Kämpa på!
Höftluxationer
  1. Amia m Alva
    #1

    Kämpa på!

    Vill bara skicka lite uppmuntran till er alla som kämpar med skenor, gips mm. Har själv höftproblem, som tyvärr inte blev upptäkta i tid. Med följd att jag vid 30-års ålder har en utsliten höft och kroniska smärtor! Kämoa på, och tänk på att det är värt allt slit - 10000000 gånger om!
  2. 1
    Kämpa på! Vill bara skicka lite uppmuntran till er alla som kämpar med skenor, gips mm. Har själv höftproblem, som tyvärr inte blev upptäkta i tid. Med följd att jag vid 30-års ålder har en utsliten höft och kroniska smärtor! Kämoa på, och tänk på att det är värt allt slit - 10000000 gånger om!
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    Tack för att du

    tittar in till oss. Jag har förhoppningsvis kämpat färdigt med A`s höftlux. Men det finns några här som har haft det tuffare än vi, och fortfarande kämpar på med olika slags behandlingar. En eloge till dem! Går det göra någonting åt dina problem med höfterna, tänkte då på operation eller dylikt? *kram* Camilla
  4. 2
    Tack för att du tittar in till oss. Jag har förhoppningsvis kämpat färdigt med A`s höftlux. Men det finns några här som har haft det tuffare än vi, och fortfarande kämpar på med olika slags behandlingar. En eloge till dem! Går det göra någonting åt dina problem med höfterna, tänkte då på operation eller dylikt? *kram* Camilla

Liknande trådar

  1. Jag ska kämpa!
    By Bedragen in forum Kärlek & relationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-02, 16:07
  2. Kämpa på!
    By 41:an in forum _0905 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-24, 11:20
  3. Hej och hå kämpa på
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 15:47
  4. Kämpa på!!
    By -inte ensam längre- in forum Ensamförälder
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 15:56
  5. Ska jag kämpa på med 17
    By RHWH in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 17:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar