har varit och ridit
Känsliga snack
  1. camilla m Emil
    #1

    har varit och ridit

    underbart, vädret hästen och jag plus att vi var förföljda av tre rådjur. en bock och två andra. har inte duschat än jag luktar ju så gott!!!

    jsg ångrar att jag inte rider lite oftare för det både ger och tar, mest ger men det tar tid, det tar ork och framför allt det tar energi.
    men det ger ork, energi och en massa lugn och ro. behöver inte bry sig om någon annan än hästen och mig själv. helt enkelt underbart. ibland saknar jag att ha någon med mig men det går ofta bra ändå.

    Kram på er alla!!!
  2. 1
    har varit och ridit underbart, vädret hästen och jag plus att vi var förföljda av tre rådjur. en bock och två andra. har inte duschat än jag luktar ju så gott!!!

    jsg ångrar att jag inte rider lite oftare för det både ger och tar, mest ger men det tar tid, det tar ork och framför allt det tar energi.
    men det ger ork, energi och en massa lugn och ro. behöver inte bry sig om någon annan än hästen och mig själv. helt enkelt underbart. ibland saknar jag att ha någon med mig men det går ofta bra ändå.

    Kram på er alla!!!
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Visst är det underbart

    när man hittar något som bara ger en energi och inte stjäl någon?
  4. 2
    Visst är det underbart när man hittar något som bara ger en energi och inte stjäl någon?

Liknande trådar

  1. Idag har jag ridit
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-08-24, 12:57
  2. Jag har ridit också!
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 21:15
  3. Ja, då har man varit iväg och ridit
    By tiva in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 07:37
  4. Nu har vi varit och ridit!
    By -ME- in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 19:27
  5. har varit ute i ruskvädret å ridit
    By camilla m emil in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 15:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar