Inser att ett nytt liv är på väg
Tonåringar
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Inser att ett nytt liv är på väg

    att ta sin form. Våra tonåringar är mer och mer borta vilket innebär att det är jag och sambon hemma. Vad ovant det är att umgås bara vi två! Vi måste liksom forma något nytt som det var 17 år sen vi hade sist. Då var vi 20 år gamla, nu närmar vi oss 40. Det är intressant och vi umgås mer när det bara är vi två än när barnen är hemma då någon sitter vid tvn och någon vid datorn. Igår satt vi ihop hela kvällen, mysigt men ovant:)

  2. 1
    Inser att ett nytt liv är på väg att ta sin form. Våra tonåringar är mer och mer borta vilket innebär att det är jag och sambon hemma. Vad ovant det är att umgås bara vi två! Vi måste liksom forma något nytt som det var 17 år sen vi hade sist. Då var vi 20 år gamla, nu närmar vi oss 40. Det är intressant och vi umgås mer när det bara är vi två än när barnen är hemma då någon sitter vid tvn och någon vid datorn. Igår satt vi ihop hela kvällen, mysigt men ovant:)

  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2

    Ja kan tänka mig det

    Barna har varit i centrum et bta tag iens liv.. Nu har ju jag en snart 8 åring oxå. Men iofs bara varannan vecka. Men när hon inte är här så är det många kvällar där bara jag och sambon sitter själva. Även om grabben är hemma och har kompisr här så är de ju på hans rum oftast. Så man sitter där man sitter och försöker komma på vad man ska göra med ens liv :) Man kanske får helt enkelt börja om från början :)
  4. 2
    Ja kan tänka mig det Barna har varit i centrum et bta tag iens liv.. Nu har ju jag en snart 8 åring oxå. Men iofs bara varannan vecka. Men när hon inte är här så är det många kvällar där bara jag och sambon sitter själva. Även om grabben är hemma och har kompisr här så är de ju på hans rum oftast. Så man sitter där man sitter och försöker komma på vad man ska göra med ens liv :) Man kanske får helt enkelt börja om från början :)
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    Ja, det ska bli intressant

    att utforska och se vad det blir för liv av det hela:)
  6. 3
    Ja, det ska bli intressant att utforska och se vad det blir för liv av det hela:)

Liknande trådar

  1. Inser att jag har tur
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-24, 20:20
  2. Jag inser ju..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-29, 10:28
  3. Inser ni...
    By Mia m.tre in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 12:54
  4. Jag inser
    By Alexandra_m_3_Jn in forum Förlossning
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 20:18
  5. inser...
    By MamaKajsa in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 09:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar