Emblas stora dag
_04/05 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Emblas stora dag

    firar hon genom att ligga i sängen och sova. Hon har nämligen hög feber och hosta och det är såååå synd om henne. Det är tur att hon inte är medveten om att det är hennes ettårsdag idag den kommer bli firad på lördag istället då hela tjocka släkten kommer och smaskar tårta och ger presenter.

    Men det är verkligen riktigt synd om henne.
  2. 1
    Emblas stora dag firar hon genom att ligga i sängen och sova. Hon har nämligen hög feber och hosta och det är såååå synd om henne. Det är tur att hon inte är medveten om att det är hennes ettårsdag idag den kommer bli firad på lördag istället då hela tjocka släkten kommer och smaskar tårta och ger presenter.

    Men det är verkligen riktigt synd om henne.
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    en massa

    grattis o krya på sig kramar till lillstumpan!
    trist att hon är sjuk, håller tummarna att det är över tills på lördag.
    kramar från oss
  4. 2
    en massa grattis o krya på sig kramar till lillstumpan!
    trist att hon är sjuk, håller tummarna att det är över tills på lördag.
    kramar från oss
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Grattis...

    på ettårsdagen från Irmelin som också blir ett i dag (och från mamma och brorsorna också förståss).
    Irmelin är nog rätt omedveten också. Vi hade kalas igår och så ska vi ha i morgon, men inget på fördelsedagen *ler*.
    Trist att Embla är sjuk. Irmisen hade 39 i feber hela fredagen hon och bara sov. Nu är hon mest bara väldigt snorig och hostig.
  6. 3
    Grattis... på ettårsdagen från Irmelin som också blir ett i dag (och från mamma och brorsorna också förståss).
    Irmelin är nog rätt omedveten också. Vi hade kalas igår och så ska vi ha i morgon, men inget på fördelsedagen *ler*.
    Trist att Embla är sjuk. Irmisen hade 39 i feber hela fredagen hon och bara sov. Nu är hon mest bara väldigt snorig och hostig.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4

    Grattis....

    på 1-årsdagen.
    Tråkigt att hon är sjuk, hoppas hon kryar på sig till lördag.
    Min Miranda är också sjuk, hon är förkyld och har feber.
  8. 4
    Grattis.... på 1-årsdagen.
    Tråkigt att hon är sjuk, hoppas hon kryar på sig till lördag.
    Min Miranda är också sjuk, hon är förkyld och har feber.
  9. Marie m. Ebba & Ludvig
    #5

    Grattis tjejen!

    inget roligt att ligga sjuk på sin födelsedag :(
    Vi ska också ha kalas för Ludvig på lördag. Tänkt imorgon är det ett års sedn slumpen fall sig att vi hamnade på samma rum, det känns som igår helt otroligt att det gått ett helt år.

    Vi kan väl hörs någon dag jag har varit väldigt frånvarande ett tag nu, jag förklara mer när vi hörs!

    krama lilltjejen från oss!
  10. 5
    Grattis tjejen! inget roligt att ligga sjuk på sin födelsedag :(
    Vi ska också ha kalas för Ludvig på lördag. Tänkt imorgon är det ett års sedn slumpen fall sig att vi hamnade på samma rum, det känns som igår helt otroligt att det gått ett helt år.

    Vi kan väl hörs någon dag jag har varit väldigt frånvarande ett tag nu, jag förklara mer när vi hörs!

    krama lilltjejen från oss!
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6

    Stackars tjejen..

    det är väl inge´ skoj, vara sjuk på sin födelsedag! Men som du skriver, det är ju tur att hon inte har så stor koll ännu...
    Skickar grattiskramar och krya-på-dig-kramar, och hoppas att hon är piggare på lördag!
  12. 6
    Stackars tjejen.. det är väl inge´ skoj, vara sjuk på sin födelsedag! Men som du skriver, det är ju tur att hon inte har så stor koll ännu...
    Skickar grattiskramar och krya-på-dig-kramar, och hoppas att hon är piggare på lördag!
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    japp, snart är det ett år sedan

    jag låg bunden till sängen :) vilket jag verkligen inte är idag och det bevisar jag genom att aldrig vara hemma :D
    På söndag, om ni har ork och tid så är ni välkomna över en sväng. VI har släkt på lördagen och de bland vänner får komma på söndag så det inte blir för mycket på en och samma dag.

    Hälsa och gratta så mycket :) så hörs vi
  14. 7
    japp, snart är det ett år sedan jag låg bunden till sängen :) vilket jag verkligen inte är idag och det bevisar jag genom att aldrig vara hemma :D
    På söndag, om ni har ork och tid så är ni välkomna över en sväng. VI har släkt på lördagen och de bland vänner får komma på söndag så det inte blir för mycket på en och samma dag.

    Hälsa och gratta så mycket :) så hörs vi
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Grattis tillbaka

    till Irmelin, hoppas födelsedagen var bättre hos er än hos oss :)
  16. 8
    Grattis tillbaka till Irmelin, hoppas födelsedagen var bättre hos er än hos oss :)
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9

    Ja på lördag borde hon vara bra

    annars är det riktigt synd om henne :(
  18. 9
    Ja på lördag borde hon vara bra annars är det riktigt synd om henne :(
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    Då får jag skicka

    kryapåhälsning till Miranda då :) för det är ju inte kul att vara sjuk vare sig man fyller år eller inte.
  20. 10
    Då får jag skicka kryapåhälsning till Miranda då :) för det är ju inte kul att vara sjuk vare sig man fyller år eller inte.
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Tackar tackar

    det tas emot med febrig blick från min dotter :) men febern går i alla fall långsamt neråt. Över trettionio igår och strax över trettioåtta ikväll.
  22. 11
    Tackar tackar det tas emot med febrig blick från min dotter :) men febern går i alla fall långsamt neråt. Över trettionio igår och strax över trettioåtta ikväll.
  23. Medlem sedan
    Jan 2003
    #12

    grattis Embla!

    Evelina skickar en stor cyber-grattis-kram!
  24. 12
    grattis Embla! Evelina skickar en stor cyber-grattis-kram!
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13

    Den tas emot av en

    febervarm cyberfamn. Som förhoppningsvis sover nu också :) men det är tyst inne från sängen så jag gissar att så är fallet.
    Får hoppas att min ettåring vaknar upp lite kryare i morgon
  26. 13
    Den tas emot av en febervarm cyberfamn. Som förhoppningsvis sover nu också :) men det är tyst inne från sängen så jag gissar att så är fallet.
    Får hoppas att min ettåring vaknar upp lite kryare i morgon
  27. Medlem sedan
    Feb 2004
    #14

    Grattis

    på födelsedagen & krya på sig!
  28. 14
    Grattis på födelsedagen & krya på sig!
  29. Medlem sedan
    Dec 2000
    #15

    GRATTIS!

    Och krya på dig Embla!
  30. 15
    GRATTIS! Och krya på dig Embla!
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    tack

    jag ska nog se till att hon kryar på sig
  32. 16
    tack jag ska nog se till att hon kryar på sig
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #17

    tack

    hon är varmt nerbäddad så lite kry måste hon väl bli
  34. 17
    tack hon är varmt nerbäddad så lite kry måste hon väl bli
  35. Marie m.Ludvig 1 år idag
    #18

    Vi kan tyvärr

    inte på söndag Mats jobbar och mina föräldrar är här då. Men vi kanske kan ta det vi ett annat tillfälle
  36. 18
    Vi kan tyvärr inte på söndag Mats jobbar och mina föräldrar är här då. Men vi kanske kan ta det vi ett annat tillfälle
  37. Sabina m barnen
    #19

    Grattis i efterskott!

    Synd att hon är sjuk,stackaren. Hoppas det blir bra på lördag!
  38. 19
    Grattis i efterskott! Synd att hon är sjuk,stackaren. Hoppas det blir bra på lördag!
  39. Medlem sedan
    Dec 2002
    #20

    Grattis och

    krya på sig får vi säga till henne! Hoppas kalaset blev lyckat!\"
  40. 20
    Grattis och krya på sig får vi säga till henne! Hoppas kalaset blev lyckat!\"
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Stora barn, stora ...
    By mani in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-04, 20:27
  2. Stora föräldrar=stora barn?
    By inami in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 21:04
  3. Stora barn stora bekymmer!
    By annelie43 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 13:22
  4. Stora(inte för stora)
    By skanetjej in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 19:55
  5. Nån somgjort Emblas äppelkaka?
    By pallella in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 17:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar