Vet inte vad jag ska skriva,
_0605 Majbarn
  1. Marie adam o emil f/d 3/2
    #1

    Vet inte vad jag ska skriva,

    men vi förlorade våra pojkar adam och emil i går kl 13.15, deras liv gick inte att rädda. Vet att ni tänkt mycket på oss- de värmer. Hela världen har ramlat över oss..
    Vill inte skriva detaljer eller något sånt eftersom jag vet hur känslig man är då man väntar barn. Kommmer att skriva på vi som förlorat barn, då kan den som vill läsa där.

    Kram och varmt lycka till till er som väntar/Marie
  2. 1
    Vet inte vad jag ska skriva, men vi förlorade våra pojkar adam och emil i går kl 13.15, deras liv gick inte att rädda. Vet att ni tänkt mycket på oss- de värmer. Hela världen har ramlat över oss..
    Vill inte skriva detaljer eller något sånt eftersom jag vet hur känslig man är då man väntar barn. Kommmer att skriva på vi som förlorat barn, då kan den som vill läsa där.

    Kram och varmt lycka till till er som väntar/Marie
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    Åh vännen!

    Jag vet inte vad jag ska säga, men jag vill ändå skicka massvis med kramar till dig och din man. Det är så oerhört sorgligt.

    Ta hand om er!

    Kramar Malin
  4. 2
    Åh vännen! Jag vet inte vad jag ska säga, men jag vill ändå skicka massvis med kramar till dig och din man. Det är så oerhört sorgligt.

    Ta hand om er!

    Kramar Malin
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    KRAM till er

    inga ord räcker till men du ska veta att jag tänker på er och att jag är ledsen för er skull

    /ta hand om er/Marie
  6. 3
    KRAM till er inga ord räcker till men du ska veta att jag tänker på er och att jag är ledsen för er skull

    /ta hand om er/Marie
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4

    Men Marie...

    Jag beklagar verkligen sorgen! Jag har tänkt på er varje dag och bett att det skulle gå bra för dina pojkar. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Tänker på dig och Tomas, hoppas att ni får må så gott det går i sorgen.

    Många Kramar.
  8. 4
    Men Marie... Jag beklagar verkligen sorgen! Jag har tänkt på er varje dag och bett att det skulle gå bra för dina pojkar. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Tänker på dig och Tomas, hoppas att ni får må så gott det går i sorgen.

    Många Kramar.
  9. Galadriel
    #5

    Åh...

    Finner inga ord ... men skickar en massa kramar... Tänker på er!
  10. 5
    Åh... Finner inga ord ... men skickar en massa kramar... Tänker på er!
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6

    NEJ!

    Vet inte heller vad jag ska säga. Skickar bara en stor kram!
  12. 6
    NEJ! Vet inte heller vad jag ska säga. Skickar bara en stor kram!
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7

    Är ju en Änglamamma själv

    Åhh vännen

    Vet hur du känner dig Miste min son i Januari05 i fullgångentid.. å livet känns hemskt förfärligt och de kan inte beskrivas med ord.. Jag hoppas att du får stöd av oss inne på förlorat barn å små änglarna och även inne på Familjeliv.se finns vi änglamammor som stöd åt varandra... Ger dig mina tankar å mina varmaste kramar å så tänder jag ett varsit ljus för era små killar brevid min sons ljus på hans minneshylla å visar att jag tänker på er.. Ta hand om er så gott de går ..Kram Mamma Åsa
  14. 7
    Är ju en Änglamamma själv Åhh vännen

    Vet hur du känner dig Miste min son i Januari05 i fullgångentid.. å livet känns hemskt förfärligt och de kan inte beskrivas med ord.. Jag hoppas att du får stöd av oss inne på förlorat barn å små änglarna och även inne på Familjeliv.se finns vi änglamammor som stöd åt varandra... Ger dig mina tankar å mina varmaste kramar å så tänder jag ett varsit ljus för era små killar brevid min sons ljus på hans minneshylla å visar att jag tänker på er.. Ta hand om er så gott de går ..Kram Mamma Åsa
  15. Medlem sedan
    Aug 2004
    #8

    Åh, vad jag lider med er !!!!!

    Det var ju inte så här det skulle sluta med era små majbebbar !!!
    Men det var oerhört tappert av dem att kämpa så länge ändå. De var ju så pluttiga och känsliga.
    Jag vet inte vad jag ska skriva, men jag är oerhört glad över att ni fick träffa era gossar, men självklart oerhört ledsen att de inte fick växa upp tillsammans med er !

    Jag kommer kika in på vsb för att se hur det är med dig/er. Hoppas ni kan se ljuset i mörkret så småningom, och att ni framöver tillhör en ny ankomstgrupp.

    Många stora varma kramar !!!!!
  16. 8
    Åh, vad jag lider med er !!!!! Det var ju inte så här det skulle sluta med era små majbebbar !!!
    Men det var oerhört tappert av dem att kämpa så länge ändå. De var ju så pluttiga och känsliga.
    Jag vet inte vad jag ska skriva, men jag är oerhört glad över att ni fick träffa era gossar, men självklart oerhört ledsen att de inte fick växa upp tillsammans med er !

    Jag kommer kika in på vsb för att se hur det är med dig/er. Hoppas ni kan se ljuset i mörkret så småningom, och att ni framöver tillhör en ny ankomstgrupp.

    Många stora varma kramar !!!!!
  17. Ida m Jennie & skruttis
    #9

    Stor Kram

    Finns inga ord men vi är många som tänkt på er och era pojkar den sista veckan. Är så lessen att det inte gick vägen.
  18. 9
    Stor Kram Finns inga ord men vi är många som tänkt på er och era pojkar den sista veckan. Är så lessen att det inte gick vägen.
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10

    Åh nej!

    Jag har hoppats och hållt tummarna för att era små pojkar skulle orka kämpa.. Gud vad ledsen jag blir för er skull! Finner inga ord. Så förbaskat orättvist!

    Vet inte vad jag ska säga, men jag tänker på er!

    Många varma kramar!!
    KRAMAR!!
  20. 10
    Åh nej! Jag har hoppats och hållt tummarna för att era små pojkar skulle orka kämpa.. Gud vad ledsen jag blir för er skull! Finner inga ord. Så förbaskat orättvist!

    Vet inte vad jag ska säga, men jag tänker på er!

    Många varma kramar!!
    KRAMAR!!
  21. Medlem sedan
    Sep 2005
    #11

    *kramar*

    tänker på er...
  22. 11
    *kramar* tänker på er...
  23. Medlem sedan
    May 2001
    #12

    Vad hemskt!

    Jag blir så ledsen för er skull. Det finns inte ord som kan lindra så jag väljer att inte säga så mycket utan tänker på er istället. All medkänsla och empati till er just nu!

    Stora kramar från mig!
  24. 12
    Vad hemskt! Jag blir så ledsen för er skull. Det finns inte ord som kan lindra så jag väljer att inte säga så mycket utan tänker på er istället. All medkänsla och empati till er just nu!

    Stora kramar från mig!
  25. Medlem sedan
    Jan 2006
    #13

    Försöker

    komma på några tröstande ord men kan inte hitta några. Har tänkt på er och hoppats så att det skulle gå vägen för pojkarna. Ta hand om varandra. Ni finns i mina tankar. Kram/Linda
  26. 13
    Försöker komma på några tröstande ord men kan inte hitta några. Har tänkt på er och hoppats så att det skulle gå vägen för pojkarna. Ta hand om varandra. Ni finns i mina tankar. Kram/Linda
  27. Medlem sedan
    Feb 2004
    #14

    Skickar en kram...

    Hej Marie!
    Vad tragiskt! VI har tänkt på er allihop här hemma och undrat hur det gått. Stora kramar till dig och din man i denna stund.
    KRam Kajsa
  28. 14
    Skickar en kram... Hej Marie!
    Vad tragiskt! VI har tänkt på er allihop här hemma och undrat hur det gått. Stora kramar till dig och din man i denna stund.
    KRam Kajsa
  29. Medlem sedan
    Apr 2001
    #15

    Åhh Marie...

    Jag vet att inga ord lindrar smärtan Ni nu tvingas gå igenom. Jag känner så med Er, och önskar att ingen behöver vara med om den tragedi ni drabbats av.
    Ni finns i mina tankar och jag tänder ett ljus för era små kämpar.

    Många, många styrkekramar till Er. Jag hoppas innerligt att ni får må så bra man kan och att solen snart lyser på Er igen!
  30. 15
    Åhh Marie... Jag vet att inga ord lindrar smärtan Ni nu tvingas gå igenom. Jag känner så med Er, och önskar att ingen behöver vara med om den tragedi ni drabbats av.
    Ni finns i mina tankar och jag tänder ett ljus för era små kämpar.

    Många, många styrkekramar till Er. Jag hoppas innerligt att ni får må så bra man kan och att solen snart lyser på Er igen!
  31. Medlem sedan
    Feb 1999
    #16

    Kramar till er.

    Jag kunde inte låta bli och läsa mer på andra sidan.
    Jag tänker på er och Adam och Emil, och sörjer med er.
    Förstår att det måste vara en mycket jobbig tid för er just nu. Ta hand om varandra. Det finns ju inga ord. Jag har bara hållt tummarna när din man berättade att de var så små pojkar du fött.
    Kramar och lycka till i fortsättningen.
    Det låter säkert så käckt för er, men rädslan finns hos oss alla och det kan drabba vem som helst med sån kraft. Så jag kommer alltid att tänka på er. Kram
  32. 16
    Kramar till er. Jag kunde inte låta bli och läsa mer på andra sidan.
    Jag tänker på er och Adam och Emil, och sörjer med er.
    Förstår att det måste vara en mycket jobbig tid för er just nu. Ta hand om varandra. Det finns ju inga ord. Jag har bara hållt tummarna när din man berättade att de var så små pojkar du fött.
    Kramar och lycka till i fortsättningen.
    Det låter säkert så käckt för er, men rädslan finns hos oss alla och det kan drabba vem som helst med sån kraft. Så jag kommer alltid att tänka på er. Kram
  33. Medlem sedan
    Jan 2006
    #17

    *kramar om*

    jag beklagar verkligen...
  34. 17
    *kramar om* jag beklagar verkligen...
  35. Anspencer 19/5
    #18

    Stor kram till er

    Det finns inga ord, men vetskapen av att vi alla tänker på er kanske iallafall ger något...

    Kram
  36. 18
    Stor kram till er Det finns inga ord, men vetskapen av att vi alla tänker på er kanske iallafall ger något...

    Kram
  37. Medlem sedan
    Sep 2002
    #19

    *gråter med er*

    Åh Marie, jag är så ledsen för er skull... Finner inga ord men skickar ett stort lass kramar! Tänker på er!

  38. 19
    *gråter med er* Åh Marie, jag är så ledsen för er skull... Finner inga ord men skickar ett stort lass kramar! Tänker på er!

  39. Medlem sedan
    Jul 2003
    #20

    Stor varm kram!

    Beklagar verkligen!!!
    Sänder ett fång varma stora kramar till dig/er.

  40. 20
    Stor varm kram! Beklagar verkligen!!!
    Sänder ett fång varma stora kramar till dig/er.

Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vad man inte kan skriva om...
    By Anonym in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 20:18
  2. Vet inte vad jag ska skriva
    By Mamma2flickor in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 00:04
  3. Separation - vad skriva/inte skriva?
    By time to say goodbye in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 19:29
  4. Är inte så bra på att skriva
    By Millan med 4 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 02:53
  5. Vet inte var jag ska skriva
    By Uppgiven mamma in forum Autismspektrum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 10:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar