liten fredags enkät...
_0408 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    liten fredags enkät...

    1. Vad har ni för väder just nu?
    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    3. Vad blir det till middag i kväll?
    4. Vad händer i helgen?

    trevlig helg! *kram*

  2. 1
    liten fredags enkät... 1. Vad har ni för väder just nu?
    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    3. Vad blir det till middag i kväll?
    4. Vad händer i helgen?

    trevlig helg! *kram*

  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    svara själv...

    1. Vad har ni för väder just nu?
    s: gråmulen himmel och -3 grader

    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    s: vara hemma då luddis fortfarande är sjuk i ögonen.. åka själv till IKEA senare när F kommer hem...

    3. Vad blir det till middag i kväll?
    s: vet inte... åt det vi skulle haft ikväll i går ist så nu får jag hitta på något annat...

    4. Vad händer i helgen?
    s: imorgon så blir det nog middag hos mamma... och på lördag ska jag på CHOKLADPROVNING!!!!! jippi!!!!!
  4. 2
    svara själv... 1. Vad har ni för väder just nu?
    s: gråmulen himmel och -3 grader

    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    s: vara hemma då luddis fortfarande är sjuk i ögonen.. åka själv till IKEA senare när F kommer hem...

    3. Vad blir det till middag i kväll?
    s: vet inte... åt det vi skulle haft ikväll i går ist så nu får jag hitta på något annat...

    4. Vad händer i helgen?
    s: imorgon så blir det nog middag hos mamma... och på lördag ska jag på CHOKLADPROVNING!!!!! jippi!!!!!
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3

    Angos svar.

    1. Vad har ni för väder just nu?
    ~Kallt, men ganska klart väder.

    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    ~Jag har nyss lämnat de två minsta på dagis (maken lämnar äldsta) innan det satte jag igång en maskin tvätt, fixade alla morgonbestryr till barnen, och gick igenom lite mail.
    Nu ska jag bara svara klart på den här enkäten innan jag ger mig i kast med dagens slutprov i en kurs, samt ett mindre prov i samma kurs.
    Resten av dagen ska jag baka, plugga inför provet på måndag och städa lite.

    3. Vad blir det till middag i kväll?
    ~Inte en aning. Så långt har jag inte kommit i min planering!

    4. Vad händer i helgen?
    ~Inte mycket. Döttrarna ska visserligen på kalas imorgon, men det är hos granntjejen, och på söndag ska Paulina sjunga i kyrkan...men förutom det blir det lugnt!

    Kramisar
  6. 3
    Angos svar. 1. Vad har ni för väder just nu?
    ~Kallt, men ganska klart väder.

    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    ~Jag har nyss lämnat de två minsta på dagis (maken lämnar äldsta) innan det satte jag igång en maskin tvätt, fixade alla morgonbestryr till barnen, och gick igenom lite mail.
    Nu ska jag bara svara klart på den här enkäten innan jag ger mig i kast med dagens slutprov i en kurs, samt ett mindre prov i samma kurs.
    Resten av dagen ska jag baka, plugga inför provet på måndag och städa lite.

    3. Vad blir det till middag i kväll?
    ~Inte en aning. Så långt har jag inte kommit i min planering!

    4. Vad händer i helgen?
    ~Inte mycket. Döttrarna ska visserligen på kalas imorgon, men det är hos granntjejen, och på söndag ska Paulina sjunga i kyrkan...men förutom det blir det lugnt!

    Kramisar
  7. Camilla m Henrik o Philip
    #4

    Camilla svarar:

    1. Vad har ni för väder just nu?
    ** Gråmulet o trist. -15 grader.

    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    ** Har precis ätit frukost och vi ska nog bara vara hemma idag.. Jag har lite ont, så det blir ingen promenad för mig. *S*

    3. Vad blir det till middag i kväll?
    ** Skavgryta

    4. Vad händer i helgen?
    ** Jag har matteprov så jag ska plugga och barnen skall vara hos mormor o morfar.

  8. 4
    Camilla svarar: 1. Vad har ni för väder just nu?
    ** Gråmulet o trist. -15 grader.

    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    ** Har precis ätit frukost och vi ska nog bara vara hemma idag.. Jag har lite ont, så det blir ingen promenad för mig. *S*

    3. Vad blir det till middag i kväll?
    ** Skavgryta

    4. Vad händer i helgen?
    ** Jag har matteprov så jag ska plugga och barnen skall vara hos mormor o morfar.

  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5

    Jag hinner nog svara:

    1. Vad har ni för väder just nu?
    **sol och runt nollgradigt. Och snön ligger kvar!

    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    **Hemma med sjuka barn. Jag ska dessutom till tandis. Huuuu.....

    3. Vad blir det till middag i kväll?
    **Har tagit upp 1,6kg köttfärs. Gör nog köttfärslimpor idag. Sen blir det mys i soffan ikväll. Med nåt lättare.

    4. Vad händer i helgen?
    **Egentligen skulle vi på fest/kalas i morgon och hade sett fram emot det. Men mannen har feber och barnen är sjuka så vi blir nog hemma och sölar istället...

    Kram du med Bodil!
  10. 5
    Jag hinner nog svara: 1. Vad har ni för väder just nu?
    **sol och runt nollgradigt. Och snön ligger kvar!

    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    **Hemma med sjuka barn. Jag ska dessutom till tandis. Huuuu.....

    3. Vad blir det till middag i kväll?
    **Har tagit upp 1,6kg köttfärs. Gör nog köttfärslimpor idag. Sen blir det mys i soffan ikväll. Med nåt lättare.

    4. Vad händer i helgen?
    **Egentligen skulle vi på fest/kalas i morgon och hade sett fram emot det. Men mannen har feber och barnen är sjuka så vi blir nog hemma och sölar istället...

    Kram du med Bodil!
  11. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6

    AT svarar

    1. Vad har ni för väder just nu?
    SOOOOOOOOOOOOOOL

    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    JOBBA

    3. Vad blir det till middag i kväll?
    VET EJ

    4. Vad händer i helgen?
    KALAS PÅ SÖNDAG, SIM I MORRN OM FÖRKYLNINGARNA LAGT SIG
  12. 6
    AT svarar 1. Vad har ni för väder just nu?
    SOOOOOOOOOOOOOOL

    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    JOBBA

    3. Vad blir det till middag i kväll?
    VET EJ

    4. Vad händer i helgen?
    KALAS PÅ SÖNDAG, SIM I MORRN OM FÖRKYLNINGARNA LAGT SIG
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7

    Soliga svar!

    1. Vad har ni för väder just nu? - Sool! Och någon plusgrad.

    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag? - Varit på föreläsning i social historia. Och köpt tulpaner.

    3. Vad blir det till middag i kväll? - Wok med korv och spaghetti. :)

    4. Vad händer i helgen? - Jag ska plugga och på söndag kör jag och fisen hem och firar en liten Olle som fyller 1.
  14. 7
    Soliga svar! 1. Vad har ni för väder just nu? - Sool! Och någon plusgrad.

    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag? - Varit på föreläsning i social historia. Och köpt tulpaner.

    3. Vad blir det till middag i kväll? - Wok med korv och spaghetti. :)

    4. Vad händer i helgen? - Jag ska plugga och på söndag kör jag och fisen hem och firar en liten Olle som fyller 1.
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8

    NINA SVARAR

    1. Vad har ni för väder just nu?

    Minus 2 grader och snö.
    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?

    Har precis kommit från jobbet! Ska vila en stund och sen busa med Liv.
    3. Vad blir det till middag i kväll?

    Thaigryta tror jag. Och en flarra rövin!
    4. Vad händer i helgen?

    Mange ska ut med grabbsen i morgon så då ska jag bara ta det lugnt. Annars inget inplanerat!
  16. 8
    NINA SVARAR 1. Vad har ni för väder just nu?

    Minus 2 grader och snö.
    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?

    Har precis kommit från jobbet! Ska vila en stund och sen busa med Liv.
    3. Vad blir det till middag i kväll?

    Thaigryta tror jag. Och en flarra rövin!
    4. Vad händer i helgen?

    Mange ska ut med grabbsen i morgon så då ska jag bara ta det lugnt. Annars inget inplanerat!
  17. Medlem sedan
    May 2003
    #9

    Maria svarar..

    1. Vad har ni för väder just nu?
    ** - 6 grader och snöovädret har precis lagt sig...från det fina \"vårvädret\" till vit vinter på en em..suck!
    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    **Har jobbat fm till kl 14 och sen har jag bara varit hemma med familjen och undvikit att gå ut i snöovädret.
    3. Vad blir det till middag i kväll?
    **Vi åt pannkaka
    4. Vad händer i helgen?
    ** Inge inplanerat förutom att Bella ska på kalas imorgon och vi ska lära henne åka skridskor i helgen!
  18. 9
    Maria svarar.. 1. Vad har ni för väder just nu?
    ** - 6 grader och snöovädret har precis lagt sig...från det fina \"vårvädret\" till vit vinter på en em..suck!
    2. Vad ska ni göra idag/har ni gjort idag?
    **Har jobbat fm till kl 14 och sen har jag bara varit hemma med familjen och undvikit att gå ut i snöovädret.
    3. Vad blir det till middag i kväll?
    **Vi åt pannkaka
    4. Vad händer i helgen?
    ** Inge inplanerat förutom att Bella ska på kalas imorgon och vi ska lära henne åka skridskor i helgen!
  19. Medlem sedan
    Sep 2000
    #10

    Tid för svar

    är det inte alltid man har, men sitter nu på mitt extrajobb och ahr inget annat att göra än att surfa och avnjuta min sushi.

    Tar och svarar då

    På fråga 1 svarar jag, vet ej ganska mörkt och jag ser inte riktigt bra ut härifrån bordet. Kan fortfarande snöa som när jag åkte hit.

    På fråga två svarar jag att jag har jobbat på ordinarie jobb, suttit i bilköer 1,5 timme för att komma till andra jobbet och sedan skall jag hem klockan 21 och bara slappa och ta mig ett glas vin, eller två *s* Hoppas bra att sambon lyckats natta barnen tills jag kommer hem.

    På fråga 3 svarar jag sushi som jag nu sitter och musar, i brist på tid att laga mat så köpte jag sushi till lunch också *ler* Kalorisnålt också eftersom ajg tagit tag i viktnedgången efter den svackan med uppgång jag nyligen haft.

    På sista frågan fråga 4 svarar jag att det blir high life, barnens kusiner kommer på besök. Tvillingarna på 6 och lillebror på 5 tillsmmans med Robert snart 5 och Aliette, kan ni tänka er vilket liv det blir....

    *Kram*, märks det att jag har lite att göra, mest felringningar när det väl ringer *ler* fredag och fylla brukar bli intressant *S*
  20. 10
    Tid för svar är det inte alltid man har, men sitter nu på mitt extrajobb och ahr inget annat att göra än att surfa och avnjuta min sushi.

    Tar och svarar då

    På fråga 1 svarar jag, vet ej ganska mörkt och jag ser inte riktigt bra ut härifrån bordet. Kan fortfarande snöa som när jag åkte hit.

    På fråga två svarar jag att jag har jobbat på ordinarie jobb, suttit i bilköer 1,5 timme för att komma till andra jobbet och sedan skall jag hem klockan 21 och bara slappa och ta mig ett glas vin, eller två *s* Hoppas bra att sambon lyckats natta barnen tills jag kommer hem.

    På fråga 3 svarar jag sushi som jag nu sitter och musar, i brist på tid att laga mat så köpte jag sushi till lunch också *ler* Kalorisnålt också eftersom ajg tagit tag i viktnedgången efter den svackan med uppgång jag nyligen haft.

    På sista frågan fråga 4 svarar jag att det blir high life, barnens kusiner kommer på besök. Tvillingarna på 6 och lillebror på 5 tillsmmans med Robert snart 5 och Aliette, kan ni tänka er vilket liv det blir....

    *Kram*, märks det att jag har lite att göra, mest felringningar när det väl ringer *ler* fredag och fylla brukar bli intressant *S*
  21. Medlem sedan
    Sep 2000
    #11

    Åh två trevligheter

    IKEA och choklad *s*

    Hittade du något skoj på IKEA?
  22. 11
    Åh två trevligheter IKEA och choklad *s*

    Hittade du något skoj på IKEA?
  23. Medlem sedan
    Sep 2000
    #12

    Spark i baken

    hoppas det går bra på provet.

    *Kram*
  24. 12
    Spark i baken hoppas det går bra på provet.

    *Kram*
  25. Medlem sedan
    Sep 2000
    #13

    FLER SPARKAR

    i baken delas ut. Hoppas du cokså grejar provet.

    *Kram*
  26. 13
    FLER SPARKAR i baken delas ut. Hoppas du cokså grejar provet.

    *Kram*
  27. Medlem sedan
    Sep 2000
    #14

    Näää vad eländig

    allt verkar vara, krya på er alla och så hopps jag att köttfärslimpan blir smarrig.

    *Kram*
  28. 14
    Näää vad eländig allt verkar vara, krya på er alla och så hopps jag att köttfärslimpan blir smarrig.

    *Kram*
  29. Medlem sedan
    Sep 2000
    #15

    *Snörvel*

    krya på dig. Hoppas det blir sim.

    *Kram*
  30. 15
    *Snörvel* krya på dig. Hoppas det blir sim.

    *Kram*
  31. Medlem sedan
    Sep 2000
    #16

    Låter som

    en underbar dag och så härligt det är med tulpaner.
    Hoppas det blir ett rolit kalas.

    *Kram*
  32. 16
    Låter som en underbar dag och så härligt det är med tulpaner.
    Hoppas det blir ett rolit kalas.

    *Kram*
  33. Medlem sedan
    Sep 2000
    #17

    Rödtjut

    hoppas du avnjutit thaimaten och rödvinet, själv så sitter jag på extrajobbet och längtar hem så ajg kan öppna en rödis jag med. Jag har bara 56 minuter kvar *ler*
  34. 17
    Rödtjut hoppas du avnjutit thaimaten och rödvinet, själv så sitter jag på extrajobbet och längtar hem så ajg kan öppna en rödis jag med. Jag har bara 56 minuter kvar *ler*
  35. Medlem sedan
    Sep 2000
    #18

    Skridskor är skoj

    hoppas det går bra, de vill gänra ge upp för att isen är för hal *ler*

    Hur är det på jobbet? Själv sitter jag på mitt extrajobb just nu i 3 timmar, mindre än en timme kvar.
    Vet du vad, jag hoppas på att komma iväg till Gävlefabriken snart, kanske vi kan ses en kortis *ler*

    *Kram*
  36. 18
    Skridskor är skoj hoppas det går bra, de vill gänra ge upp för att isen är för hal *ler*

    Hur är det på jobbet? Själv sitter jag på mitt extrajobb just nu i 3 timmar, mindre än en timme kvar.
    Vet du vad, jag hoppas på att komma iväg till Gävlefabriken snart, kanske vi kan ses en kortis *ler*

    *Kram*
  37. Medlem sedan
    May 2005
    #19

    Ja, hihi

    köttfärslimpan blev sååå god!
    Och ja, här är familjen alldeles eländig. Åtminstone maken, du vet ju hur män är när de är sjuka,) Jag har lite ont i tanden nu efter lagning idag men ja, annars är det bra med mig. Hoppas jag håller mig frisk! Kram Nell!!!
  38. 19
    Ja, hihi köttfärslimpan blev sååå god!
    Och ja, här är familjen alldeles eländig. Åtminstone maken, du vet ju hur män är när de är sjuka,) Jag har lite ont i tanden nu efter lagning idag men ja, annars är det bra med mig. Hoppas jag håller mig frisk! Kram Nell!!!
  39. Medlem sedan
    May 2005
    #20

    Haha, kom på en sak,

    det blev 4 köttfärslimpor av 1,6kg köttfärs! Så ingen tror vi slafsar i oss en köttfärslimpa på så mkt färs! *asg*
    Även om man kan tro det när man ser min kroppshydda;)
  40. 20
    Haha, kom på en sak, det blev 4 köttfärslimpor av 1,6kg köttfärs! Så ingen tror vi slafsar i oss en köttfärslimpa på så mkt färs! *asg*
    Även om man kan tro det när man ser min kroppshydda;)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fredags enkät
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 11:51
  2. Liten fredags enkät
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 09:57
  3. En liten fredags enkät
    By Lilla A med trean!! in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 19:36
  4. Liten fredags-enkät:
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 14:40
  5. liten fredags historia????
    By _em_ in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 20:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar