upp som en sol och...
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 1999
    #1

    upp som en sol och...

    ner som en pannkaka... =(

    jag har fått ett obehagligt mejl av okänd som säger att hon talar för de flesta och vill att jag ska sluta hänga här på juni, jag är dryg och knäpp och tillför bara olustiga känslor. Jag kräver sån uppmärksamhet att de sunkar hela stämmningen... för att citera en bråkdel...

    personen säger oxå att den talar för typ alla på snacket och att jag personligen bör tänka över om jag verklgien ska åka på träffen och förstöra den oxå!

    Mejlet är skickat från en webmejl och de går inte svara på den nu, jag får \"felmeddelande\"...

    Jag vet inte hur jag ska hantera det och är visserligen väldigt nyfiken vem de är som orkar lägga ner så mkt energi på mig, men jag tänker försöka låta de rinna av mig även om jag tycker de känns väldigt olustigt...

    Kommer framöver kännas ganska olustigt att skiva här men jag tror inte detta får mig att lämna er (tvärr kanske?)...

    ville bara att ni skulle få veta!

  2. 1
    upp som en sol och... ner som en pannkaka... =(

    jag har fått ett obehagligt mejl av okänd som säger att hon talar för de flesta och vill att jag ska sluta hänga här på juni, jag är dryg och knäpp och tillför bara olustiga känslor. Jag kräver sån uppmärksamhet att de sunkar hela stämmningen... för att citera en bråkdel...

    personen säger oxå att den talar för typ alla på snacket och att jag personligen bör tänka över om jag verklgien ska åka på träffen och förstöra den oxå!

    Mejlet är skickat från en webmejl och de går inte svara på den nu, jag får \"felmeddelande\"...

    Jag vet inte hur jag ska hantera det och är visserligen väldigt nyfiken vem de är som orkar lägga ner så mkt energi på mig, men jag tänker försöka låta de rinna av mig även om jag tycker de känns väldigt olustigt...

    Kommer framöver kännas ganska olustigt att skiva här men jag tror inte detta får mig att lämna er (tvärr kanske?)...

    ville bara att ni skulle få veta!

  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2

    Denna....

    ....\"typ\" som säger sig tala för oss alla, talar INTE för mig!
    Hoppas verkligen inte att du tar åt dig från någon som inte kan stå för vem den är.
    Denna människa har uppenbarligen persoliga problem, när man ens tar sig tid o kraft att vara så obehaglig mot någon överhuvudtaget!!
  4. 2
    Denna.... ....\"typ\" som säger sig tala för oss alla, talar INTE för mig!
    Hoppas verkligen inte att du tar åt dig från någon som inte kan stå för vem den är.
    Denna människa har uppenbarligen persoliga problem, när man ens tar sig tid o kraft att vara så obehaglig mot någon överhuvudtaget!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3

    Tycker du gör helt rätt ....

    i att låta det rinna av dig.Kan bara tala om at den här personen definitivt INTE talar för MIG i allafall.Tycker du tillför mycket bra och positivt till snacket.Kan inte tänka mig att det är så många som delar den här personens inställning.Såååå illa är du väl ändå inte;-) Nej,skämt åsido.Stanna kvar och ignorera det här mailet när den här människan inte ens kan stå för sina åsikter öppet .
  6. 3
    Tycker du gör helt rätt .... i att låta det rinna av dig.Kan bara tala om at den här personen definitivt INTE talar för MIG i allafall.Tycker du tillför mycket bra och positivt till snacket.Kan inte tänka mig att det är så många som delar den här personens inställning.Såååå illa är du väl ändå inte;-) Nej,skämt åsido.Stanna kvar och ignorera det här mailet när den här människan inte ens kan stå för sina åsikter öppet .
  7. Phio
    #4

    du,

    strunta i det - den personen talar självklart inte för gruppen. Jag har läst på ett par andra snack att personer får konstiga mail/meddelanden, så du kanske ska anmäla det - om det är samma person så vore det bra om man kom till rätta med det. Fy, så himla idiotiskt! Kram - ta inte åt dig.
  8. 4
    du, strunta i det - den personen talar självklart inte för gruppen. Jag har läst på ett par andra snack att personer får konstiga mail/meddelanden, så du kanske ska anmäla det - om det är samma person så vore det bra om man kom till rätta med det. Fy, så himla idiotiskt! Kram - ta inte åt dig.
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5

    Trist att

    folk inte vågara stå för sina åsikter. Att påstå att denna person talar för hela gruppen är ju rent utsagt en stor lögn. Man blir ju förbannad själv. Om jag vill säga nåt kan jag säga det själv och vill inte att nån annan påstår sig tala för mig.

    Ja, ja, skit i det för du vet ju att det inte är så. Det är ju fler än jag här inne som gillar dig.
  10. 5
    Trist att folk inte vågara stå för sina åsikter. Att påstå att denna person talar för hela gruppen är ju rent utsagt en stor lögn. Man blir ju förbannad själv. Om jag vill säga nåt kan jag säga det själv och vill inte att nån annan påstår sig tala för mig.

    Ja, ja, skit i det för du vet ju att det inte är så. Det är ju fler än jag här inne som gillar dig.
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6

    Gud så sjukt!

    Okända mejl att man ska hålla sig borta...Nån har tydligen uppenbara problem. Ursäkta men jag kan inte förstå hur en del människor är funtade. Klart du ska vara kvar! Glöm dravel från känsliga människor. Är man så känslig bör man överhuvudtaget inte ut och prata med främlingar på nätet!
  12. 6
    Gud så sjukt! Okända mejl att man ska hålla sig borta...Nån har tydligen uppenbara problem. Ursäkta men jag kan inte förstå hur en del människor är funtade. Klart du ska vara kvar! Glöm dravel från känsliga människor. Är man så känslig bör man överhuvudtaget inte ut och prata med främlingar på nätet!
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7

    så obehagligt! lova att

    inte tro på det som stod i mailet. Du är mycket omtyckt här!!! dina inlägg läser jag alltid- och har stor behållning av.
    Hur fick personen din mailadress? förstår inte riktigt hur ett mail kan vara utan avsändare- hur gör man då? personen borde ju bli avstängt från AFF.
    kram
  14. 7
    så obehagligt! lova att inte tro på det som stod i mailet. Du är mycket omtyckt här!!! dina inlägg läser jag alltid- och har stor behållning av.
    Hur fick personen din mailadress? förstår inte riktigt hur ett mail kan vara utan avsändare- hur gör man då? personen borde ju bli avstängt från AFF.
    kram
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8

    Jag tycker

    då att denna person skall sluta skriva. Vi måste acceptera att vi är olika individer med olika åsikter. Kan man inte det bör man inte hänga här inne.

    Johanna, bry dig INTE! Jag tycker det är härligt med personer som vågar säga vad de tycker utan att vara anonyma och sedan även stå för det.

    Kram!
  16. 8
    Jag tycker då att denna person skall sluta skriva. Vi måste acceptera att vi är olika individer med olika åsikter. Kan man inte det bör man inte hänga här inne.

    Johanna, bry dig INTE! Jag tycker det är härligt med personer som vågar säga vad de tycker utan att vara anonyma och sedan även stå för det.

    Kram!
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9

    Men oj!

    Vad tråkigt att nån gör på det viset... Jag har iaf inte anmält mig till nån talare för oss alla???!! Alla har rätt att ha sina åsikter i detta forumet... Alla kan ju inte tycka samma alltid... men att sänka sig såå lågt??
    Nää låt det rinna av... ta inte åt dig! Fortsätt skriv! och stå för vad du tycker!
  18. 9
    Men oj! Vad tråkigt att nån gör på det viset... Jag har iaf inte anmält mig till nån talare för oss alla???!! Alla har rätt att ha sina åsikter i detta forumet... Alla kan ju inte tycka samma alltid... men att sänka sig såå lågt??
    Nää låt det rinna av... ta inte åt dig! Fortsätt skriv! och stå för vad du tycker!
  19. Medlem sedan
    Aug 1999
    #10

    Hej!

    vet faktiskt inte alls hur personen fick min mejl, men jag antar att jag skrivit ut den då nån har pratat om msn bla...
    Altså de va ingen annonym adress, utan de funkade bara inte att svara på den, de står att mejladressen är fel och finns inte.
  20. 10
    Hej! vet faktiskt inte alls hur personen fick min mejl, men jag antar att jag skrivit ut den då nån har pratat om msn bla...
    Altså de va ingen annonym adress, utan de funkade bara inte att svara på den, de står att mejladressen är fel och finns inte.
  21. Nenne
    #11

    Vad tråkigt....

    Du veta säkert vad de flesta tycker om dig.

    Du är guld värd det vet du och jag har älskat dig sen första stund.

    Kram
  22. 11
    Vad tråkigt.... Du veta säkert vad de flesta tycker om dig.

    Du är guld värd det vet du och jag har älskat dig sen första stund.

    Kram
  23. Medlem sedan
    Jul 2004
    #12

    Bra att du..

    berättar det här. Det kanske är fler som får osanna mejl och tror på vad som står där. Nu vet vi att det är nån knasboll bara.
  24. 12
    Bra att du.. berättar det här. Det kanske är fler som får osanna mejl och tror på vad som står där. Nu vet vi att det är nån knasboll bara.
  25. Medlem sedan
    Oct 2004
    #13

    Förstår mig inte på...

    såna som ska hålla på att engagera sig i allt och alla.Om du nu stör denna person så mycket så behöver ju inte Hon/han läsa dina inlägg!!Vart får man tag på mail-adressen då?Jag fattar noll när det gäller datorer så mig kan du räkna bort helt!Hahahaha.
  26. 13
    Förstår mig inte på... såna som ska hålla på att engagera sig i allt och alla.Om du nu stör denna person så mycket så behöver ju inte Hon/han läsa dina inlägg!!Vart får man tag på mail-adressen då?Jag fattar noll när det gäller datorer så mig kan du räkna bort helt!Hahahaha.
  27. Medlem sedan
    Jul 2004
    #14

    Ingen..

    ..har rätt att uttrycka sina åsikter och påstå att hon talar för mig! Jag backar inte för en sekund upp sånt skitsnack, och jag skulle inte i något sammanhang acceptera att kritik (???) levereras anonymt!

    Förstår att det känns obehagligt, men åsikter från någon som inte ens kan stå för dem är inte ens värda att ödsla en tanke på. Skaka av dig, tjejen!

    *kram*
  28. 14
    Ingen.. ..har rätt att uttrycka sina åsikter och påstå att hon talar för mig! Jag backar inte för en sekund upp sånt skitsnack, och jag skulle inte i något sammanhang acceptera att kritik (???) levereras anonymt!

    Förstår att det känns obehagligt, men åsikter från någon som inte ens kan stå för dem är inte ens värda att ödsla en tanke på. Skaka av dig, tjejen!

    *kram*
  29. Medlem sedan
    Oct 2002
    #15

    Men jösses!

    Ja, såklart inser du ju att det är bara dravvel det den här okända skrivit. Gissar att det är en viss sömndiskussion som dragit igång det här?? Och isåfall är det ju helt uppåt väggarna. Ja, det är det ju oavsett... Man måste ju få tycka vad man vill! Om alla tyckte likadant hade det väl varit ganska trist...

    Jag ser dig som en trevlig tjej som jag gärna ser fortsätter skriver här! Försök, som du skriver, låta det här rinna av dig. Det är ju inte sant det som mailaren skrev. Men egentligen skulle kanske Redax få ta del i det här, om du orkar? Fast det är ju inte mycket att göra om det är ett anonymt mail. Tråkigt och attans obehagligt!

    Kram på dig!!
  30. 15
    Men jösses! Ja, såklart inser du ju att det är bara dravvel det den här okända skrivit. Gissar att det är en viss sömndiskussion som dragit igång det här?? Och isåfall är det ju helt uppåt väggarna. Ja, det är det ju oavsett... Man måste ju få tycka vad man vill! Om alla tyckte likadant hade det väl varit ganska trist...

    Jag ser dig som en trevlig tjej som jag gärna ser fortsätter skriver här! Försök, som du skriver, låta det här rinna av dig. Det är ju inte sant det som mailaren skrev. Men egentligen skulle kanske Redax få ta del i det här, om du orkar? Fast det är ju inte mycket att göra om det är ett anonymt mail. Tråkigt och attans obehagligt!

    Kram på dig!!
  31. Medlem sedan
    Nov 2004
    #16

    Du vet nog

    redan vad jag tycker, men jag säger det gärna öppet också. Vad i helvete är det för fel på folk?? För det första, varför engagera sig så hårt i nåt man uppenbarligen inte tycker om.

    Och för det andra, vill jag bara säga till den som nu skrev mejlet : skaffa dig ett eget liv och sluta låta andras liv störa dig så mycket!

    Johanna, jag är stolt att kalla dig min vän och uppmanar dig att skriva ännu mer nu !

    Stora kramar,
    Maria
  32. 16
    Du vet nog redan vad jag tycker, men jag säger det gärna öppet också. Vad i helvete är det för fel på folk?? För det första, varför engagera sig så hårt i nåt man uppenbarligen inte tycker om.

    Och för det andra, vill jag bara säga till den som nu skrev mejlet : skaffa dig ett eget liv och sluta låta andras liv störa dig så mycket!

    Johanna, jag är stolt att kalla dig min vän och uppmanar dig att skriva ännu mer nu !

    Stora kramar,
    Maria
  33. Medlem sedan
    Sep 2004
    #17

    Skriver sällan här

    Men tycker det är otäckt att någon skriver anonyma mail om något sådant.
    vill bara skicka ett inlägg som stöttning och för att visa att jag inte står bakom ett sådant påhopp.

    Kram/Malin
  34. 17
    Skriver sällan här Men tycker det är otäckt att någon skriver anonyma mail om något sådant.
    vill bara skicka ett inlägg som stöttning och för att visa att jag inte står bakom ett sådant påhopp.

    Kram/Malin
  35. Medlem sedan
    Nov 1999
    #18

    Helt otroligt!!!

    Du vet ju att det inte är sant.

    Man måste väl få ha olika uppfattning om saker annars skulle det allt bli bra tråkigt.

    Det är så otroligt fegt att inte våga stå för sina egna åsikter. Och att sedan dra in \"större delen av juni-gruppen\" är ju lite väl magstarkt.

    Jag är glad att du fortsätter skriva här.

    Kramar
  36. 18
    Helt otroligt!!! Du vet ju att det inte är sant.

    Man måste väl få ha olika uppfattning om saker annars skulle det allt bli bra tråkigt.

    Det är så otroligt fegt att inte våga stå för sina egna åsikter. Och att sedan dra in \"större delen av juni-gruppen\" är ju lite väl magstarkt.

    Jag är glad att du fortsätter skriva här.

    Kramar
  37. Jill m E+E
    #19

    Vi har

    Ju redan \"pratat\" om det här du och jag så du vet ju vad jag anser,och som väntat så är de andra aktiva här inne inne på samma linje.

    Du gör helt rätt i att skita i denna enormt fega och barnsliga person. Blir så irriterad över just själva tillvägagångssättet...fy f-n vad fegt.

    (Hoppas vi ses 3/3! )

    Kram/ Jill
  38. 19
    Vi har Ju redan \"pratat\" om det här du och jag så du vet ju vad jag anser,och som väntat så är de andra aktiva här inne inne på samma linje.

    Du gör helt rätt i att skita i denna enormt fega och barnsliga person. Blir så irriterad över just själva tillvägagångssättet...fy f-n vad fegt.

    (Hoppas vi ses 3/3! )

    Kram/ Jill
  39. Medlem sedan
    May 2004
    #20

    what????

    vem katten är det? kram gumman
  40. 20
    what???? vem katten är det? kram gumman
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar