Rum för barn: Rapport
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Rum för barn: Rapport

    Jo, Vi gick till Rum för barn på Kulturhuset efter dagis idag. Vilken höjdare! Macke var överlycklig! Faktiskt tror jag Junibacken halkade ner och nu endast ligger på andra plats! Och så tror jag det funkar för de flesta åldrar. Rekommenderas, men inte på helger eller ibland fredagar enl en tjej som jobbar där. Då är det varning för \"proppfullt\"
  2. 1
    Rum för barn: Rapport Jo, Vi gick till Rum för barn på Kulturhuset efter dagis idag. Vilken höjdare! Macke var överlycklig! Faktiskt tror jag Junibacken halkade ner och nu endast ligger på andra plats! Och så tror jag det funkar för de flesta åldrar. Rekommenderas, men inte på helger eller ibland fredagar enl en tjej som jobbar där. Då är det varning för \"proppfullt\"
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2

    Tack...

    Vad kul, tack för rapporten då måste vi testa det.
    Jag känner väl lite sisodär för Junibacken så det var bra.
    vad tog de för inträde?

    Hoppas vi syns på...... det var inget du skulle ju ha bebbe på lördag. tihi (inte alls avis)
  4. 2
    Tack... Vad kul, tack för rapporten då måste vi testa det.
    Jag känner väl lite sisodär för Junibacken så det var bra.
    vad tog de för inträde?

    Hoppas vi syns på...... det var inget du skulle ju ha bebbe på lördag. tihi (inte alls avis)
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    håller helt klart med!

    Rum för barn är ett drömplace! Malcolm och jag älskar att vara där.
    Men junibacken e också bra....speciellt när dom har ansiktsmålning och teater.

    Men Rum för barn e ju ett bra ställe för oss att ses på i vår, när RSfaran är över!
  6. 3
    håller helt klart med! Rum för barn är ett drömplace! Malcolm och jag älskar att vara där.
    Men junibacken e också bra....speciellt när dom har ansiktsmålning och teater.

    Men Rum för barn e ju ett bra ställe för oss att ses på i vår, när RSfaran är över!
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    Det är gratis

    för det är ju ett bibliotek...om än VÄRLDENS bästa barnbibliotek :D Dom har tilloch med ett litet tornrum med stjärnhimmel och pannlampor . Sedan finns en pysselverkstad där. Men den kostar nog en slant, typ material till självkostnadspris, ar jag för mig...
  8. 4
    Det är gratis för det är ju ett bibliotek...om än VÄRLDENS bästa barnbibliotek :D Dom har tilloch med ett litet tornrum med stjärnhimmel och pannlampor . Sedan finns en pysselverkstad där. Men den kostar nog en slant, typ material till självkostnadspris, ar jag för mig...
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    Precis

    Och ska man in i målarverkstaden kostar det 20 kr! Men det hade Macke INTE tid med idag. För mkt annat lockade =)
    Vi får väl ses där nån gång i vår... med bebisar och stolta storasyskon =)
  10. 5
    Precis Och ska man in i målarverkstaden kostar det 20 kr! Men det hade Macke INTE tid med idag. För mkt annat lockade =)
    Vi får väl ses där nån gång i vår... med bebisar och stolta storasyskon =)
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6

    Just det

    Så vi ses på onsdag. Jag med ultraplatt mage och söt bebis på armen och ni andra härligt klotrunda och fina =))
    DET ser jag fram emot
    Sen efter fikat går jag ut och tok-shoppar snygga vårkläder i stl 36 och.....
  12. 6
    Just det Så vi ses på onsdag. Jag med ultraplatt mage och söt bebis på armen och ni andra härligt klotrunda och fina =))
    DET ser jag fram emot
    Sen efter fikat går jag ut och tok-shoppar snygga vårkläder i stl 36 och.....
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7

    Just det!!!

    Så vi ses på onsdag. Jag med ultraplatt mage och söt bebis på armen och ni andra härligt klotrunda och fina =))
    DET ser jag fram emot
    Sen efter fikat går jag ut och tok-shoppar snygga vårkläder i stl 36 och.....
  14. 7
    Just det!!! Så vi ses på onsdag. Jag med ultraplatt mage och söt bebis på armen och ni andra härligt klotrunda och fina =))
    DET ser jag fram emot
    Sen efter fikat går jag ut och tok-shoppar snygga vårkläder i stl 36 och.....
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8

    *ÄSG*!!!

    Precis så hade jag tänkt!! Härligt att vi ser livet på samma sätt ;) Ser fram emot onsdag. Nu sitter jag illamående och urkig och tycker synd om mig själv...:(
  16. 8
    *ÄSG*!!! Precis så hade jag tänkt!! Härligt att vi ser livet på samma sätt ;) Ser fram emot onsdag. Nu sitter jag illamående och urkig och tycker synd om mig själv...:(
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9

    ååååååå

    vad ni e söta! Själv går jag väl klotrund in i mars...
  18. 9
    ååååååå vad ni e söta! Själv går jag väl klotrund in i mars...

Liknande trådar

  1. Rapport från mamma/barn grupp:)
    By ellem in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 21:01
  2. 3 barn i bil-rapport
    By Lindoshka in forum Bilsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 14:39
  3. lite rapport (eller lååång rapport)
    By holmberg in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 19:28
  4. rapport om mina sjuka barn:-(
    By Hemmamamma m 3+pyret in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 12:39
  5. Rapport eller typ inte-rapport
    By Mamia utan vikt in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 09:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar