Trasig overall :-(
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Trasig overall :-(

    Köpte en vinteroverall på Lindex (FIX) i december tror jag det var och nu har sömmen gått sönder mellan foder och tyg i ärmen. Kanske skulle jag kunna fixa det själv men trist, den kostade ändå 449:- så man trodde ju att den skulle hålla längre. Dessutom är det en strl 68 så hon har ju bara suttit i bilstolen samt legat i vagnen med den. Hittar inte kvittot heller, är det någon idé att gå in på Lindex och klaga tro???
  2. 1
    Trasig overall :-( Köpte en vinteroverall på Lindex (FIX) i december tror jag det var och nu har sömmen gått sönder mellan foder och tyg i ärmen. Kanske skulle jag kunna fixa det själv men trist, den kostade ändå 449:- så man trodde ju att den skulle hålla längre. Dessutom är det en strl 68 så hon har ju bara suttit i bilstolen samt legat i vagnen med den. Hittar inte kvittot heller, är det någon idé att gå in på Lindex och klaga tro???
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2

    Ja,

    reklamerade en vårjacka där (också Fix) i somras utan problem, hade inget kvitto, men de ringde och kollade med huvudkontoret hur mycket jackan kostat och så fick jag de pengarna tillbaka att handla för.
  4. 2
    Ja, reklamerade en vårjacka där (också Fix) i somras utan problem, hade inget kvitto, men de ringde och kollade med huvudkontoret hur mycket jackan kostat och så fick jag de pengarna tillbaka att handla för.
  5. Victoria
    #3

    Absolut!

    Självklart ska du gå tilbaka med den, vid \"normalt\" slitage ska inte sömmar gå sönder.
    Antingen ska dom lämna den på lagning åt dig eller så ska du få pengar tillbaka. Acceptera inte tillgodo kvitto, inte vid en raklamtion!
  6. 3
    Absolut! Självklart ska du gå tilbaka med den, vid \"normalt\" slitage ska inte sömmar gå sönder.
    Antingen ska dom lämna den på lagning åt dig eller så ska du få pengar tillbaka. Acceptera inte tillgodo kvitto, inte vid en raklamtion!

Liknande trådar

  1. Trasig ugn?
    By Jeswi in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-26, 21:29
  2. Blä! Tv trasig
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 08:24
  3. Trasig tv
    By Minama in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 11:14
  4. trasig...
    By trasdockan_ in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 18:06
  5. Trasig UJ
    By myral in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 08:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar