Ont i äggstock
_0610 Oktoberbarn
  1. marie69a
    #1

    Ont i äggstock

    Är det fler som har molvärk/stickande kortvarig smärta av och till i ena äggstocken nu när ni är/tror ni är gravida? Jag har mensmolvärk också då och då och superömma bröst, så jag tror nästan att jag är gravid.
  2. 1
    Ont i äggstock Är det fler som har molvärk/stickande kortvarig smärta av och till i ena äggstocken nu när ni är/tror ni är gravida? Jag har mensmolvärk också då och då och superömma bröst, så jag tror nästan att jag är gravid.
  3. lilla jag
    #2

    Hej!

    Jag testade positivt i början av veckan och nu på senaste tiden har de börjat molat,sticka och göra ont i ena äggstocken.. Vet inte fall något är fel eller fall de ska var så. Hur som så ska jag ringa å beställa en gyn tid imorn! Så man får reda på hur de ligger till...

    Hoppas att de fixar sig för dig!
    kram
  4. 2
    Hej! Jag testade positivt i början av veckan och nu på senaste tiden har de börjat molat,sticka och göra ont i ena äggstocken.. Vet inte fall något är fel eller fall de ska var så. Hur som så ska jag ringa å beställa en gyn tid imorn! Så man får reda på hur de ligger till...

    Hoppas att de fixar sig för dig!
    kram
  5. marie69a
    #3

    Kanske testar också jag positivt

    i veckan? Om jag är punktlig, så ska mensen komma i morrn, senast på onsdag. Nyfiken och lite pirrgt! Ska försöka hålla mig från testet till onsdag...
  6. 3
    Kanske testar också jag positivt i veckan? Om jag är punktlig, så ska mensen komma i morrn, senast på onsdag. Nyfiken och lite pirrgt! Ska försöka hålla mig från testet till onsdag...
  7. Annonym hoppsan
    #4

    samma

    jag har IM i morgon senast onsdag (nästan alltid 28 dagar men några gånger på år 29 eller 30 dagar). Jag har köpt ett test och ska testa imorgon, jag kan inte hålla mig!!! Kommer säkert att testa varje morgon till mensen kommer eller att jag testar positvit! Så gjorde jag förra gången i alla fall *ler* Jag önskar att jag vore av sådan karaktär att jag kan vänta.... men jag är så nyfiken och jag känner mig så himla gravid!!! Molvärk, ilningar i brösten, supertrött och sura uppstötningar. Kanske kvalar jag in i VM för skengravida??? Vi får väl se denna vecka.

    Jag håller tummarna för alla oss som ska test snart!!! :)
  8. 4
    samma jag har IM i morgon senast onsdag (nästan alltid 28 dagar men några gånger på år 29 eller 30 dagar). Jag har köpt ett test och ska testa imorgon, jag kan inte hålla mig!!! Kommer säkert att testa varje morgon till mensen kommer eller att jag testar positvit! Så gjorde jag förra gången i alla fall *ler* Jag önskar att jag vore av sådan karaktär att jag kan vänta.... men jag är så nyfiken och jag känner mig så himla gravid!!! Molvärk, ilningar i brösten, supertrött och sura uppstötningar. Kanske kvalar jag in i VM för skengravida??? Vi får väl se denna vecka.

    Jag håller tummarna för alla oss som ska test snart!!! :)
  9. marie69a
    #5

    Kanontrött också!

    Jag är kanontrött vid 18-tiden om kvällarna inte bara sådär trött i huvet som man är efter jobbet, utan känner mig som klubbad! Så jag inbillar mig att det är ännu ett tecken...
  10. 5
    Kanontrött också! Jag är kanontrött vid 18-tiden om kvällarna inte bara sådär trött i huvet som man är efter jobbet, utan känner mig som klubbad! Så jag inbillar mig att det är ännu ett tecken...

Liknande trådar

  1. ont mot vänster äggstock
    By Anonym in forum Komplikationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 17:35
  2. ont i äggstock, när ha sex??
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 09:05
  3. Obehagskänsla vid äggstock
    By Gingsan in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-01, 19:28
  4. öm äggstock
    By MYZOXE! in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 15:16
  5. Gravid med en äggstock?
    By sara_al in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 08:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar