Ni med 6-åriga pojkar!
Mammasnack
  1. Mina75 med L00, L02, L05
    #1

    Ni med 6-åriga pojkar!

    Min dotter ska på kalas idag och hon tyckte att pojken, som fyller 6 år, skulle ha en dvd med tecknade Pippi. Vi köpte den. Smaken är ju naturligtvid som baken, men är det bara robotar och annat \"coolt\" som gäller, eller kan en pippi-film funka?
    Tacksam för svar!
  2. 1
    Ni med 6-åriga pojkar! Min dotter ska på kalas idag och hon tyckte att pojken, som fyller 6 år, skulle ha en dvd med tecknade Pippi. Vi köpte den. Smaken är ju naturligtvid som baken, men är det bara robotar och annat \"coolt\" som gäller, eller kan en pippi-film funka?
    Tacksam för svar!
  3. Q v 32
    #2

    Har ingen sexåring

    men om min son varit så gammal hade jag verkligen uppskattat att få något som INTE var robotar och annat. Klart att Pippi funkar även för pojkar, kan inte tänka mig annat. En sexåring är inte så gammal när allt kommer omkring.
  4. 2
    Har ingen sexåring men om min son varit så gammal hade jag verkligen uppskattat att få något som INTE var robotar och annat. Klart att Pippi funkar även för pojkar, kan inte tänka mig annat. En sexåring är inte så gammal när allt kommer omkring.
  5. Mina75 med L00, L02, L05
    #3

    Tack

    det är så jag resonerar också, men man vill ju inte vara \"helt fel ute\".
  6. 3
    Tack det är så jag resonerar också, men man vill ju inte vara \"helt fel ute\".
  7. Myzanmyzan
    #4

    Min sexåring

    gillar Pippi,allt tecknat är helt ok här..Behöver inte vara så tuffa saker för killar alltid.
  8. 4
    Min sexåring gillar Pippi,allt tecknat är helt ok här..Behöver inte vara så tuffa saker för killar alltid.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5

    Passar jättebra

    Min son är visserligen ett par år äldre, men när han var sex så var Pippi en favorit.
  10. 5
    Passar jättebra Min son är visserligen ett par år äldre, men när han var sex så var Pippi en favorit.
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6

    Får instämma

    med föregående inläggsskrivare. Min son fyller sju nästa månad och han gillar Pippi. Han tittar även på tecknade serier på tv som förmodligen är tänkt att rikta sig mer till flickor.
    Det blir nog en uppskattad present! :)
  12. 6
    Får instämma med föregående inläggsskrivare. Min son fyller sju nästa månad och han gillar Pippi. Han tittar även på tecknade serier på tv som förmodligen är tänkt att rikta sig mer till flickor.
    Det blir nog en uppskattad present! :)
  13. Mina75 med L00, L02, L05
    #7

    Tack för era svar!

    Nu får jag lite bättre självförtroende i mitt val av present :)
  14. 7
    Tack för era svar! Nu får jag lite bättre självförtroende i mitt val av present :)
  15. Vardis
    #8

    Självklart...

    funkar en Pippi-film, skulle jag säga! Det är inte bara robotar och annat coolt som gäller även om leksaksaffärer och media och allt vad det nu kan vara försöker få oss att tro att det är så - dvs boys will be boys - kan något vara med klyschigt?
  16. 8
    Självklart... funkar en Pippi-film, skulle jag säga! Det är inte bara robotar och annat coolt som gäller även om leksaksaffärer och media och allt vad det nu kan vara försöker få oss att tro att det är så - dvs boys will be boys - kan något vara med klyschigt?
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9

    Min lillkille blir 6 år i höst

    Och han hade uppskattat den filmen...

    Mina två större pojkar däremot hade kanske inte det men de hade snällt sagt tack, sett den iaf ett par gånger för att sen glömma bort den....

    Så det där är olika från barn till barn...
  18. 9
    Min lillkille blir 6 år i höst Och han hade uppskattat den filmen...

    Mina två större pojkar däremot hade kanske inte det men de hade snällt sagt tack, sett den iaf ett par gånger för att sen glömma bort den....

    Så det där är olika från barn till barn...
  19. o
    #10

    ja, det är robotar

    o drakar som gäller här, han blir 6 om 1,5 mån.
  20. 10
    ja, det är robotar o drakar som gäller här, han blir 6 om 1,5 mån.

Liknande trådar

  1. 14-åriga pojkar,
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-23, 13:40
  2. Julklappar till era 8-åriga pojkar...
    By Anonym in forum _01 Höstbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 20:00
  3. Ni med 3-4-åriga pojkar..
    By Silverkarin in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 10:29
  4. Kläder till 7-åriga pojkar
    By Milla22 in forum Småbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-08-19, 18:49
  5. Boktips till 11 åriga pojkar
    By Marcusmamma in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar