Huddinge eller Sös för Skrutten?
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Huddinge eller Sös för Skrutten?

    Till helgen ska jag ringa till Sös eller Huddinge för att få komma på en överburenhetskoll. Blir det inte BB Stockholm där jag får föda om allt kommer igång av sig själv är frågan vad jag ska välja. Bor i Haninge så egentligen är det Huddinge jag tillhör trots att det känns som om det ligger så \"avigt\" till. Någon som har varit på båda och kan jämföra??
  2. 1
    Huddinge eller Sös för Skrutten? Till helgen ska jag ringa till Sös eller Huddinge för att få komma på en överburenhetskoll. Blir det inte BB Stockholm där jag får föda om allt kommer igång av sig själv är frågan vad jag ska välja. Bor i Haninge så egentligen är det Huddinge jag tillhör trots att det känns som om det ligger så \"avigt\" till. Någon som har varit på båda och kan jämföra??
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2

    Födde på Huddinge

    Jag bor också i Haninge, närmare bestämt Vendelsö. Vart i Haninge bor du?

    Jag födde iallafall på Huddinge och var jättenöjd med det! Funderade på SÖS, men tyckte det kändes mer bökigt med parkering och biltullar etc. På Huddinge är det lätt med parkering. Vet inte vart i Haninge du bor, men fördelen är ju att när du åker tvärsöver är det ju sällan någon trafik. Som det kan vara ex på Nynäsvägen vissa tidpunkter. Annars tror jag säkert att själva förlossningen är bra både på Huddinge och SÖS.
  4. 2
    Födde på Huddinge Jag bor också i Haninge, närmare bestämt Vendelsö. Vart i Haninge bor du?

    Jag födde iallafall på Huddinge och var jättenöjd med det! Funderade på SÖS, men tyckte det kändes mer bökigt med parkering och biltullar etc. På Huddinge är det lätt med parkering. Vet inte vart i Haninge du bor, men fördelen är ju att när du åker tvärsöver är det ju sällan någon trafik. Som det kan vara ex på Nynäsvägen vissa tidpunkter. Annars tror jag säkert att själva förlossningen är bra både på Huddinge och SÖS.
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3

    Det får kanske bli..

    Huddinge... Fast det känns som om det är längre dit. Bor i Vendelsömalm :)
    Har aldrig varit på BB i Huddinge. Enda BB jag har varit på \"visning av\" är BB Stockholm och det kan man förmodligen inte jämföra med något annat \"vanligt\" BB.
    Har de grejer som saccosäck, pall, möjlighet till att bada osv även på Huddinge?
  6. 3
    Det får kanske bli.. Huddinge... Fast det känns som om det är längre dit. Bor i Vendelsömalm :)
    Har aldrig varit på BB i Huddinge. Enda BB jag har varit på \"visning av\" är BB Stockholm och det kan man förmodligen inte jämföra med något annat \"vanligt\" BB.
    Har de grejer som saccosäck, pall, möjlighet till att bada osv även på Huddinge?

Liknande trådar

  1. Huddinge eller närområde?
    By Maddeluttan in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-19, 07:10
  2. Huddinge eller närområde?
    By Maddeluttan in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-13, 07:11
  3. Huddinge eller närområde?
    By Maddeluttan in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-11, 13:41
  4. Södra BB eller Huddinge?
    By I valet och kvalet in forum Förlossning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-25, 23:45
  5. Sös eller Huddinge? ngn som vart på
    By likon in forum Förlossning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 12:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar