Detta är mitt första höstbarn
_0609 Septemberbarn
  1. Morran m. tre + ärtan
    #1

    Detta är mitt första höstbarn

    Eller det rättare sagt det kanske blir ett sen sommarbarn.
    Har vinter, vår och sommar barn innan :)
    Vad sätter men på en sån nyföding? Fleeceoverall?
    Tänkte jag skulle orka ta mig upp på vinden och se vad det är jag inte lyckats ge bort.
  2. 1
    Detta är mitt första höstbarn Eller det rättare sagt det kanske blir ett sen sommarbarn.
    Har vinter, vår och sommar barn innan :)
    Vad sätter men på en sån nyföding? Fleeceoverall?
    Tänkte jag skulle orka ta mig upp på vinden och se vad det är jag inte lyckats ge bort.
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    September

    är väl en ganska varm månad fortfarande?
    Jag har ett junibarn och aprilbarn sedan innan och jag tror inte att garderoben måste utökas så mycket.
    (Sen att jag väl kommer köpa nya kläder ändå är en annan sak :-P)
    Däremot kommer det nog behövas lite nya vinterkläder till första vintern. Jobbigt - Inte! ;-D

    Jag måste nog också gå igenom alla kläder som ligger i lådorna, men det får bli ett senare projekt :-)
  4. 2
    September är väl en ganska varm månad fortfarande?
    Jag har ett junibarn och aprilbarn sedan innan och jag tror inte att garderoben måste utökas så mycket.
    (Sen att jag väl kommer köpa nya kläder ändå är en annan sak :-P)
    Däremot kommer det nog behövas lite nya vinterkläder till första vintern. Jobbigt - Inte! ;-D

    Jag måste nog också gå igenom alla kläder som ligger i lådorna, men det får bli ett senare projekt :-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    jaa du

    jag har en septemberkille sen innan. Han föddes 25 så då var det fleeceoverall som gällde. September är ju en ganska klurig månad annars. Men en yunn fleece är nog inte fel
  6. 3
    jaa du jag har en septemberkille sen innan. Han föddes 25 så då var det fleeceoverall som gällde. September är ju en ganska klurig månad annars. Men en yunn fleece är nog inte fel
  7. KajsaKavat tvåan bf 30/8
    #4

    Tycker att det är svårt..

    Min dotter är född i början av mars, så jag funderar på om vi kan ha samma kläder eller om vi måste skaffa nytt. Vi hade en tunn fleece som vi använde flitigt den våren, och det borde ju fungera. Vinterkläder däremot lär ju bli helt fel storlekar så där måste vi nog köpa nya.
  8. 4
    Tycker att det är svårt.. Min dotter är född i början av mars, så jag funderar på om vi kan ha samma kläder eller om vi måste skaffa nytt. Vi hade en tunn fleece som vi använde flitigt den våren, och det borde ju fungera. Vinterkläder däremot lär ju bli helt fel storlekar så där måste vi nog köpa nya.

Liknande trådar

  1. mitt typ första
    By Elinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-22, 17:21
  2. Mitt höstbarn har blivit storebror nu!
    By Asereht in forum _05 Höstbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 23:02
  3. Mitt första PoP-köp :)
    By KristinaJ in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 10:12
  4. Ett syskon till mitt höstbarn!!! :D
    By Anonym in forum _01 Höstbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-07-31, 09:34
  5. Mitt första plus :-(
    By IngridMarie in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 16:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar