0 points gott....*mums*
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    0 points gott....*mums*

    efter ett hett tips på viktväktarna häromdagen av en annan deltagare så gjorde jag nu nåt väldigt gott..som gav 0 points !

    Tog två äppel och skalade dem och delade i små bitar i en skål..hällde i sötningsmedel och kanel...in i micron 1 minut...så det blev mjukt..
    mmmmm
    har ni smakat det nångång??

    Nu är mitt sötsug mättat och inte en endaste points brände jag.

  2. 1
    0 points gott....*mums* efter ett hett tips på viktväktarna häromdagen av en annan deltagare så gjorde jag nu nåt väldigt gott..som gav 0 points !

    Tog två äppel och skalade dem och delade i små bitar i en skål..hällde i sötningsmedel och kanel...in i micron 1 minut...så det blev mjukt..
    mmmmm
    har ni smakat det nångång??

    Nu är mitt sötsug mättat och inte en endaste points brände jag.

  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2

    fler tips mottages gärna

    med såna här noll points gott ;-)
  4. 2
    fler tips mottages gärna med såna här noll points gott ;-)
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3

    Det där..

    ska jag lägga på minnet tills nästa gång sötsuget slår till. Bra att ha lite knep att ta till.

    Något jag har haft användning av är tipset att skiva en banan och lägga in dem i frysen. När sötsuget tränger sig på, så tar man en bananskiva! Det är faktiskt jättegott! Men det kanske du/ni redan har testat?!
  6. 3
    Det där.. ska jag lägga på minnet tills nästa gång sötsuget slår till. Bra att ha lite knep att ta till.

    Något jag har haft användning av är tipset att skiva en banan och lägga in dem i frysen. När sötsuget tränger sig på, så tar man en bananskiva! Det är faktiskt jättegott! Men det kanske du/ni redan har testat?!
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    är äppel 0 points??

    Jag måste ha en väldigt föråldrad matguide, i min är äppel 1 point!
  8. 4
    är äppel 0 points?? Jag måste ha en väldigt föråldrad matguide, i min är äppel 1 point!
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    #5

    Man kan även strö över lite ren

    kakako på bananen det brukar göra det blir väldigt gott.
  10. 5
    Man kan även strö över lite ren kakako på bananen det brukar göra det blir väldigt gott.
  11. Kattiz
    #6

    *skrattar ihjäl mig*

    Snälla gulle vännen..kan du inte bara låta bli VV?? *asg* Du är lika nyfiken som en 3åring =)). Fast jag unnar dig en liten vv-vecka. Sedan kan du pröva HV oxå..rätt kul måste jag säga!!

    kram
  12. 6
    *skrattar ihjäl mig* Snälla gulle vännen..kan du inte bara låta bli VV?? *asg* Du är lika nyfiken som en 3åring =)). Fast jag unnar dig en liten vv-vecka. Sedan kan du pröva HV oxå..rätt kul måste jag säga!!

    kram
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7

    ja det är det

    i nya pointsguiden iallafall är clementin och äppel bland annat...0 points.
  14. 7
    ja det är det i nya pointsguiden iallafall är clementin och äppel bland annat...0 points.
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8

    vadå pröva??

    Hördudu, jag har faktiskt gått ner 8 kg med VV tidigare, så det så. Jag fixar inte det här utan att hålla stenkoll, och då är pointsräknande en fördel :)
  16. 8
    vadå pröva?? Hördudu, jag har faktiskt gått ner 8 kg med VV tidigare, så det så. Jag fixar inte det här utan att hålla stenkoll, och då är pointsräknande en fördel :)

Liknande trådar

  1. Uppdatering mums-mums!
    By housewife in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-23, 20:49
  2. Mums va gott
    By engelnore in forum _0805 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 18:28
  3. Mums sa gott, jag ater just nu mitt
    By ullen in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-20, 16:08
  4. Poäng i mums mums
    By Anna in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 20:46
  5. points på ica gott liv?
    By Victoria vv in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 19:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar