Tjihoo
_0406 Junibarn
  1. Johanna m Molly
    #1

    Tjihoo

    Hejsan svejsan! Är inne här och läser en sväng, blir inte så ofta nu. Vi bor tillfälligt i USA (förvisso finns internet där med...) och har det bara bra. Är nu hemma i en vecka. Har läst innan och varit så avundsjuk på alla gravidisar. Men så visade det sig häromdan att lyckan träffat mig med!! Åh så glaaaad jag är. Men det är mkt tidigt än, så mycket kan hända. Men den här gången tänker ja ginte oroa mig. Försöka ialla fall...
    Roligt att gå in här och känna igen lite namn och läsa vad ni har för er!
    Ha det bra!
  2. 1
    Tjihoo Hejsan svejsan! Är inne här och läser en sväng, blir inte så ofta nu. Vi bor tillfälligt i USA (förvisso finns internet där med...) och har det bara bra. Är nu hemma i en vecka. Har läst innan och varit så avundsjuk på alla gravidisar. Men så visade det sig häromdan att lyckan träffat mig med!! Åh så glaaaad jag är. Men det är mkt tidigt än, så mycket kan hända. Men den här gången tänker ja ginte oroa mig. Försöka ialla fall...
    Roligt att gå in här och känna igen lite namn och läsa vad ni har för er!
    Ha det bra!
  3. Zukits med Filip
    #2

    Grattis!!

    Vad roligt med en ny graviditet. Jag börjar också få bebislängtan, men vi ska vänta lite till.

    Var i USA bor ni? Jobbar du där?

  4. 2
    Grattis!! Vad roligt med en ny graviditet. Jag börjar också få bebislängtan, men vi ska vänta lite till.

    Var i USA bor ni? Jobbar du där?

  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3

    Grattis! :)

    Själv sitter jag här med en nyföding just nu :D
    Hoppas allt går vägen och du inte behöver oroa dig så mkt denna gång. Själv tyckte jag iof att man inte hade tid att oroa sig när man hade en liten vilde hemma redan *s*
  6. 3
    Grattis! :) Själv sitter jag här med en nyföding just nu :D
    Hoppas allt går vägen och du inte behöver oroa dig så mkt denna gång. Själv tyckte jag iof att man inte hade tid att oroa sig när man hade en liten vilde hemma redan *s*
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4

    Grattis!

    Åh vad kul med en till mage! När har du bf? Klart att du inte ska oroa dej (eller som sagt - försöka), klappa magen nu och sköt om dej! Kram
  8. 4
    Grattis! Åh vad kul med en till mage! När har du bf? Klart att du inte ska oroa dej (eller som sagt - försöka), klappa magen nu och sköt om dej! Kram
  9. Åsa m Agnes-04+bf 17/4
    #5

    GRATTIS!!!!! *imt*

    ,
  10. 5
    GRATTIS!!!!! *imt* ,
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6

    Grattis!

    Hoppas allt går bra!
    :-)
  12. 6
    Grattis! Hoppas allt går bra!
    :-)
  13. Ann m Isabelle & Emilia
    #7

    Grattis

    till graviditeten!
    Här börjar bebisuuget så sakta komma men trots en tjatande kille *s* så är det ingen bebbeverkstad här på länge. Det här blir egentligen min första sommar på 4år som jag inte är gravid, nyförlöst eller ammar!
    Kommer kännas hur skumt som helst att _inte_ behöva ha mammabikini *s*
  14. 7
    Grattis till graviditeten!
    Här börjar bebisuuget så sakta komma men trots en tjatande kille *s* så är det ingen bebbeverkstad här på länge. Det här blir egentligen min första sommar på 4år som jag inte är gravid, nyförlöst eller ammar!
    Kommer kännas hur skumt som helst att _inte_ behöva ha mammabikini *s*
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8

    Grattis Imt

    .
  16. 8
    Grattis Imt .
  17. Medlem sedan
    May 2000
    #9

    Grattis!

    Det är ju så spännande att vänta en liten...
  18. 9
    Grattis! Det är ju så spännande att vänta en liten...
  19. Johanna m Molly
    #10

    Tack!

    Vi bor på Manhattan. Det blev väldigt plötsligt och lustigt, egentligen skulle vi ha åkt först i slutet av januari men det blev ändrat så vi åkte i början av månaden istället. Det är egentligen genom min sambos jobb vi är där men jag jobbar ca 50% på mitt jobb, på USA kontoret som ligger ca i New Jersey. Eller snarare en kunds kontor. Det är väl sådär kan jag säga, men men.
    I ärlighetens namn var det väl inte meningen att vara gravid det här halvåret men med en liten tjej på 1,5 år blev det ändå inget Sex and the City liv... Är så glad så glad!
  20. 10
    Tack! Vi bor på Manhattan. Det blev väldigt plötsligt och lustigt, egentligen skulle vi ha åkt först i slutet av januari men det blev ändrat så vi åkte i början av månaden istället. Det är egentligen genom min sambos jobb vi är där men jag jobbar ca 50% på mitt jobb, på USA kontoret som ligger ca i New Jersey. Eller snarare en kunds kontor. Det är väl sådär kan jag säga, men men.
    I ärlighetens namn var det väl inte meningen att vara gravid det här halvåret men med en liten tjej på 1,5 år blev det ändå inget Sex and the City liv... Är så glad så glad!
  21. Johanna m Molly
    #11

    Vad

    gosigt, läste om era problem när jag var inne senast. Hoppas han är friskoch kry nu!!
  22. 11
    Vad gosigt, läste om era problem när jag var inne senast. Hoppas han är friskoch kry nu!!
  23. Johanna m Molly
    #12

    Oh

    har du bf i augusti, vad kul!!! Jag är inte helt hundra, ska till bm imrogon faktiskt, eftersom jag åker tillbaka sen. Men blir efter dig ialla fall!
  24. 12
    Oh har du bf i augusti, vad kul!!! Jag är inte helt hundra, ska till bm imrogon faktiskt, eftersom jag åker tillbaka sen. Men blir efter dig ialla fall!
  25. Johanna m Molly
    #13

    Tackar!

    1
  26. 13
    Tackar! 1
  27. Johanna m Molly
    #14

    Tack,

    det hoppas jag med!
  28. 14
    Tack, det hoppas jag med!
  29. Johanna m Molly
    #15

    Tack!

    Jasså, det ska bli 3 hos er!
  30. 15
    Tack! Jasså, det ska bli 3 hos er!
  31. Johanna m Molly
    #16

    Tack!

    1
  32. 16
    Tack! 1
  33. Medlem sedan
    Jun 2004
    #17

    Kul!

    Skriv och berätta hur det går och bf men då ses vi säkert i augustigruppen (eller tror du att det är september)?! Kram
  34. 17
    Kul! Skriv och berätta hur det går och bf men då ses vi säkert i augustigruppen (eller tror du att det är september)?! Kram
  35. Medlem sedan
    Jun 2000
    #18

    Grattis!

    Lycka till med bebben!
  36. 18
    Grattis! Lycka till med bebben!
  37. Medlem sedan
    Jan 2003
    #19

    grattis!

    vi väntar också smått igen, visst är det spännande!!?
  38. 19
    grattis! vi väntar också smått igen, visst är det spännande!!?
  39. Medlem sedan
    Feb 2002
    #20

    grattisar härifrån med! imt

    b
  40. 20
    grattisar härifrån med! imt b

Liknande trådar

  1. Hemorrojder tjihoo
    By Anonym in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-17, 07:57
  2. Spökstreck,tjihoo=)..
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 15:27
  3. Tjihoo!
    By hermelinen in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 21:44
  4. tjihoo va skojjigt!
    By Blubben in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 08:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar