Fler som hat en Tweenie?
_97 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Fler som hat en Tweenie?

    Hörde nånstans att åldern mellan 8-12 benämns som tweenies och det tycker jag är så passande :-)

    Min i vanliga fall klipska kille är ibland SÅ disträ, kaxig, flummig you name it. Precis som en liten mini tonåring. Under jul lovet pratade han med sin tjej en timme!!!! om dagen. Jisses han är bara 9 år vad ska det sluta :-)

    Nån mer som har en tweenie?!
  2. 1
    Fler som hat en Tweenie? Hörde nånstans att åldern mellan 8-12 benämns som tweenies och det tycker jag är så passande :-)

    Min i vanliga fall klipska kille är ibland SÅ disträ, kaxig, flummig you name it. Precis som en liten mini tonåring. Under jul lovet pratade han med sin tjej en timme!!!! om dagen. Jisses han är bara 9 år vad ska det sluta :-)

    Nån mer som har en tweenie?!
  3. Sofia&Ludde
    #2

    har en ska det vara... :-)

    ,
  4. 2
    har en ska det vara... :-) ,
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3

    Absolut

    Jag har en riktig liten kax-tjej här. Hon är sååå jobbig ibland, för att nästa stund vara vanliga söta lilla 9-åriga Hannah och gosa och krama.
    Mysko det här. Man blir lite splittrad. *S*
  6. 3
    Absolut Jag har en riktig liten kax-tjej här. Hon är sååå jobbig ibland, för att nästa stund vara vanliga söta lilla 9-åriga Hannah och gosa och krama.
    Mysko det här. Man blir lite splittrad. *S*
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Japp

    Hon har någon att ta efter dessutom så här blir det stoora känsloutbrott ibland. Men senaste veckorna har det varit så lugnt så lugnt att jag bara väntar*s*
  8. 4
    Japp Hon har någon att ta efter dessutom så här blir det stoora känsloutbrott ibland. Men senaste veckorna har det varit så lugnt så lugnt att jag bara väntar*s*

Liknande trådar

  1. Tweenie
    By ango in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-28, 07:18
  2. Fler och fler söker info om skrivande
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 16:05
  3. Prasselbyxor till tweenie pojk
    By Guinan in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 09:56
  4. Fler tankar o lite fler svar..
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-20, 07:25
  5. Fler som fått testa fler gånger?
    By Fundersam in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 10:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar