Signe since -97!!
Träning
  1. Medlem sedan
    Jan 1999
    #1

    Signe since -97!!

    Tänkte bara berätta, känner en som oxå hade migränliknande huvudvärk vid kraftig fysisk ansträngning. Vet du om det är något annat \"du har\" som kan ge symptomen? Besökt alternativa terapeufter? Bekantingen utreddes noga och en magnetröntgen visade nervrotsförträngning, vilket vid ansträngning och precis innan mens gav \"migrän\", svullnaden/trycket var boven och det testades med bla Voltaren som hade någon särskild effekt vid sådana tillstånd (vad vet jag inte, altså inte bara smärtlindrande). Inte kul med tabletter men i nödfall tills det löser sig på annat sätt? Prova kylpåsar i nacken?
  2. 1
    Signe since -97!! Tänkte bara berätta, känner en som oxå hade migränliknande huvudvärk vid kraftig fysisk ansträngning. Vet du om det är något annat \"du har\" som kan ge symptomen? Besökt alternativa terapeufter? Bekantingen utreddes noga och en magnetröntgen visade nervrotsförträngning, vilket vid ansträngning och precis innan mens gav \"migrän\", svullnaden/trycket var boven och det testades med bla Voltaren som hade någon särskild effekt vid sådana tillstånd (vad vet jag inte, altså inte bara smärtlindrande). Inte kul med tabletter men i nödfall tills det löser sig på annat sätt? Prova kylpåsar i nacken?
  3. Medlem sedan
    Feb 1998
    #2

    Åh, äntligen

    någon som begriper mitt dilemma. Jag har ju astma och det är väldigt poppis att säga att det är mina mediciner det beror på. Det kan det iofs också göra men är inte riktigt nöjd med svaret, det finns ju många olika mediciner att ta.

    Har inte besökt alternativa terapufter, vet inte vad för någon jag isf skulle gå till.

    Såg att Voltaren var receptbelagd och innehåller acetylsalicylsyra, inte så bra för astmatiker, men då är jag iaf inte helt hypokondriker. Det kan bero på något. Funkade det för henne med Voltaren?
  4. 2
    Åh, äntligen någon som begriper mitt dilemma. Jag har ju astma och det är väldigt poppis att säga att det är mina mediciner det beror på. Det kan det iofs också göra men är inte riktigt nöjd med svaret, det finns ju många olika mediciner att ta.

    Har inte besökt alternativa terapufter, vet inte vad för någon jag isf skulle gå till.

    Såg att Voltaren var receptbelagd och innehåller acetylsalicylsyra, inte så bra för astmatiker, men då är jag iaf inte helt hypokondriker. Det kan bero på något. Funkade det för henne med Voltaren?
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3

    Ja det dämpades mkt el försvannIMT

    xx
  6. 3
    Ja det dämpades mkt el försvannIMT xx

Liknande trådar

  1. Signe......
    By Plottis & tjejerna in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-17, 20:41
  2. Signe!
    By Madde Albin & Simon in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 21:52
  3. Signe är här!
    By Sara m tjejerna in forum _0707 Julibarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 14:04
  4. Signe
    By Sara m flicktriss+ in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 21:19
  5. Signe!
    By webbee in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 10:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar