Storpack och sådant
Många barn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Storpack och sådant

    En liten fråga som kanske borde ställts i något forum för pyssel eller så,men eftersom det ju gäller stora förpackningar så...
    Oftast behöver jag ju köpa storförpackningar av pysselmaterial,pärlor och pennor osv.Kan bli rätt dyrt ibland,nu har jag beställt barnpärlor och lite annat från Panduro,men finns det något som är billigare och bättre för en stor barnfamilj?Vi har ju så tätt mellan barnen,så det går åt en del eftersom vi nu har fyra i pysselålder.
    I princip så skulle det bästa vara en grossist som säljer till dagis och liknande=)Några tips?
  2. 1
    Storpack och sådant En liten fråga som kanske borde ställts i något forum för pyssel eller så,men eftersom det ju gäller stora förpackningar så...
    Oftast behöver jag ju köpa storförpackningar av pysselmaterial,pärlor och pennor osv.Kan bli rätt dyrt ibland,nu har jag beställt barnpärlor och lite annat från Panduro,men finns det något som är billigare och bättre för en stor barnfamilj?Vi har ju så tätt mellan barnen,så det går åt en del eftersom vi nu har fyra i pysselålder.
    I princip så skulle det bästa vara en grossist som säljer till dagis och liknande=)Några tips?
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    första jag kommer på

    är ju Tiimari. Fast de finns ju inte på så många platser men de är billigare än Panduro och har ett relativt stor sortiment av pyssel.
    *tänker, tänker* Nä, kom inte på nån annan just nu... :0)
  4. 2
    första jag kommer på är ju Tiimari. Fast de finns ju inte på så många platser men de är billigare än Panduro och har ett relativt stor sortiment av pyssel.
    *tänker, tänker* Nä, kom inte på nån annan just nu... :0)
  5. m5
    #3

    Finns på nätet

    sök på pysselmaterial, kolla länkar osv.

    Fråga även på \"pyssel och Hantverk\", de vet var man hittar bra och billigt.
  6. 3
    Finns på nätet sök på pysselmaterial, kolla länkar osv.

    Fråga även på \"pyssel och Hantverk\", de vet var man hittar bra och billigt.
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4

    Slöjd detaljer

    har mycket i storpack, men jag vet inte om de är billigare än pandur. www.slojddetaljer.se eller nåt är adressen.

  8. 4
    Slöjd detaljer har mycket i storpack, men jag vet inte om de är billigare än pandur. www.slojddetaljer.se eller nåt är adressen.

Liknande trådar

  1. Storpack enfärgade strumpor, var?
    By Gitski in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2017-05-04, 06:47
  2. Storpack strumpor och underkläder, var?
    By Gitski in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-02, 06:51
  3. Ersättning -storpack!?
    By Lilla gumman in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-07-08, 12:44
  4. Påskfjädrar i storpack
    By ~Emma~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-03, 19:08
  5. Lavendelblommor i storpack
    By -Camelia- in forum Mat & dryck
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-10-14, 18:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar