Emil ska få en lillebror
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Emil ska få en lillebror

    Tillbax från UL (som visade sig skulle egentligen varit igår, men jag skrivit fel i almenackan - fick som tur var komma in idag ändå).

    Allt såg bra ut och nu vet vi att Emil ska få en lillebror. Ser så fram emot att se två små killar leka och busa med varandra åren som kommer.

    Kram på er
  2. 1
    Emil ska få en lillebror Tillbax från UL (som visade sig skulle egentligen varit igår, men jag skrivit fel i almenackan - fick som tur var komma in idag ändå).

    Allt såg bra ut och nu vet vi att Emil ska få en lillebror. Ser så fram emot att se två små killar leka och busa med varandra åren som kommer.

    Kram på er
  3. Neta med Ängla bf 21/4
    #2

    Grattis till lillebror!

    Tänkt vad tiden går fort när ni i juligruppen börjar gå på UL!!
  4. 2
    Grattis till lillebror! Tänkt vad tiden går fort när ni i juligruppen börjar gå på UL!!
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    Det var på tiden!

    Med en liten bror till marssyskonskaran alltså. tjejjorna har ju som dominerat! :-)

    Tänk vad kul dom kommer ha dina små-grabbar!!
  6. 3
    Det var på tiden! Med en liten bror till marssyskonskaran alltså. tjejjorna har ju som dominerat! :-)

    Tänk vad kul dom kommer ha dina små-grabbar!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    Grattis pojk-mamman!

    Härligt med en liten lillebror. Tror som du att dina pojkar kommer ha dunder-kul ihop! Klappa magen massor. :)
  8. 4
    Grattis pojk-mamman! Härligt med en liten lillebror. Tror som du att dina pojkar kommer ha dunder-kul ihop! Klappa magen massor. :)
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5

    :) Grattis än en gång!*imt*

    ,
  10. 5
    :) Grattis än en gång!*imt* ,
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6

    Såg förresten just...

    ...att Emil o Ottilia har samma födelsedag!!! Visst är det lite konstigt, även om du nu fick bf 10:e o jag den 8:e? *Småler lite för mig själv* Kramar
  12. 6
    Såg förresten just... ...att Emil o Ottilia har samma födelsedag!!! Visst är det lite konstigt, även om du nu fick bf 10:e o jag den 8:e? *Småler lite för mig själv* Kramar
  13. Ulrika m. Ebba o Klara
    #7

    Skoj!

    Tror nästan tt de har roligare tillsammans om de är av samma kön när de kommer så tätt! KUL!!! :-D
  14. 7
    Skoj! Tror nästan tt de har roligare tillsammans om de är av samma kön när de kommer så tätt! KUL!!! :-D
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8

    Ja, såg oxå det

    Visst är det lite kul, nu ska jag ju troligt vis snittas så lillebror kommer väl få en födelsedag någon vecka innan (typ 3:e, 4:e), men om din lilla kille behagar komma någon vecka tidigt så kanske vi kan pricka in samma dag denna gång oxå.

    Kram (och lycka till i eftermiddag med UL - håller tummar)
  16. 8
    Ja, såg oxå det Visst är det lite kul, nu ska jag ju troligt vis snittas så lillebror kommer väl få en födelsedag någon vecka innan (typ 3:e, 4:e), men om din lilla kille behagar komma någon vecka tidigt så kanske vi kan pricka in samma dag denna gång oxå.

    Kram (och lycka till i eftermiddag med UL - håller tummar)

Liknande trådar

  1. Nu är Emil här :)
    By Nojsan123 in forum _1106 Junibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-06-07, 10:07
  2. Emil har fått en lillebror
    By Helena_2E in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 21:49
  3. Emil 3 år i dag
    By Fia m 4 barn in forum Änglabarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-08, 22:47
  4. Emil!
    By LiZ. in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 18:52
  5. Lillebror ska kanske heta Emil!
    By Lizzie in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 11:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar