Luktar illa
Barnsjukdomar
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Luktar illa

    Hör egentligen inte hit för sonen är - så vitt jag vet.. - inte sjuk, men han luktar illa. Ur munnen framför allt, men jag tycker det känns ur öronen också. Har varit så till och från även förut och vi undrar vad det kan vara.
    Han är 20 månader, får tänderna borstade morgon och kväll. Inget anmärkningsvärt i övrigt mer än att han alltid haft väldigt mycket öronvax.
  2. 1
    Luktar illa Hör egentligen inte hit för sonen är - så vitt jag vet.. - inte sjuk, men han luktar illa. Ur munnen framför allt, men jag tycker det känns ur öronen också. Har varit så till och från även förut och vi undrar vad det kan vara.
    Han är 20 månader, får tänderna borstade morgon och kväll. Inget anmärkningsvärt i övrigt mer än att han alltid haft väldigt mycket öronvax.
  3. Molla
    #2

    Kanske...

    Hej! Kanske ett sent svar men...närjag läste ditt inlägg kom jag att tänka på att det kanske sitter gammalt snor uppe bakom näsan (bihålorna) och det kan ju lukta ut till öronen me?
    (min teori)
    Försök få en tid till en öron-näsa-hals läkare som kollar ordentligt i gångarna!
  4. 2
    Kanske... Hej! Kanske ett sent svar men...närjag läste ditt inlägg kom jag att tänka på att det kanske sitter gammalt snor uppe bakom näsan (bihålorna) och det kan ju lukta ut till öronen me?
    (min teori)
    Försök få en tid till en öron-näsa-hals läkare som kollar ordentligt i gångarna!
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Kan vara...

    Ska till bvc snart, ska be dem kolla och eventuellt skicka remiss. Han verkar ju inte själv märka av det.
    Tack för uppslag!
  6. 3
    Kan vara... Ska till bvc snart, ska be dem kolla och eventuellt skicka remiss. Han verkar ju inte själv märka av det.
    Tack för uppslag!

Liknande trådar

  1. Jag luktar illa!
    By Blä! in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-04-21, 20:24
  2. jag luktar illa!
    By inget dass in forum Medelålders 45+
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 13:37
  3. Luktar illa under löp?
    By Neba in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 10:18
  4. Det luktar illa
    By YoCheri in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-14, 10:22
  5. Luktar illa
    By Mamman in forum Barnsjukdomar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-24, 16:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar