Februari!
_0604 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Februari!

    Ännu en månad avverkad, sköööönt! Och nu försvann just januarigruppen, tror jag?! Om det inte blivit fel på min dator... I så fall så är det bara två grupper före oss, tjejer! Håll ut!

    Liten lägesrapport från mig: Är tvungen att försöka jobba ett par veckor nu och det är verkligen pest. Det värker överallt och jag kan inte koncentrera mig alls. Dessutom är jag så fullbokad med akupunkturtider, kuratorstider, läkarbesök så jag fattar inte hur jag ska _hinna_ jobba. Suck!

    Fogarna har stannat på samma nivå som i slutet på förra veckan, när jag gjorde mitt gnällinlägg. Det innebär att jag har mycket svårt att gå. Fick dock en jättekorsett av min sjukgymnast, den går ända från ljumskarna till midjan och lyfter upp hela magen - hjälper faktiskt jättebra. Fast man ser ut som om man är i vecka 44, magen blir ju ännu större liksom när den lyfts och skjuts fram.

    Annars är det väl så där med humöret. Mamma har blivit sämre och jag som lyckats nästan förtränga hur sjuk hon är har blivit ledsnare och mer orolig igen. Det är jobbigt.

    Jaha, det var lite från mig. Som sagt, det är FEBRUARI i alla fall!
  2. 1
    Februari! Ännu en månad avverkad, sköööönt! Och nu försvann just januarigruppen, tror jag?! Om det inte blivit fel på min dator... I så fall så är det bara två grupper före oss, tjejer! Håll ut!

    Liten lägesrapport från mig: Är tvungen att försöka jobba ett par veckor nu och det är verkligen pest. Det värker överallt och jag kan inte koncentrera mig alls. Dessutom är jag så fullbokad med akupunkturtider, kuratorstider, läkarbesök så jag fattar inte hur jag ska _hinna_ jobba. Suck!

    Fogarna har stannat på samma nivå som i slutet på förra veckan, när jag gjorde mitt gnällinlägg. Det innebär att jag har mycket svårt att gå. Fick dock en jättekorsett av min sjukgymnast, den går ända från ljumskarna till midjan och lyfter upp hela magen - hjälper faktiskt jättebra. Fast man ser ut som om man är i vecka 44, magen blir ju ännu större liksom när den lyfts och skjuts fram.

    Annars är det väl så där med humöret. Mamma har blivit sämre och jag som lyckats nästan förtränga hur sjuk hon är har blivit ledsnare och mer orolig igen. Det är jobbigt.

    Jaha, det var lite från mig. Som sagt, det är FEBRUARI i alla fall!
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2

    Helt sjukt!

    Det är verkligen helt sjukt att det redan är februari! Och denna månad måste ju gå fortare än januari eftersom den har 3 dagar färre. :-) Sen är det mars!! :-) Är det nån som tror att hon kommer att föda i februari redan??
  4. 2
    Helt sjukt! Det är verkligen helt sjukt att det redan är februari! Och denna månad måste ju gå fortare än januari eftersom den har 3 dagar färre. :-) Sen är det mars!! :-) Är det nån som tror att hon kommer att föda i februari redan??
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Många Varma Kramar...

    Tänkt på dig Mia :-)
    Ja, det e redan februart..WOW
    Vil börja dona och greja med bebis saker, men väntar väl lite till.. ELLER? Så sugen jag blir........
  6. 3
    Många Varma Kramar... Tänkt på dig Mia :-)
    Ja, det e redan februart..WOW
    Vil börja dona och greja med bebis saker, men väntar väl lite till.. ELLER? Så sugen jag blir........
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4

    ooh

    det är skönt med ny månad. Vad jobigt för dig, allting. Hoppas det känns bättre snart.

    Kram
  8. 4
    ooh det är skönt med ny månad. Vad jobigt för dig, allting. Hoppas det känns bättre snart.

    Kram
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5

    Tänker mycket

    på dig. (Min mamma också, hon frågade faktiskt idag hur det gick för dig... Har ju berättat lite om er härinne.*ler*)
    Vet ju hur du har det med jobbet - trist att du _måste_ jobba nu. Du har ju en del att pyssla med ändå, fyskiskt och psykiskt.
    Sänder många kramar! Håller med om att det är skönt att det ändå är februari!!
  10. 5
    Tänker mycket på dig. (Min mamma också, hon frågade faktiskt idag hur det gick för dig... Har ju berättat lite om er härinne.*ler*)
    Vet ju hur du har det med jobbet - trist att du _måste_ jobba nu. Du har ju en del att pyssla med ändå, fyskiskt och psykiskt.
    Sänder många kramar! Håller med om att det är skönt att det ändå är februari!!
  11. Ann m trean bf 9/4
    #6

    tungt

    det verkar, du har det verkligen inte som både mår så dåligt och har din mammas sjukdom hängande över alltihop. Men som sagt det är februari och det känns som ett litet steg framåt.
  12. 6
    tungt det verkar, du har det verkligen inte som både mår så dåligt och har din mammas sjukdom hängande över alltihop. Men som sagt det är februari och det känns som ett litet steg framåt.

Liknande trådar

  1. 20:e februari!
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-15, 12:20
  2. Hej Februari!
    By j-fr in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 00:37
  3. UL 4 februari
    By Lillmysan in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 01:29
  4. FET i februari
    By Karonesse in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 20:31
  5. 16 februari
    By Annika med 2 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 21:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar