Bebbar???
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Bebbar???

    Nu är jag så nyfiken så jag håller på att spricka.......Diana, Ronnie, har herrarna tittat ut än???
    Håller alla tummar och tår för att allt kommer/har gått bra?!
    Själv har jag rejält med sammandragningar/förvärkar (hur ska man veta skillnaden?)och undrar just om Elliot kommer att hålla sig kvar därinne tills 7/3.......
    Kram kram
  2. 1
    Bebbar??? Nu är jag så nyfiken så jag håller på att spricka.......Diana, Ronnie, har herrarna tittat ut än???
    Håller alla tummar och tår för att allt kommer/har gått bra?!
    Själv har jag rejält med sammandragningar/förvärkar (hur ska man veta skillnaden?)och undrar just om Elliot kommer att hålla sig kvar därinne tills 7/3.......
    Kram kram
  3. _Diana_
    #2

    Du skulle bara våga föda innan mig!

    :)Didrik är en liten skitunge som är stöddig som attan när mamma inte kan göra ngt åt saken! (Han skulle bara våga försöka sig på detta när han väl är ute!)

    Kan avslöja att Ronnie åkte in igår för kontroll - var då öppen 3 cm, så förmodligen är förlossningen antingen över eller i full gång!!! Hoppas allt går bra vännen :)
  4. 2
    Du skulle bara våga föda innan mig! :)Didrik är en liten skitunge som är stöddig som attan när mamma inte kan göra ngt åt saken! (Han skulle bara våga försöka sig på detta när han väl är ute!)

    Kan avslöja att Ronnie åkte in igår för kontroll - var då öppen 3 cm, så förmodligen är förlossningen antingen över eller i full gång!!! Hoppas allt går bra vännen :)
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3

    Diana!!

    Vilken busig Didrik du har!!

    Vad säger HS om igångsättning osv, vilket datum går de på??

    Håller tummarna att det kommer igång snart för din del också!!
  6. 3
    Diana!! Vilken busig Didrik du har!!

    Vad säger HS om igångsättning osv, vilket datum går de på??

    Håller tummarna att det kommer igång snart för din del också!!
  7. EmmaHelena
    #4

    Nej....hihi

    jag lovar att Elliot kommer hålla sig lugn tills Didrik är ute......hahhaa Nu är du näst på tur när Ronnie\'s kille är ute!
    Ta hand om dig o magen så länge!
  8. 4
    Nej....hihi jag lovar att Elliot kommer hålla sig lugn tills Didrik är ute......hahhaa Nu är du näst på tur när Ronnie\'s kille är ute!
    Ta hand om dig o magen så länge!
  9. _Diana_
    #5

    Idag ska vi till BM så får vi se

    när vi kommer till HS, men det lär bli denna veckan i alla fall. Tidigare har min BM sagt att det är UL-datumet som gäller när det kommer till överburenhet så vi har i alla fall ett defenitivt slutdatum på graviditeten: fredag den 24/2. Då plockas han ut med snitt om han inte velat komma själv.
    Men jag hyser hopp om att detta ska sköta sig självt innan dess. En vecka är ju inte ovanligt att gå över BF direkt, och räknar man på UL-BF har jag inte kommit så långt ännu. Det som är jobbigt nu är ju tyngden! Vikten på magen ligger ju så lågt så rygg och höfter gör ju ont som satan. Själva väntandet är inte alls så farligt - men visst längtar jag! :)
  10. 5
    Idag ska vi till BM så får vi se när vi kommer till HS, men det lär bli denna veckan i alla fall. Tidigare har min BM sagt att det är UL-datumet som gäller när det kommer till överburenhet så vi har i alla fall ett defenitivt slutdatum på graviditeten: fredag den 24/2. Då plockas han ut med snitt om han inte velat komma själv.
    Men jag hyser hopp om att detta ska sköta sig självt innan dess. En vecka är ju inte ovanligt att gå över BF direkt, och räknar man på UL-BF har jag inte kommit så långt ännu. Det som är jobbigt nu är ju tyngden! Vikten på magen ligger ju så lågt så rygg och höfter gör ju ont som satan. Själva väntandet är inte alls så farligt - men visst längtar jag! :)

Liknande trådar

  1. Hur går det för er och era bebbar? :-)
    By miss thunder in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-05-13, 20:13
  2. Vad gör era bebbar?
    By En som mest läser in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-08, 09:27
  3. Små små bebbar
    By Mran in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-06, 08:30
  4. nya bebbar?
    By ksna in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-18, 08:29
  5. Hur rör sig era bebbar?
    By malma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 18:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar