Nu skriver jag igen
Vikt
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Nu skriver jag igen

    Har ju varit minst sagt en sporadisk skrivare här inne, var tvungen att ta en paus när det var som mest här hemma med sjuka barn långa arbetsdagar för maken osv.
    Nu flyttar vi om tre veckor, ca 25m till ett radhus :)

    Jupp och så den glada nyheten att jag nu har gått ner 15kg totalt väger nu 68.6 trodde knappt det var sant. Sedan kom ägglossning och av någon anledning går jag upp över 1,5 kg under några dagar trots att jag äter rätt och rör på mig.

    Ville bara visa mig och skicka lite pepp till alla som behöver det och grattis till alla fina minus som man ser när man bläddrar genom sidorna.
  2. 1
    Nu skriver jag igen Har ju varit minst sagt en sporadisk skrivare här inne, var tvungen att ta en paus när det var som mest här hemma med sjuka barn långa arbetsdagar för maken osv.
    Nu flyttar vi om tre veckor, ca 25m till ett radhus :)

    Jupp och så den glada nyheten att jag nu har gått ner 15kg totalt väger nu 68.6 trodde knappt det var sant. Sedan kom ägglossning och av någon anledning går jag upp över 1,5 kg under några dagar trots att jag äter rätt och rör på mig.

    Ville bara visa mig och skicka lite pepp till alla som behöver det och grattis till alla fina minus som man ser när man bläddrar genom sidorna.
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Det där med ägglossning...

    Jag har precis startat ett litet projekt där jag ska se HUR mycket vikten varierar på en 4 veckors period. Började med att väga mig i lördags (ÄL fredag) och imorse så vägde jag 1,3 kg mindre än i lördags morse TROTS att det varit helg med ganska mycket nötter o extra god mat!

    Kul med flytt till radhus!
  4. 2
    Det där med ägglossning... Jag har precis startat ett litet projekt där jag ska se HUR mycket vikten varierar på en 4 veckors period. Började med att väga mig i lördags (ÄL fredag) och imorse så vägde jag 1,3 kg mindre än i lördags morse TROTS att det varit helg med ganska mycket nötter o extra god mat!

    Kul med flytt till radhus!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Grattis

    Oj vad bra du har gått ned! Jag går också upp vid ägglossning, samlar vätska i kroppen.
  6. 3
    Grattis Oj vad bra du har gått ned! Jag går också upp vid ägglossning, samlar vätska i kroppen.

Liknande trådar

  1. Skriver igen.
    By alexSandraa in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-02, 20:58
  2. Skriver igen...
    By Nykär... in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 08:52
  3. Nu skriver jag igen ;)
    By aiiiwa in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 06:35
  4. Skriver in mej (igen)
    By Edwina - på G igen! in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 15:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar