Kliver fram ur garderoben...
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Kliver fram ur garderoben...

    Tjena,

    aaaagghh började skriva och hade kommit långt, så kommer kära sonen och trycker bort allt.

    Jag tänkte nu bli lite mer offentlig här eftersom jag nu är i v 12 och allt fler börjar få veta lite smått.. Han en son som heter Joel som blir 2 år...den 29/2... vilket vi firar den 28/2. Tänk att man ska pricka in skottdan va!! ;-)

    Just nu är han mest trotsig så emellanåt undrar jag vad jag har gett mig in på.. men det ska nog gå bra :-)

    Hänger mkt i hans ankomstgrupp, feb-04 där vi har haft så himla bra stämning hela tiden- underbart. Och här tycker jag det verkar vara samma anda lite grann, så det bådar gott :-)

    Nu måste jag skicka det här för han anfaller tangentbordet igen

    kram
  2. 1
    Kliver fram ur garderoben... Tjena,

    aaaagghh började skriva och hade kommit långt, så kommer kära sonen och trycker bort allt.

    Jag tänkte nu bli lite mer offentlig här eftersom jag nu är i v 12 och allt fler börjar få veta lite smått.. Han en son som heter Joel som blir 2 år...den 29/2... vilket vi firar den 28/2. Tänk att man ska pricka in skottdan va!! ;-)

    Just nu är han mest trotsig så emellanåt undrar jag vad jag har gett mig in på.. men det ska nog gå bra :-)

    Hänger mkt i hans ankomstgrupp, feb-04 där vi har haft så himla bra stämning hela tiden- underbart. Och här tycker jag det verkar vara samma anda lite grann, så det bådar gott :-)

    Nu måste jag skicka det här för han anfaller tangentbordet igen

    kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2

    välkommen ut

    *ler* kul med mer ansikten!!!
  4. 2
    välkommen ut *ler* kul med mer ansikten!!!
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3

    *vinkar*

    Hej vännen, kul att du också är ute ur garderoben nu! Usch, det låter ju som om du har haft några riktigt jobbiga veckor med all sjukdom :(

    Själv mår jag rätt bra nu, förutom att jag är så sinnessjukt trött. Orkar knappt jobba på dagarna, typiskt nu när jag har en intensiv period med mycket resor och så.

    kram kram!
  6. 3
    *vinkar* Hej vännen, kul att du också är ute ur garderoben nu! Usch, det låter ju som om du har haft några riktigt jobbiga veckor med all sjukdom :(

    Själv mår jag rätt bra nu, förutom att jag är så sinnessjukt trött. Orkar knappt jobba på dagarna, typiskt nu när jag har en intensiv period med mycket resor och så.

    kram kram!

Liknande trådar

  1. Kliver ut ur garderoben!
    By Beckis m 2 in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-06-30, 08:55
  2. Kliver ut ur garderoben...
    By -Fluffyn- in forum _0605 Majbarn
    Svar: 53
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 00:09
  3. Kliver ut ur garderoben...
    By -texas- in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-04, 08:25
  4. Kliver ur garderoben
    By syskonförsök in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 18:22
  5. Kliver ut ur garderoben, typ
    By MrsHyde in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar