Har förresten beställt en sån...
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Har förresten beställt en sån...

    Moby Wrap sjal nu. Blev så inspirerad av er här. Har inte haft nån till dem andra barnen men tänkte prova en till den tredje och sista. Tog en skogsgrön tror jag det var. Hoppas att det inte är svår att knyta och använda nu då.
  2. 1
    Har förresten beställt en sån... Moby Wrap sjal nu. Blev så inspirerad av er här. Har inte haft nån till dem andra barnen men tänkte prova en till den tredje och sista. Tog en skogsgrön tror jag det var. Hoppas att det inte är svår att knyta och använda nu då.
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Du får

    superbra knytanvisning till den. Ett litet i häfte i färg.

  4. 2
    Du får superbra knytanvisning till den. Ett litet i häfte i färg.

  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Jag med...

    min mamma ringde igår och sa att hon så gärna ville ge mig en bärsjal. Så jag beställde en mossgrön Moby Wrap.
    Mamma är babymassageinstruktör och jobbar mycket med anknytning bebis/föräldrar. Det bästa med bärsjalen är att man får mycket tätare kontakt/anknytning än med bärsele. Plus att om man lägger ner den sovande bebisen i sängen så kan den ligga inlindad i sjalen och känna mammas eller pappas lukt och sover mycket lugnare.
  6. 3
    Jag med... min mamma ringde igår och sa att hon så gärna ville ge mig en bärsjal. Så jag beställde en mossgrön Moby Wrap.
    Mamma är babymassageinstruktör och jobbar mycket med anknytning bebis/föräldrar. Det bästa med bärsjalen är att man får mycket tätare kontakt/anknytning än med bärsele. Plus att om man lägger ner den sovande bebisen i sängen så kan den ligga inlindad i sjalen och känna mammas eller pappas lukt och sover mycket lugnare.

Liknande trådar

  1. Förresten så har jag beställt
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-07, 21:26
  2. har beställt..
    By linolja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 19:38
  3. Nu har jag beställt....
    By Torhill in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 21:09
  4. Vi har beställt
    By Sanna med Paula & Simon in forum _03 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 21:54
  5. Beställt
    By Alexandra *3 in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 15:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar