Ett änglabarn..(känsligt)
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Ett änglabarn..(känsligt)

    Vill med stor sorg i hjärtat säga at vår dotters hjärta inte orkade slå mera.Åkte in till förlossningen då jag tyckt att det vart lite rörelse i magen. det konstaterades att hjärtat slutat slå och vi ska tillbaka imorgon igen för förlossning.
    Önskar er alla lycka till med era bebisar och hoppas verkligen att allt går bra...
    massa kramar från mig
  2. 1
    Ett änglabarn..(känsligt) Vill med stor sorg i hjärtat säga at vår dotters hjärta inte orkade slå mera.Åkte in till förlossningen då jag tyckt att det vart lite rörelse i magen. det konstaterades att hjärtat slutat slå och vi ska tillbaka imorgon igen för förlossning.
    Önskar er alla lycka till med era bebisar och hoppas verkligen att allt går bra...
    massa kramar från mig
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2

    Fasansfullt

    Jag kan knappt ta in det hemska som du skriver. Varför ska sånt behöva hända? Jag förstår att ingenting som jag skriver kan hjälpa dig, men du ska veta att vi tänker på dig i morgon, mycket, och det är jag säker på att vi alla kommer att göra, ifall om du inte hinner se alla svaren innan du åker in! Hoppas att förlossningen går så bra som det nu är möjligt och att du får så mycket hjälp och stöd som det bara går imorgon och en tid framåt! Livet är verkligen grymt ibland.

    Massor med kramar från Norpan och Norpe!!!
  4. 2
    Fasansfullt Jag kan knappt ta in det hemska som du skriver. Varför ska sånt behöva hända? Jag förstår att ingenting som jag skriver kan hjälpa dig, men du ska veta att vi tänker på dig i morgon, mycket, och det är jag säker på att vi alla kommer att göra, ifall om du inte hinner se alla svaren innan du åker in! Hoppas att förlossningen går så bra som det nu är möjligt och att du får så mycket hjälp och stöd som det bara går imorgon och en tid framåt! Livet är verkligen grymt ibland.

    Massor med kramar från Norpan och Norpe!!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    NEEEEEJ!!!!!

    Jag bara skakar när jag läser ditt inlägg. Sådant får ju bara inte hända.

    Kära du, en miljard kramar och tankar från mig. Har inga bra ord.. Tänder ett ljus för din lilla tjej.
  6. 3
    NEEEEEJ!!!!! Jag bara skakar när jag läser ditt inlägg. Sådant får ju bara inte hända.

    Kära du, en miljard kramar och tankar från mig. Har inga bra ord.. Tänder ett ljus för din lilla tjej.
  7. Tise bf 10/2
    #4

    Nej!!!!

    sånt får inte ske!!!!

    Jag har ingen aning om vad ni går igenom just nu, men skickar all värdens kramar till er alla.
  8. 4
    Nej!!!! sånt får inte ske!!!!

    Jag har ingen aning om vad ni går igenom just nu, men skickar all värdens kramar till er alla.
  9. Medlem sedan
    Sep 1998
    #5

    Nej!!!!

    Sånt får inte hända!!
    Skickar mina varmaste kramar tiller och ert lilla änglabarn!
    Tänker på Er! KRAM
  10. 5
    Nej!!!! Sånt får inte hända!!
    Skickar mina varmaste kramar tiller och ert lilla änglabarn!
    Tänker på Er! KRAM
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    nej men Sarah

    Hjärtat är så ledset. Tänker på er.

  12. 6
    nej men Sarah Hjärtat är så ledset. Tänker på er.

  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7

    Tänker på er

    i denna obergipligt svåra stund!!
    Orättvisan att få ett sådant besked är obegriplig.

    Jag tänder ett ljus här hemma som får brinna för er och er srog och saknad och tänker på er

    Stor kram och du vet att vi finns här och lyssnar på dig!!!
  14. 7
    Tänker på er i denna obergipligt svåra stund!!
    Orättvisan att få ett sådant besked är obegriplig.

    Jag tänder ett ljus här hemma som får brinna för er och er srog och saknad och tänker på er

    Stor kram och du vet att vi finns här och lyssnar på dig!!!
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8

    tänker på er !!!



    i denna obergipligt svåra stund!!
    Orättvisan att få ett sådant besked är obegriplig.

    Jag tänder ett ljus här hemma som får brinna för er och er srog och saknad och tänker på er

    Stor kram och du vet att vi finns här och lyssnar på dig!!!
  16. 8
    tänker på er !!!

    i denna obergipligt svåra stund!!
    Orättvisan att få ett sådant besked är obegriplig.

    Jag tänder ett ljus här hemma som får brinna för er och er srog och saknad och tänker på er

    Stor kram och du vet att vi finns här och lyssnar på dig!!!
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9

    hamnade fel imt

  18. 9
    hamnade fel imt
  19. Filuren bf 14/2
    #10

    Tänker på er

    Det måste vara det svåraste för någon att behöva gå igenom. Jag gråter floder när jag läser vad du skriver.

    Tänker på er,
    kram F
  20. 10
    Tänker på er Det måste vara det svåraste för någon att behöva gå igenom. Jag gråter floder när jag läser vad du skriver.

    Tänker på er,
    kram F
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11

    Sarah...

    Sarah...

    Så oerhört tråkigt och ledsamt!!
    Vet inte vad jag skall skriva, beklagar så innerligt djupt att er lilla flickas hjärta slutade slå.

    Kram
  22. 11
    Sarah... Sarah...

    Så oerhört tråkigt och ledsamt!!
    Vet inte vad jag skall skriva, beklagar så innerligt djupt att er lilla flickas hjärta slutade slå.

    Kram
  23. Medlem sedan
    Oct 2005
    #12

    Usch..

    Hej jag beklagar verkligen. Jag kan inte tänka mig hur det känns...jag jobbade på förlossningen innan jag fick min dotter 05 och var med då flera förlorade sina barn och vart med på förlossningen det är verkligen hemskt. Jag beklagar verkligen vet inte vad jag ska skriva riktigt....inget är tröst mer än att du och din sambo har varandra och denna lilla tjej kommer alltid finnas i era hjärtan.
    Kram marina
  24. 12
    Usch.. Hej jag beklagar verkligen. Jag kan inte tänka mig hur det känns...jag jobbade på förlossningen innan jag fick min dotter 05 och var med då flera förlorade sina barn och vart med på förlossningen det är verkligen hemskt. Jag beklagar verkligen vet inte vad jag ska skriva riktigt....inget är tröst mer än att du och din sambo har varandra och denna lilla tjej kommer alltid finnas i era hjärtan.
    Kram marina
  25. Medlem sedan
    Jun 2002
    #13

    styrkekramar+--(,)--+

    till er. Livet är så orättvist ibland.
    Tänker på er idag!
    Kramar!
  26. 13
    styrkekramar+--(,)--+ till er. Livet är så orättvist ibland.
    Tänker på er idag!
    Kramar!
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14

    En massa kramar

    och tankar går till er i denna svåra stund. Det är svårt att finna ord. Ni finns i tankarna hela tiden!
    Hoppas ni får den hjälp och stöd ni behöver!
    Ta hand om varandra!
    Helena
  28. 14
    En massa kramar och tankar går till er i denna svåra stund. Det är svårt att finna ord. Ni finns i tankarna hela tiden!
    Hoppas ni får den hjälp och stöd ni behöver!
    Ta hand om varandra!
    Helena
  29. Medlem sedan
    Jun 2003
    #15

    Men fy vad tråkigt.

    Tårarna rinner, fy vad tråkigt och det som inte ska hända.
    Jag ska tända ett ljus för er idag och tänka på er.
    Ta allt stöd av varann som ni orkar och sköt om er.
    Storkram!
  30. 15
    Men fy vad tråkigt. Tårarna rinner, fy vad tråkigt och det som inte ska hända.
    Jag ska tända ett ljus för er idag och tänka på er.
    Ta allt stöd av varann som ni orkar och sköt om er.
    Storkram!
  31. Medlem sedan
    Nov 2002
    #16

    Fruktansvärt *snyft*

    Vännen! Hittar inga ord just nu men tänker på er o lider med er!!

    *mååååååååånga varma kramar*
  32. 16
    Fruktansvärt *snyft* Vännen! Hittar inga ord just nu men tänker på er o lider med er!!

    *mååååååååånga varma kramar*
  33. Medlem sedan
    Apr 2004
    #17

    många kramar

    till dig och din sambo , det ska ju inte bara hända när det är så lite tid kvar.. tänker på er!
    kram
  34. 17
    många kramar till dig och din sambo , det ska ju inte bara hända när det är så lite tid kvar.. tänker på er!
    kram
  35. Kiddan -10 dagar
    #18

    NEJ NEJ NEJ!!!

    Finns inte ord! *kramar om dej i massor*

    Det är inte sant - kan inte vara sant?! VIlken mardröm du lever nu, Sarah!!!!!
  36. 18
    NEJ NEJ NEJ!!! Finns inte ord! *kramar om dej i massor*

    Det är inte sant - kan inte vara sant?! VIlken mardröm du lever nu, Sarah!!!!!
  37. sarah,maxen03 o bäbis v38
    #19

    Åh nejnejnej!!!

    Det är inte sant! Jag är så ledsen för Er skull, kan inte beskriva det. Tårar i ögonen och på kinderna, alla styrkekramar i världen till Er.
  38. 19
    Åh nejnejnej!!! Det är inte sant! Jag är så ledsen för Er skull, kan inte beskriva det. Tårar i ögonen och på kinderna, alla styrkekramar i världen till Er.
  39. Medlem sedan
    May 2003
    #20

    Det finns inte ord

    att uttrycka vad jag känner. Jag hoppas att du har kvar mitt mobilnummer. Hör av dig om du vill snacka, nu eller senare. Jag finns här!

    Låt er sörja och ta till er detta barn, för i detta stadie så är det verkligen ett barn ni får även om ni inte får behålla det. Men minnena finns alltid kvar. Glöm inte heller att det finns fullt med medmänniskor runtomkring er. Ta vara på de resurser som finns och sköt om varandra!

    En stor kram till er!
  40. 20
    Det finns inte ord att uttrycka vad jag känner. Jag hoppas att du har kvar mitt mobilnummer. Hör av dig om du vill snacka, nu eller senare. Jag finns här!

    Låt er sörja och ta till er detta barn, för i detta stadie så är det verkligen ett barn ni får även om ni inte får behålla det. Men minnena finns alltid kvar. Glöm inte heller att det finns fullt med medmänniskor runtomkring er. Ta vara på de resurser som finns och sköt om varandra!

    En stor kram till er!
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Uppmärksamma änglabarn
    By Vännen in forum Värme & medkänsla
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 10:43
  2. Ett änglabarn på ankomst -06
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 12:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar