Po.p tights...
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Po.p tights...

    Hur är de i storlekarna? Min tjej är drygt 93 cm lång och lite rund. Vilken stl. skulle ni köpa? Håller de formen bra? Har ingen möjlighet att ta med henne och prova då jag har långt till närmaste p.op.
  2. 1
    Po.p tights... Hur är de i storlekarna? Min tjej är drygt 93 cm lång och lite rund. Vilken stl. skulle ni köpa? Håller de formen bra? Har ingen möjlighet att ta med henne och prova då jag har långt till närmaste p.op.
  3. moa
    #2

    håller form bra

    min tjej är ca 96 cm och har 92 på sina.om du menar dom som är raka i benen.
  4. 2
    håller form bra min tjej är ca 96 cm och har 92 på sina.om du menar dom som är raka i benen.
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    de jag...

    tittat på ser ut att vara i bootcut modell. Men det kanske inte skiljer så mycket. Vad har din tjej för stl. på tröjor från p.op?
  6. 3
    de jag... tittat på ser ut att vara i bootcut modell. Men det kanske inte skiljer så mycket. Vad har din tjej för stl. på tröjor från p.op?
  7. moa
    #4

    då är det samma

    92-98-110.olika på tröjor vissa är små vissa lite större.men jag har köpt 98/104 på vår settet.jacka,byxa,windstopper. lite stort men funkar och det ska ej användas än.men det skulle gå.
  8. 4
    då är det samma 92-98-110.olika på tröjor vissa är små vissa lite större.men jag har köpt 98/104 på vår settet.jacka,byxa,windstopper. lite stort men funkar och det ska ej användas än.men det skulle gå.
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    Tack för svaren...

    Jag får väl jämföra tröjorna lite mot varandra då.
  10. 5
    Tack för svaren... Jag får väl jämföra tröjorna lite mot varandra då.
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6

    då skulle

    jag köpa strl 98 så det kan has ett tag... håller kanonbra
  12. 6
    då skulle jag köpa strl 98 så det kan has ett tag... håller kanonbra
  13. Medlem sedan
    Dec 2001
    #7

    Tycker de är rätt långa..

    ..dottern är ca 87 cm lång och strl 86 är lite för långa på henne.
    Så jag skulle nog ta 92 om jag var du.
  14. 7
    Tycker de är rätt långa.. ..dottern är ca 87 cm lång och strl 86 är lite för långa på henne.
    Så jag skulle nog ta 92 om jag var du.
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #8

    Ja,

    jag kör nog på det. Hon är ju inte i akut behov så det gör inget om det skulle vara lite stort. Fast kanske det blir ngt. par i 92 oxå vi får se. Maken och jag har barnfri lördag-söndag nästa helg (farmor m.sambo anmälde sig på eget initiativ)så då ska vi riktigt shoppa loss. Han får väl gå till Claes Ohlson när han blir less på klädshopping..*S*
  16. 8
    Ja, jag kör nog på det. Hon är ju inte i akut behov så det gör inget om det skulle vara lite stort. Fast kanske det blir ngt. par i 92 oxå vi får se. Maken och jag har barnfri lördag-söndag nästa helg (farmor m.sambo anmälde sig på eget initiativ)så då ska vi riktigt shoppa loss. Han får väl gå till Claes Ohlson när han blir less på klädshopping..*S*

Liknande trådar

  1. bra tights??
    By mamma3troll in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-19, 20:20
  2. Tights???
    By mysan_x in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 13:01
  3. Tights?
    By Helly in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 17:42
  4. Tights?
    By noma in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-11, 20:33
  5. Tights???
    By -Nike- in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 14:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar