vuxna på stan?
Tonåringar
  1. lena_f
    #1

    vuxna på stan?

    Har läst lite här \"nere\". En liten fråga bara. Ni som hellre är hemma med barnen, hur gammla är dom?
    Min son är 14 och sitter nästan alltid vid datorn, förutom då han idrottar. Inte vill han umgås, knappt äta fast vi kanske har något extra gott till helgen.
    Min man är hemma då jag nattvandrar, ca 2 kvällar i månaden.
  2. 1
    vuxna på stan? Har läst lite här \"nere\". En liten fråga bara. Ni som hellre är hemma med barnen, hur gammla är dom?
    Min son är 14 och sitter nästan alltid vid datorn, förutom då han idrottar. Inte vill han umgås, knappt äta fast vi kanske har något extra gott till helgen.
    Min man är hemma då jag nattvandrar, ca 2 kvällar i månaden.
  3. \"mamma\"
    #2

    min dotter

    är 14 år (hon idrottar också), de andra har flyttat hemifrån, 19 och 22 år. Det handlar inte alltid om att umgås, för vår dotter är det fullt tillräckligt att hon vet att vi finns hemma. Hon har ofta kompisar hemma och de brukar komma en stund och sätta sig och snacka sen försvinner de in på hennes rum, så håller de på hela kvällen. Gemenskapen finns i luften, det är så det är med tonåringar. Hon behöver bara veta att vi finns där för henne när hon behöver oss.
  4. 2
    min dotter är 14 år (hon idrottar också), de andra har flyttat hemifrån, 19 och 22 år. Det handlar inte alltid om att umgås, för vår dotter är det fullt tillräckligt att hon vet att vi finns hemma. Hon har ofta kompisar hemma och de brukar komma en stund och sätta sig och snacka sen försvinner de in på hennes rum, så håller de på hela kvällen. Gemenskapen finns i luften, det är så det är med tonåringar. Hon behöver bara veta att vi finns där för henne när hon behöver oss.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3

    3st har jag

    de är;
    * sonen är 15½, bor inte hos mig - på heltid hos sin pappa. Är data-nörd, är sällan ute.
    * dotter1 är 14½, bor hos mig på heltid - är hemma rätt mycket, rider vissa dagar, är hemma hos kompisar om de är nånstans eller med sin kille.
    * dotter2 är 11(imornn), bor hos mig på heltid.. ungefär som ovan men har ingen kille.

    Vi bor i ett litet samhälle på ca,6000inv.. Det är 2mil till staden, dit de sällan åker om det inte är disko(stora tjejen). De har sitt umgänge här.

    Vad vi gör ihop; kollar dvd/film, går på bio ibland, äter gott framför tv:n, pratar.. tittar på tv:n såklart, fixar läxor, dator...
  6. 3
    3st har jag de är;
    * sonen är 15½, bor inte hos mig - på heltid hos sin pappa. Är data-nörd, är sällan ute.
    * dotter1 är 14½, bor hos mig på heltid - är hemma rätt mycket, rider vissa dagar, är hemma hos kompisar om de är nånstans eller med sin kille.
    * dotter2 är 11(imornn), bor hos mig på heltid.. ungefär som ovan men har ingen kille.

    Vi bor i ett litet samhälle på ca,6000inv.. Det är 2mil till staden, dit de sällan åker om det inte är disko(stora tjejen). De har sitt umgänge här.

    Vad vi gör ihop; kollar dvd/film, går på bio ibland, äter gott framför tv:n, pratar.. tittar på tv:n såklart, fixar läxor, dator...

Liknande trådar

  1. vuxna på byn ?
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-12-03, 17:31
  2. Men ni är vuxna...
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 11:57
  3. Hur vuxna är ni? (OT)
    By Jenny m.Matilda&Adam in forum _99 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 21:55
  4. Vuxna kan ju
    By Dagdrömmaren in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 20:09
  5. Hur vuxna är ni? (OT)
    By Jenny m.Matilda&Adam in forum _0605 Majbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-07-29, 22:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar