rixträffen...
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 1999
    #1

    rixträffen...

    maria o jag har hittat två som verkar superbra båda två...

    www.malmgarden.com

    och

    http://www.bredsand.com/

    De är väl tänkt en helg, fredag-söndag?

    va säger ni tjejjor?
  2. 1
    rixträffen... maria o jag har hittat två som verkar superbra båda två...

    www.malmgarden.com

    och

    http://www.bredsand.com/

    De är väl tänkt en helg, fredag-söndag?

    va säger ni tjejjor?
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Bredsand...

    hade vi som förslag för riksträff för Alices ankgrupp. Av olika anledningar blev det inte det, många hoppade av osv. Bredsand är nära och bra så det gillar jag ;-) Den andra länken kom jag inte in på, får kolla sen.

    Jag kommer ju jobba hela jun-juli så om det är nära är det ju bra, då kan jag komma ändå!

    Kram och godnatt!
  4. 2
    Bredsand... hade vi som förslag för riksträff för Alices ankgrupp. Av olika anledningar blev det inte det, många hoppade av osv. Bredsand är nära och bra så det gillar jag ;-) Den andra länken kom jag inte in på, får kolla sen.

    Jag kommer ju jobba hela jun-juli så om det är nära är det ju bra, då kan jag komma ändå!

    Kram och godnatt!
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    Asså *asgarv*

    Jag ser mig själv framför mig, norrländskaMilla med sprattlig Manne under armen. Mitt på Arlanda med väskor kring benen. Hur sjutton hittar jag därifrån till ...Strängnäs?! Bra om jag hittar ut till bussen mot city ;))

    Annars kommer jag på stört ;)
  6. 3
    Asså *asgarv* Jag ser mig själv framför mig, norrländskaMilla med sprattlig Manne under armen. Mitt på Arlanda med väskor kring benen. Hur sjutton hittar jag därifrån till ...Strängnäs?! Bra om jag hittar ut till bussen mot city ;))

    Annars kommer jag på stört ;)
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    jag trycker

    bresand!! det har mera kapacitet än vad de andra har! i sängar & annat alternativ.
  8. 4
    jag trycker bresand!! det har mera kapacitet än vad de andra har! i sängar & annat alternativ.
  9. samandra
    #5

    jag tycker så

    att malmgarden såg mysigt ut och jag fattade inte som om det är camping runt husknuten, så vi kanske kan få vara mer ifred från andra då.

    för jag tolkade att bredsand har vandrarhemmet på själva campingen, fast å andra sidan så kanske det är några som har husvagn och kan då välja att bo där.

    ja för mig så spelar det ingen roll.

    såg nu att det var fre-sön då åker jag inte emellan*ler* som jag skrev här nedan

    kram
  10. 5
    jag tycker så att malmgarden såg mysigt ut och jag fattade inte som om det är camping runt husknuten, så vi kanske kan få vara mer ifred från andra då.

    för jag tolkade att bredsand har vandrarhemmet på själva campingen, fast å andra sidan så kanske det är några som har husvagn och kan då välja att bo där.

    ja för mig så spelar det ingen roll.

    såg nu att det var fre-sön då åker jag inte emellan*ler* som jag skrev här nedan

    kram
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6

    hi hi

    vi får väl hyra en minibuss och slussa ut alla !!
  12. 6
    hi hi vi får väl hyra en minibuss och slussa ut alla !!
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Jag..

    ..gillar att det ligger nära Sthlm, och det andra alternativet var ju mysigt på så sätt att det är så nära vattnet.

    Det första alternativet var också bra, lite mer privat kanske.

    Jag tyckte att båda 2 var helt ok!
  14. 7
    Jag.. ..gillar att det ligger nära Sthlm, och det andra alternativet var ju mysigt på så sätt att det är så nära vattnet.

    Det första alternativet var också bra, lite mer privat kanske.

    Jag tyckte att båda 2 var helt ok!
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    jag

    kan guida dig....! dig vill jag träffa alla som vet vart lilla övertroneå är. Det är hög intressant.. *Asg*
    kram
  16. 8
    jag kan guida dig....! dig vill jag träffa alla som vet vart lilla övertroneå är. Det är hög intressant.. *Asg*
    kram
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9

    med all säkerhet så

    Behöver jag en personlig guide så fort jag sätter foten utanför terminalen, annars hamnar jag med all sannorlikhet inte på rätt plats i slutänden *fniss*

    /TokMilla
  18. 9
    med all säkerhet så Behöver jag en personlig guide så fort jag sätter foten utanför terminalen, annars hamnar jag med all sannorlikhet inte på rätt plats i slutänden *fniss*

    /TokMilla
  19. Medlem sedan
    Jul 2004
    #10

    Bredsand såg trevligare ut...

    ...vid första anblicken... skall kolla närmre
  20. 10
    Bredsand såg trevligare ut... ...vid första anblicken... skall kolla närmre
  21. Medlem sedan
    Aug 2002
    #11

    My hometown! ;))

    *skratt* Tänk att fjuttiga Övertorneå hamnat på kartan härinne, jättehäftigt juh!!

    Men då har vi ett deal då, du tar han om Milla&Manne när vi landat från luften! ;))
  22. 11
    My hometown! ;)) *skratt* Tänk att fjuttiga Övertorneå hamnat på kartan härinne, jättehäftigt juh!!

    Men då har vi ett deal då, du tar han om Milla&Manne när vi landat från luften! ;))
  23. Medlem sedan
    Aug 1999
    #12

    men då...

    har jag ju ett skäl till att jag verkligen mååste klara uppkörningen snart, så kan knubbe o jag stockholmswannabien stå där och vänta på tösen från norr!
  24. 12
    men då... har jag ju ett skäl till att jag verkligen mååste klara uppkörningen snart, så kan knubbe o jag stockholmswannabien stå där och vänta på tösen från norr!
  25. Medlem sedan
    Aug 2002
    #13

    Perrans!

    Du har säkerligen bilstolar i din bil oxå ;)

    Tänk om man skulle ta med resten av ungaran oxå, tänk vad kul det skulle ha tillsammans med alla er kids!

    Häftigt!
  26. 13
    Perrans! Du har säkerligen bilstolar i din bil oxå ;)

    Tänk om man skulle ta med resten av ungaran oxå, tänk vad kul det skulle ha tillsammans med alla er kids!

    Häftigt!
  27. Medlem sedan
    Nov 2003
    #14

    Tycker båda ser...

    supermysiga ut... Jag viker mig för majoriteten, men som någon påpekade så är det ju ett plus om där är någorlunda lugnt, tänker på nattetid o sådär ;o) typ fulla ungdomar som festar o skriker precis utanför fönstret är ju inte så kul kanske... hehe sa den tråkiga mamman, haha...

    ;o)
  28. 14
    Tycker båda ser... supermysiga ut... Jag viker mig för majoriteten, men som någon påpekade så är det ju ett plus om där är någorlunda lugnt, tänker på nattetid o sådär ;o) typ fulla ungdomar som festar o skriker precis utanför fönstret är ju inte så kul kanske... hehe sa den tråkiga mamman, haha...

    ;o)
  29. Medlem sedan
    Aug 2002
    #15

    Vänta bara

    det kanske är JAG som springer runt och ränner, gapar och kräks i knutarna ;)

    Brukar inte spotta i glaset direkt *tokfnissar*

    *å skojjar* ;)
  30. 15
    Vänta bara det kanske är JAG som springer runt och ränner, gapar och kräks i knutarna ;)

    Brukar inte spotta i glaset direkt *tokfnissar*

    *å skojjar* ;)
  31. Medlem sedan
    Aug 1999
    #16

    Hahaha...

    precis va jag tänkte skriva, men jag är ju så präktig så jag vågade inte... men nu hakar jag på *asgarvar*
  32. 16
    Hahaha... precis va jag tänkte skriva, men jag är ju så präktig så jag vågade inte... men nu hakar jag på *asgarvar*
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #17

    deal

    *blink* jag läser ju tom meänkieli på universitet,,,*asg* Jag & mirre hämtar er!
  34. 17
    deal *blink* jag läser ju tom meänkieli på universitet,,,*asg* Jag & mirre hämtar er!
  35. Medlem sedan
    Nov 2004
    #18

    hahahaha

    jag har egentligen inget druckit sen jag blev gravid (suck, vad länge sen jag har varit utan nu.......) så att doften av en ölburk kommer väl att räcka för mig, så får Tomas klara sig själv medans jag sitter och berättar pinsamma historier. Och grinar en skvätt säkert.

    hahahahahahaha
  36. 18
    hahahaha jag har egentligen inget druckit sen jag blev gravid (suck, vad länge sen jag har varit utan nu.......) så att doften av en ölburk kommer väl att räcka för mig, så får Tomas klara sig själv medans jag sitter och berättar pinsamma historier. Och grinar en skvätt säkert.

    hahahahahahaha
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19

    *asg*

    vi kanske ha en barnvakt service...
    *asg*
  38. 19
    *asg* vi kanske ha en barnvakt service...
    *asg*
  39. Medlem sedan
    Nov 2003
    #20

    men dåså...

    men kräker, det står jag för... tror aldrig jag lyckats bli full/berusad UTAN att spy. Jag är hopplös och så blir jag helt tokig dessutom, så ni lär få ta hand om mig *asg*. (jag blir alltså berusad MYCKET lätt, hehe) men brukar vid någon tidpunkt stoppa fingrarna i halsen och sen är jag fit for fight igen o kan fortsätta festa ;o)

    Shit nu måste jag ju sätta igång m projekt \"sluta nattamma\" tills vi ska träffas, hehe...
  40. 20
    men dåså... men kräker, det står jag för... tror aldrig jag lyckats bli full/berusad UTAN att spy. Jag är hopplös och så blir jag helt tokig dessutom, så ni lär få ta hand om mig *asg*. (jag blir alltså berusad MYCKET lätt, hehe) men brukar vid någon tidpunkt stoppa fingrarna i halsen och sen är jag fit for fight igen o kan fortsätta festa ;o)

    Shit nu måste jag ju sätta igång m projekt \"sluta nattamma\" tills vi ska träffas, hehe...
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Rixträffen
    By -Johanna- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 23:31
  2. RIXTRÄFFEN
    By -Johanna- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 17:47
  3. Rixträffen..
    By willow in forum _0506 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 20:07
  4. ang. rixträffen:
    By willow in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 12:38
  5. Rixträffen..
    By willow in forum _0506 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 21:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar