Tack
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Tack

    för trevlig middag. Bilder kommer snart.
  2. 1
    Tack för trevlig middag. Bilder kommer snart.
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    Näää, har ni internskämt nu

    som inte jag får vara med på *snorar och surar*

    Var ska du lägga bilder? I ditt album? Jag vill se nuuuu! ;-D
  4. 2
    Näää, har ni internskämt nu som inte jag får vara med på *snorar och surar*

    Var ska du lägga bilder? I ditt album? Jag vill se nuuuu! ;-D
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3

    Tack själv!

    Underbart med en kväll utan gröt på armen och skrik i örat! Sambon var dock rätt mör efter en kväll med de unga tu ;-)
  6. 3
    Tack själv! Underbart med en kväll utan gröt på armen och skrik i örat! Sambon var dock rätt mör efter en kväll med de unga tu ;-)
  7. Medlem sedan
    Jul 2000
    #4

    Tusen tack alla!!!

    Så otroligt trevligt!!! Måste vi göra om snart, har inte haft det så roligt på typ 9 månader ;-)
  8. 4
    Tusen tack alla!!! Så otroligt trevligt!!! Måste vi göra om snart, har inte haft det så roligt på typ 9 månader ;-)
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5

    på yahoo nu!

    Spring!! :-D
  10. 5
    på yahoo nu! Spring!! :-D
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6

    Ja! Tack tack!

    Supertrevligt hade vi ju även om du nu snott mitt nya nick *surar*.
    Har redan förberett maken på att han och barnen kommer förvisas till örebro framöver.

    Dax och börja planera för nästa gång tycker jag.....*springer till Yahoo för flashback*
  12. 6
    Ja! Tack tack! Supertrevligt hade vi ju även om du nu snott mitt nya nick *surar*.
    Har redan förberett maken på att han och barnen kommer förvisas till örebro framöver.

    Dax och börja planera för nästa gång tycker jag.....*springer till Yahoo för flashback*
  13. Medlem sedan
    May 2002
    #7

    *Rusar!* (Imt)

    **
  14. 7
    *Rusar!* (Imt) **
  15. Medlem sedan
    May 2002
    #8

    Kollat! *Snabbast* + frågor :-)

    Åhhh, vad det såg trevligt ut! Två nya fejs för mig - vilka är det då? *Nyfis* En snygging i röd tröja och brunt hår som sitter brevid Sara och en annan snygging med lockigt, brunt hår i vit polotröja bredvid Myran.
  16. 8
    Kollat! *Snabbast* + frågor :-) Åhhh, vad det såg trevligt ut! Två nya fejs för mig - vilka är det då? *Nyfis* En snygging i röd tröja och brunt hår som sitter brevid Sara och en annan snygging med lockigt, brunt hår i vit polotröja bredvid Myran.
  17. Medlem sedan
    Apr 2003
    #9

    va?

    Klickar du på varje bild så står det vem som är vem.
    Röd tröja brevid Sara finns ingen för det är Catarina, men Anne hade röd/orangetröja är det hon du menar? Vit polotröja är Jenny (står på andra bilden och du tittar
  18. 9
    va? Klickar du på varje bild så står det vem som är vem.
    Röd tröja brevid Sara finns ingen för det är Catarina, men Anne hade röd/orangetröja är det hon du menar? Vit polotröja är Jenny (står på andra bilden och du tittar
  19. Medlem sedan
    Apr 2003
    #10

    hehe

    Det var faktiskt jag och Isa som sa Kenny. Du får hålla dig till Firestarter :-D

    Ja ja ja. En pyjamas/goldhits kväll med vin och övernattning är ett måste. Har redan förberett maken :-D
  20. 10
    hehe Det var faktiskt jag och Isa som sa Kenny. Du får hålla dig till Firestarter :-D

    Ja ja ja. En pyjamas/goldhits kväll med vin och övernattning är ett måste. Har redan förberett maken :-D
  21. Medlem sedan
    Apr 2003
    #11

    men gud

    så snorkig jag låter. Inte meningen. *förlåt*
  22. 11
    men gud så snorkig jag låter. Inte meningen. *förlåt*
  23. Medlem sedan
    May 2002
    #12

    Ja, ditt snorko! ;-)

    Jag hade ju så bråttom så int såg jag texten heller *sucka*. Typiskt mig...
  24. 12
    Ja, ditt snorko! ;-) Jag hade ju så bråttom så int såg jag texten heller *sucka*. Typiskt mig...
  25. Medlem sedan
    Feb 2004
    #13

    Kul med bilder!

    Redan nostalgisk!
  26. 13
    Kul med bilder! Redan nostalgisk!
  27. Medlem sedan
    Jan 2002
    #14

    Ja, tack allesammans!

    Får tacka så mycket för både en trevlig kväll och för att ni är jordens gulligaste, som gjorde att jag kunde hänga med. Kan inte tacka er nog.

    Ser fram emot ett pyjamas- och schlagerparty snart. ;)

    Anja m. Minoo, du får höra av dig om hur det går med kissen. Ordnar det sig inte, så är han hemskt välkommen till min lilla familj. =)
  28. 14
    Ja, tack allesammans! Får tacka så mycket för både en trevlig kväll och för att ni är jordens gulligaste, som gjorde att jag kunde hänga med. Kan inte tacka er nog.

    Ser fram emot ett pyjamas- och schlagerparty snart. ;)

    Anja m. Minoo, du får höra av dig om hur det går med kissen. Ordnar det sig inte, så är han hemskt välkommen till min lilla familj. =)
  29. Medlem sedan
    Mar 2004
    #15

    Tack detsamma!

    Jätteskönt att komma ut och äta en trevlig middag! Hoppas det blir snart igen....
  30. 15
    Tack detsamma! Jätteskönt att komma ut och äta en trevlig middag! Hoppas det blir snart igen....
  31. Cina & Turbo-Jullan
    #16

    tack själv!

    och tack för bilturen.

    supertrevligt och kul att få vara bara vuxen ibland också, även pratet mest handlar om barnen
  32. 16
    tack själv! och tack för bilturen.

    supertrevligt och kul att få vara bara vuxen ibland också, även pratet mest handlar om barnen
  33. Cina & Turbo-Jullan
    #17

    fattar inte

    sitter jag bredvid sara? *fattar trögt*
  34. 17
    fattar inte sitter jag bredvid sara? *fattar trögt*
  35. Medlem sedan
    Mar 2003
    #18

    jag hittar inte till

    yahoo *lessen*

    kan vi inte manipulera in en bild på mig nånstans? *lessen*
  36. 18
    jag hittar inte till yahoo *lessen*

    kan vi inte manipulera in en bild på mig nånstans? *lessen*
  37. Medlem sedan
    Apr 2003
    #19

    nej

    Trigger missuppfattade och det var det jag försökte säga i \"va?\"-inlägget :-)
  38. 19
    nej Trigger missuppfattade och det var det jag försökte säga i \"va?\"-inlägget :-)
  39. Medlem sedan
    Apr 2003
    #20

    men

    är du inte medlem i yahoo-gruppen Karina? Till vänter i menyn finns photos, klicka där
  40. 20
    men är du inte medlem i yahoo-gruppen Karina? Till vänter i menyn finns photos, klicka där
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tack! Tack! Tack! *delar ut medaljer*
    By MaryT* in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-04-17, 21:14
  2. Tack HM, tack Eleven, tack mataffaren.se
    By ~ullebulle~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-20, 08:29
  3. Snabb fråga ang. UJ vagn! Tack tack!
    By Famiglia F in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-05-13, 07:46
  4. tack tack tack till min nissa!
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 15:33
  5. Tack tack tack till alla er...
    By Radhuskajsa in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-25, 09:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar