Back in business...
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Back in business...

    efter en fantastisk skidvecka i de soliga italienska Alperna.
    Har fortfarande ont i benen: det var länge sedan jag åkte så intensivt!
    Vi var en grupp på 13 pers: 4 50+ och resten mellan 25 och 29 år och det var så roligt...
    Vi var alltid först på pisterna i o med att vi borde så högt. Snöbristen gjorde att vi fick gå 300 m med pjäxorna och skidorna på ryggen: det duger som uppvärmning kan jag tala om för er!
    På torsdag kväll kom italienska kompisar till Silvio så det blev jämnare i åldersfördelning..
    Vi avslutade med en karakoe kväll och italienarna (Silvio, hans kompisar och hotelpersonalen) var klart bättre:de kunde parolerna till deras schlager medan det var lite mycket mmmmmm på svenska sidan..
    Det roligaste skifdåkning på länge:hade bara mig själv att ta hand om!
    M ringde flera gånger och hoppades ett tag komma men de brittiska inspektörer sa stopp på det (hon fick ha möte med dem och sätta dekaler på panoramafönster mot Alperna som kunde vara farliga för berusade britter ;)
  2. 1
    Back in business... efter en fantastisk skidvecka i de soliga italienska Alperna.
    Har fortfarande ont i benen: det var länge sedan jag åkte så intensivt!
    Vi var en grupp på 13 pers: 4 50+ och resten mellan 25 och 29 år och det var så roligt...
    Vi var alltid först på pisterna i o med att vi borde så högt. Snöbristen gjorde att vi fick gå 300 m med pjäxorna och skidorna på ryggen: det duger som uppvärmning kan jag tala om för er!
    På torsdag kväll kom italienska kompisar till Silvio så det blev jämnare i åldersfördelning..
    Vi avslutade med en karakoe kväll och italienarna (Silvio, hans kompisar och hotelpersonalen) var klart bättre:de kunde parolerna till deras schlager medan det var lite mycket mmmmmm på svenska sidan..
    Det roligaste skifdåkning på länge:hade bara mig själv att ta hand om!
    M ringde flera gånger och hoppades ett tag komma men de brittiska inspektörer sa stopp på det (hon fick ha möte med dem och sätta dekaler på panoramafönster mot Alperna som kunde vara farliga för berusade britter ;)
  3. GuM
    #2

    Härligt!

    Kul att du är tillbaka och grattis efterskott!
  4. 2
    Härligt! Kul att du är tillbaka och grattis efterskott!
  5. evaOregon
    #3

    Välkommen tillbaka!

    Kul med lyckad semester!
  6. 3
    Välkommen tillbaka! Kul med lyckad semester!

Liknande trådar

  1. Back in business!
    By Jennie2009 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-19, 06:30
  2. Back in business
    By cajo70 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 10:10
  3. Back in business
    By Johanna_74 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 09:42
  4. -ME- back in business!
    By -ME- in forum Mat & dryck
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 07:17
  5. Back in business!
    By mani in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 16:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar