Är det någon som driver E-butik ?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Inez
    #1

    Är det någon som driver E-butik ?

    Intresserad av att höra hur det går? Har funderingar på att starta en E-butik och funderar på om man kan uppnå lönsamhet i det. Min inriktning skulle vara väskor samt kläder. Tar tacksamt emot synpunkter och råd!
    Mvh/Inex
  2. 1
    Är det någon som driver E-butik ? Intresserad av att höra hur det går? Har funderingar på att starta en E-butik och funderar på om man kan uppnå lönsamhet i det. Min inriktning skulle vara väskor samt kläder. Tar tacksamt emot synpunkter och råd!
    Mvh/Inex
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    kan, kan man väl.....

    JAg har bara hållt på sedan augusti, så jag har ingen lönsamhet att tala om, men det beror ju på vad man kan hålla för marginaler.

    Lönsamhet - alltså att ha det som min enda inkomst, är inget jag strävar efter. JAg har min web-butik som min hobby.

    Eftersom det kommer nya butiker hela tiden, gäller det nog att vara lite påhittig och skilja ut sig från mängden, kan jag tänka mig.

    Det är ju endel att tänka på - inte minst logistiken. Funkar inte den på ett bra sätt, är det ju omöjligt att få det att fungera.
  4. 2
    kan, kan man väl..... JAg har bara hållt på sedan augusti, så jag har ingen lönsamhet att tala om, men det beror ju på vad man kan hålla för marginaler.

    Lönsamhet - alltså att ha det som min enda inkomst, är inget jag strävar efter. JAg har min web-butik som min hobby.

    Eftersom det kommer nya butiker hela tiden, gäller det nog att vara lite påhittig och skilja ut sig från mängden, kan jag tänka mig.

    Det är ju endel att tänka på - inte minst logistiken. Funkar inte den på ett bra sätt, är det ju omöjligt att få det att fungera.

Liknande trådar

  1. Har du någon favorit-e-butik?
    By Alven in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-12, 04:47
  2. Någon med e-butik?
    By Miranda in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 19:46
  3. Någon som driver videobutik?
    By morran in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 08:30
  4. Finns det någon butik..
    By MissNero in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 08:31
  5. Det är någon som driver med mig...
    By Suddagumman in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 10:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar