Dags igen
Höftluxationer
  1. Anna m. Leo + Antonia
    #1

    Dags igen

    Nu är Antonia inlagd på sjukhuset och får förhoppningsvis en bra narkosbedömning och dropp i god tid så tråkigheter från tidigare sövningar inte upprepar sig. Det är maken som är med lillflickan och jag är hemma med storebror. Jag ammar ju inte längre och storebror som är väldigt mammig vill hellre ha mig. Vi två åker till sjukhuset direkt imorgon bitti och väntar på uppvaket. Måtte allt gå bra denna gång!

    Rapport följer. Kram till alla som kämpar på och speciellt till mina vänner Camilla och Heidi som alltid peppar och stöttar.

    /A
  2. 1
    Dags igen Nu är Antonia inlagd på sjukhuset och får förhoppningsvis en bra narkosbedömning och dropp i god tid så tråkigheter från tidigare sövningar inte upprepar sig. Det är maken som är med lillflickan och jag är hemma med storebror. Jag ammar ju inte längre och storebror som är väldigt mammig vill hellre ha mig. Vi två åker till sjukhuset direkt imorgon bitti och väntar på uppvaket. Måtte allt gå bra denna gång!

    Rapport följer. Kram till alla som kämpar på och speciellt till mina vänner Camilla och Heidi som alltid peppar och stöttar.

    /A
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    Hallå där :)

    Skönt att höra av dig, tyckte det var oroande tyst här på snacket... Jag håller tummar och tår jättehårt för er skull. Jag hoppas verkligen att det går lätt och smidigt denna gången med sövningen, och med allt vad det innebär. Och så hoppas jag att det inte blir fler gipsningar. För vet ni det än, om det blir gips igen? Rapporten väntar jag på med spänning. Lycka till nu!
    bamsekram från Camilla & lille \"Aggebagge\"
  4. 2
    Hallå där :) Skönt att höra av dig, tyckte det var oroande tyst här på snacket... Jag håller tummar och tår jättehårt för er skull. Jag hoppas verkligen att det går lätt och smidigt denna gången med sövningen, och med allt vad det innebär. Och så hoppas jag att det inte blir fler gipsningar. För vet ni det än, om det blir gips igen? Rapporten väntar jag på med spänning. Lycka till nu!
    bamsekram från Camilla & lille \"Aggebagge\"
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3

    Hej Anna!

    Vad fort det gick till nästa gipsning. Tiden flyger förbi!
    Jag kommer hålla alla mina tummar för att det skall gå bra och inga problem skall uppstå vid sövningen. Berätta gärna hur det gått när ni kommer hem igen.

    Hur länge skall behandlingen hålla på, vet ni det? Eller kommer det bestämmas efter röntgen och sådant?

    Stor kram till dig och lilla tjejen!
  6. 3
    Hej Anna! Vad fort det gick till nästa gipsning. Tiden flyger förbi!
    Jag kommer hålla alla mina tummar för att det skall gå bra och inga problem skall uppstå vid sövningen. Berätta gärna hur det gått när ni kommer hem igen.

    Hur länge skall behandlingen hålla på, vet ni det? Eller kommer det bestämmas efter röntgen och sådant?

    Stor kram till dig och lilla tjejen!

Liknande trådar

  1. Nu är det dags igen :(
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-06, 14:37
  2. Så var det dags igen
    By sterna in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 15:32
  3. Då var det dags igen!
    By Plottis & tjejerna in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 20:28
  4. Dags igen va??
    By annahall in forum Hem & fritid
    Svar: 61
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 17:50
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar