Babysim och snorig bebis
_0508 Augustibarn
  1. Zelca *Sigge*&Vilgot
    #1

    Babysim och snorig bebis

    Vilgot är lite snorig (inte täppt, ingen feber), men för övrigt pigg. Han sitter och leker, eller sprattlar/ålar omkring på golvet. Är det dumt att gå på babysim ikväll? Hur skulle ni ha gjort?

    Kan ju dessutom passa på att skryta lite, han sitter själv utan stöd längre stunder. Jag har byggt en liten kuddring kring hans filt och där sitter han och gnager på sina leksaker.
  2. 1
    Babysim och snorig bebis Vilgot är lite snorig (inte täppt, ingen feber), men för övrigt pigg. Han sitter och leker, eller sprattlar/ålar omkring på golvet. Är det dumt att gå på babysim ikväll? Hur skulle ni ha gjort?

    Kan ju dessutom passa på att skryta lite, han sitter själv utan stöd längre stunder. Jag har byggt en liten kuddring kring hans filt och där sitter han och gnager på sina leksaker.
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    Kul att han sitter!

    Jag skulle gå på allmäntillståndet. Om man skulle stanna hemma för lite snor i näsan så skulle man ju aldrig komma någonstans! Dock ska man ju ta med i beräkningen att det kan bli värre. Är det alldeles i början skulle jag kanske tänkt 2 gånger...
  4. 2
    Kul att han sitter! Jag skulle gå på allmäntillståndet. Om man skulle stanna hemma för lite snor i näsan så skulle man ju aldrig komma någonstans! Dock ska man ju ta med i beräkningen att det kan bli värre. Är det alldeles i början skulle jag kanske tänkt 2 gånger...
  5. Zelca *Sigge*&Vilgot
    #3

    Ja precis,

    han har varit snorig sen i måndags så vi får väl se om det blir värre. Vi tänkte nog försöka komma iväg iallafall, för han tycker det är SÅ roligt. Tack för svaret!
  6. 3
    Ja precis, han har varit snorig sen i måndags så vi får väl se om det blir värre. Vi tänkte nog försöka komma iväg iallafall, för han tycker det är SÅ roligt. Tack för svaret!
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4

    Ingen feber?

    om han inte har feber och verkar pigg så skulle jag gå på simmet, det kan till och med göra att nästäppan lättar lite i och med att vattnet rensar ur näsan.
    Vad kul att ni gillar babysim! Det gör vi med!
  8. 4
    Ingen feber? om han inte har feber och verkar pigg så skulle jag gå på simmet, det kan till och med göra att nästäppan lättar lite i och med att vattnet rensar ur näsan.
    Vad kul att ni gillar babysim! Det gör vi med!
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5

    Inte på besök i denna grupp heller!

    ...har viss tfel signatur sedan jag var in och gästspelade på en annan sida.
  10. 5
    Inte på besök i denna grupp heller! ...har viss tfel signatur sedan jag var in och gästspelade på en annan sida.
  11. Zelca *Sigge*&Vilgot
    #6

    Visst är det rolig!

    Jag älskar att bada, än så länge gör Vilgot det med (nu har vi ju inte dykt än ...) Hoppas det förblir så, jag behöver en ursäkt för att få leka i vattnet ;-) Ser fram emot sommaren. Tack för svaret, hoppas att det rensar lite!
  12. 6
    Visst är det rolig! Jag älskar att bada, än så länge gör Vilgot det med (nu har vi ju inte dykt än ...) Hoppas det förblir så, jag behöver en ursäkt för att få leka i vattnet ;-) Ser fram emot sommaren. Tack för svaret, hoppas att det rensar lite!
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7

    Lea är

    oxå snorig och vi var påbabysim och hon plaskade på.
    Hon sov länge efteråt, men nu sitter hon i knät och pratar så.

    Ha det bra på babysimmet.

    kram
  14. 7
    Lea är oxå snorig och vi var påbabysim och hon plaskade på.
    Hon sov länge efteråt, men nu sitter hon i knät och pratar så.

    Ha det bra på babysimmet.

    kram
  15. annjolin m. 03a och 05a
    #8

    färg?

    ja ursäkta äckligheten, men på vårt babysim säger de att man ska vara hemma om snoret är grönt, då kan det smitta å vara bakteríer.
    mvh annjolina
  16. 8
    färg? ja ursäkta äckligheten, men på vårt babysim säger de att man ska vara hemma om snoret är grönt, då kan det smitta å vara bakteríer.
    mvh annjolina

Liknande trådar

  1. snorig bebis
    By LillaHon in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-21, 21:46
  2. Snorig bebis
    By Anna_72 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 12:33
  3. Snorig bebis
    By -Cecilia- in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 10:38
  4. Snorig bebis
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 11:48
  5. snorig bebis
    By sassygirl in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-16, 20:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar