Någon som är helt blöjfri idag?
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Någon som är helt blöjfri idag?

    Nyfiken, det är ju faktiskt inte omöjligt att vara det idag när våra små snart fyller två. Jag har drömmar om att Ottilia ska vara blöjfri till sommaren när bebis kommer, men det är bara önskedrömmar. Det ser inte alls ut att bli så...:P Kram!
  2. 1
    Någon som är helt blöjfri idag? Nyfiken, det är ju faktiskt inte omöjligt att vara det idag när våra små snart fyller två. Jag har drömmar om att Ottilia ska vara blöjfri till sommaren när bebis kommer, men det är bara önskedrömmar. Det ser inte alls ut att bli så...:P Kram!
  3. Ida m Jennie & skruttis
    #2

    Fast Jennie är väldigt duktig på att säga till när hon behöver kissa så hon går en hel del utan blöja. Det är dock inte alltid hon hinner säga till med sådan marginal att det går göra något åt :-). Har också förhoppningar om att hon ska bli torr i sommar. Då kommer jag iaf ha henne väldigt mycket utan blöja, det är ju lite smidigare på sommaren än mitt i vintern om det händer olyckor.
  4. 2
    Nä Fast Jennie är väldigt duktig på att säga till när hon behöver kissa så hon går en hel del utan blöja. Det är dock inte alltid hon hinner säga till med sådan marginal att det går göra något åt :-). Har också förhoppningar om att hon ska bli torr i sommar. Då kommer jag iaf ha henne väldigt mycket utan blöja, det är ju lite smidigare på sommaren än mitt i vintern om det händer olyckor.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Ånej!

    Här är det långt kvar, hoppas det sker mer naturlig när sommaren kommer.
  6. 3
    Ånej! Här är det långt kvar, hoppas det sker mer naturlig när sommaren kommer.
  7. karinxxx
    #4

    Nej, men det går framåt

    Parvel brukar säga till när han ska bajsa, så är man snabb hinner man sätta honom på toan. Fast det blir en hel del falsklarm också. Han tycker bättre om att bajsa på toan än i blöjan, så det är ju iallafall bra. Men kissa, hur vet man när de tänker göra det?
  8. 4
    Nej, men det går framåt Parvel brukar säga till när han ska bajsa, så är man snabb hinner man sätta honom på toan. Fast det blir en hel del falsklarm också. Han tycker bättre om att bajsa på toan än i blöjan, så det är ju iallafall bra. Men kissa, hur vet man när de tänker göra det?
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5

    Inte på långa vägar!

    Köpte potta i Lördags....(dåligt samvete), så nu kan vi åtminstonde börja introducera honom i denna process. Albin är förövrigt jätte bra på att tala om när han väl gjort något i blöjan, tyvärr inte innan än så länge.
  10. 5
    Inte på långa vägar! Köpte potta i Lördags....(dåligt samvete), så nu kan vi åtminstonde börja introducera honom i denna process. Albin är förövrigt jätte bra på att tala om när han väl gjort något i blöjan, tyvärr inte innan än så länge.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Siktar också på sommaren!

    Då har hennes storbröder blivit torra! Jag tog av blöjjan och bestömde att det var dags *S* Det har gått jätte bra, så jag hoppas att det går lika bra nu! Hon sitter gärna på pottan nu också, men det roligaste är att riva papper för att torka sig! Kissat på pottan har bara hänt tre gånger, och hon har väl suttit på pottan typ 300 *S* Närå..
    /Pillan
  12. 6
    Siktar också på sommaren! Då har hennes storbröder blivit torra! Jag tog av blöjjan och bestömde att det var dags *S* Det har gått jätte bra, så jag hoppas att det går lika bra nu! Hon sitter gärna på pottan nu också, men det roligaste är att riva papper för att torka sig! Kissat på pottan har bara hänt tre gånger, och hon har väl suttit på pottan typ 300 *S* Närå..
    /Pillan

Liknande trådar

  1. Nu är hon helt blöjfri dagtid
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-05, 11:30
  2. Helt blöjfri
    By kayak in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-10, 10:52
  3. Blöjfri? Någon?
    By ejjvi in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 08:56
  4. helt blöjfri
    By -AT- in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 12:40
  5. Nu är Emilia helt blöjfri
    By annzi in forum _0406 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 16:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar