förbannade Fk
_0506 Junibarn
  1. samandra
    #1

    förbannade Fk

    jag blir så himla trött på dem........allt är så j-vla krångligt.
    vi skall till lasarettet och han måste föja med,inget konstigt med det han skulle få ta ut tillfällig fp ända tills jag frågade hur jag skulle skriva då han jobbar natt.

    men eftersom han då sover när vi är på lasarettet så kan han inte få tfp för han jobbar ju inte.
    kärringen sa att han får väl vila när ni kommer hem igen.....vi har 6 mil till lasarettet, och hon vetju inte om jag har körkort eller ej.

    jag blir så trött vill inte ha sjuka barn+ en gubbe som jobbar 3 skift!!!!!
  2. 1
    förbannade Fk jag blir så himla trött på dem........allt är så j-vla krångligt.
    vi skall till lasarettet och han måste föja med,inget konstigt med det han skulle få ta ut tillfällig fp ända tills jag frågade hur jag skulle skriva då han jobbar natt.

    men eftersom han då sover när vi är på lasarettet så kan han inte få tfp för han jobbar ju inte.
    kärringen sa att han får väl vila när ni kommer hem igen.....vi har 6 mil till lasarettet, och hon vetju inte om jag har körkort eller ej.

    jag blir så trött vill inte ha sjuka barn+ en gubbe som jobbar 3 skift!!!!!
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2

    Han får...

    ju vabba natten innnan altså, så han inte behöver sova dagen efter... nu kanske de är försent, vad de idag de handlade om?

    Har själv jobbat natt så de är lite pyssligt, men jag förstår samtidigt dom - han får ju \"dubbelt\" om de ska ge han betalt när han sover... lönen har han ju lixom redan jobbat ihop.

    KRAM hoppas de löser sig!
  4. 2
    Han får... ju vabba natten innnan altså, så han inte behöver sova dagen efter... nu kanske de är försent, vad de idag de handlade om?

    Har själv jobbat natt så de är lite pyssligt, men jag förstår samtidigt dom - han får ju \"dubbelt\" om de ska ge han betalt när han sover... lönen har han ju lixom redan jobbat ihop.

    KRAM hoppas de löser sig!
  5. samandra
    #3

    hej hej

    det gäller imorgon och jag ville att han skulle få vabba halva natten men det fick man inte sa hon!
    visst han kan ju inte få på dagen när han ska sova för det blir ju som sagt dubbelt, skrev lite tokigt jag var så upprörd.

    vet du till 100% att han kan vabba i natt då?
  6. 3
    hej hej det gäller imorgon och jag ville att han skulle få vabba halva natten men det fick man inte sa hon!
    visst han kan ju inte få på dagen när han ska sova för det blir ju som sagt dubbelt, skrev lite tokigt jag var så upprörd.

    vet du till 100% att han kan vabba i natt då?
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4

    ja men de....

    borde han visst kunna, jag menar om han ska sitta o köra bil och allt imorogn så måste han ju sova!... jag skulle gjort de utan att blinka!
  8. 4
    ja men de.... borde han visst kunna, jag menar om han ska sitta o köra bil och allt imorogn så måste han ju sova!... jag skulle gjort de utan att blinka!
  9. samandra
    #5

    ja då gör

    vi så och förtränger mitt telefonsamtal med dem och tar striden om dom hör av sig sen!!

    kram
  10. 5
    ja då gör vi så och förtränger mitt telefonsamtal med dem och tar striden om dom hör av sig sen!!

    kram
  11. Medlem sedan
    Aug 1999
    #6

    Ja så skulle...

    jag gjort! =)
  12. 6
    Ja så skulle... jag gjort! =)

Liknande trådar

  1. Förbannade ex..
    By Förbannad mamma in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-03-20, 21:09
  2. Förbannade oro!
    By zaphira in forum Ensamförälder
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-01, 23:29
  3. förbannade
    By anonymt namn in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 09:41
  4. förbannade mig!
    By morsan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 15:51
  5. Förbannade fk som
    By Thelma in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar