Kan man vara med barn trots....
Kropp & hälsa
  1. Psykisk sjuk?
    #1

    Kan man vara med barn trots....

    Att man har blivit skrapad...känner mig ännu gravid o tycker det rör sig....missfallet var i v 13....är jag sjukt i huvudet eller???? har det aldrig hänt att läkare har missat ett barn till trots skrapning??????
    Nån som vet? Håller jag på att bli psykisk sjuk eller????
  2. 1
    Kan man vara med barn trots.... Att man har blivit skrapad...känner mig ännu gravid o tycker det rör sig....missfallet var i v 13....är jag sjukt i huvudet eller???? har det aldrig hänt att läkare har missat ett barn till trots skrapning??????
    Nån som vet? Håller jag på att bli psykisk sjuk eller????
  3. bilbusens mamma
    #2

    har läst

    Har läst om det mesta i tidningen att folk har fött barn trots missfall och folk som fött barn trots att de inte ens visste att de var gravida. Bästa och enklaste sättet är väl att göra ett grav-test. Graviditetshormonerna försvinner väldigt fort efter ett missfall och testet ska visa negativt om du inte är gravid. Annars kan du ju be bm eller gyn kolla med ul.
  4. 2
    har läst Har läst om det mesta i tidningen att folk har fött barn trots missfall och folk som fött barn trots att de inte ens visste att de var gravida. Bästa och enklaste sättet är väl att göra ett grav-test. Graviditetshormonerna försvinner väldigt fort efter ett missfall och testet ska visa negativt om du inte är gravid. Annars kan du ju be bm eller gyn kolla med ul.
  5. Pykisk sjuk?
    #3

    Tack! ...

    Ska kolla me grav test om ett tag....
  6. 3
    Tack! ... Ska kolla me grav test om ett tag....
  7. Io
    #4

    Man kan...

    ...känna sig gravid ett tag efteråt pga att det tar ett tag för hormonnivåerna att bli \"normala\" igen. Efter t.ex. ett missfall kan ett gravtest visa positivt fler veckor efteråt.
  8. 4
    Man kan... ...känna sig gravid ett tag efteråt pga att det tar ett tag för hormonnivåerna att bli \"normala\" igen. Efter t.ex. ett missfall kan ett gravtest visa positivt fler veckor efteråt.

Liknande trådar

  1. Trots man, barn och heltidsjobb
    By -magnolia- in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 11:50
  2. Får man vara med här trots att man är
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-01-22, 11:02
  3. Bli med barn trots mens?
    By Anonym än så länge in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 16:40
  4. Gå i mamma grupp trots två barn?
    By asa1973 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 10:17
  5. Trots halvsjuka barn
    By _basilika_ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 09:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar