma.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Grattis!

    Kul med en bäbis till!

    Jag vet vad du menar med att inte komma igång att plugga. Jag vet inte hur många gånger sambon har tagit med Evelina ut för att jag ska få plugga i fred och jag inte kommer igång på en gång. Men man kan inte skylla på någon annan än en själv.

    Självklart kommer jag ihåg dig!
  4. 2
    Grattis! Kul med en bäbis till!

    Jag vet vad du menar med att inte komma igång att plugga. Jag vet inte hur många gånger sambon har tagit med Evelina ut för att jag ska få plugga i fred och jag inte kommer igång på en gång. Men man kan inte skylla på någon annan än en själv.

    Självklart kommer jag ihåg dig!
  5. evaOregon
    #3

    Grattis till...

    graviditeten!
  6. 3
    Grattis till... graviditeten!

Liknande trådar

  1. Kommer ni ihåg?
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-11-27, 20:27
  2. Kommer ni ihåg?
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-19, 21:30
  3. Kommer ni ihåg mig?
    By e-l-m-l in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-29, 17:49
  4. Kommer ni ihåg..
    By VittVittVitt in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 20:47
  5. Hej, kommer ni ihåg mig?
    By majo72 in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 08:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar