Sen rapport, men nu är det
Höftluxationer
  1. Medlem sedan
    Jan 1999
    #1

    Sen rapport, men nu är det

    klart. August är helt frisk i höfterna. Först var vi på röntgen, där de tog två bilder. Sedan var det undersökning hos doktorn, som först ville se August gå, eller rättare sagt springa. Och det gjorde han August, sprang alltså, hela långa korridoren fram och tillbaks :) Hur kul som helst tyckte iaf August. Sedan skulle det böjas och tryckas i ben och höfter, det var mindre kul, tyckte A som illtjöt. Men godkänd blev han som sagt. Guhh, vad skönt! Så nu väntar vi bara på kopia på journalen så vi kan skicka in till försäkringsbolaget, så att A blir fullt försäkrad!
    Tack Anna! för tumhållning, det hjälpte att veta att någon tänkte på oss! många kramar från Camilla som nu kan pusta ut...
  2. 1
    Sen rapport, men nu är det klart. August är helt frisk i höfterna. Först var vi på röntgen, där de tog två bilder. Sedan var det undersökning hos doktorn, som först ville se August gå, eller rättare sagt springa. Och det gjorde han August, sprang alltså, hela långa korridoren fram och tillbaks :) Hur kul som helst tyckte iaf August. Sedan skulle det böjas och tryckas i ben och höfter, det var mindre kul, tyckte A som illtjöt. Men godkänd blev han som sagt. Guhh, vad skönt! Så nu väntar vi bara på kopia på journalen så vi kan skicka in till försäkringsbolaget, så att A blir fullt försäkrad!
    Tack Anna! för tumhållning, det hjälpte att veta att någon tänkte på oss! många kramar från Camilla som nu kan pusta ut...
  3. Anna m. Leo + Antonia
    #2

    Underbart!

    Jag har lilltjejen på sjukhus för hon har problem med andningen (oro, oro hela tiden, just nu ligger och på BIVA =barnintensiven och jag har blivit hemkörd för jag måste vila lite) så därför har jag inte kunnat gratulera dig!

    Vad skönt att ni nu kan lägga denna tid bakom er. Jag känner mer och mer att höftluxen nog är vårt minsta problem och att jag borde hitta en annan sida att skriva på, men jag vet inte vart. Vill i alla fall gärna ha kontakt med dig, Camilla och gärna Heidi också.

    Hör av mig mer när jag vet något mer.

    Kram!
  4. 2
    Underbart! Jag har lilltjejen på sjukhus för hon har problem med andningen (oro, oro hela tiden, just nu ligger och på BIVA =barnintensiven och jag har blivit hemkörd för jag måste vila lite) så därför har jag inte kunnat gratulera dig!

    Vad skönt att ni nu kan lägga denna tid bakom er. Jag känner mer och mer att höftluxen nog är vårt minsta problem och att jag borde hitta en annan sida att skriva på, men jag vet inte vart. Vill i alla fall gärna ha kontakt med dig, Camilla och gärna Heidi också.

    Hör av mig mer när jag vet något mer.

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3

    Har inte

    Varit här inne på ett tag, har det ganska tungt för tillfället. Har totalat missat att A skulle till röntgen! Skönt att läsa att det gick bra!!! Nu är det bara att se framåt!
    Stor kram!!!
  6. 3
    Har inte Varit här inne på ett tag, har det ganska tungt för tillfället. Har totalat missat att A skulle till röntgen! Skönt att läsa att det gick bra!!! Nu är det bara att se framåt!
    Stor kram!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4

    Anna!

    Jag håller gärna kontakten med dig utanför den här sidan, min mailadress står i mitt info.
    Vill gärna veta hur det går för er med alla andra saker än luxen.
    Mår hon bättre? Har hon fått komma hem? Skriv gärna. Tänker på er och sänder stora varma kramar till er.
  8. 4
    Anna! Jag håller gärna kontakten med dig utanför den här sidan, min mailadress står i mitt info.
    Vill gärna veta hur det går för er med alla andra saker än luxen.
    Mår hon bättre? Har hon fått komma hem? Skriv gärna. Tänker på er och sänder stora varma kramar till er.
  9. Medlem sedan
    Jan 1999
    #5

    Nu blev jag allt

    orolig för er skull. Tack för att du tog dig tid att gratulera oss, när din lilla mår så dåligt. Det var verkligen gulligt av dig. För min del kan du gärna skriva här om allt. Men du kanske inte vill lämna ut för mycket om er. I så fall finns min mailadress i infot, plus att jag har msn om du vill prata. Jag håller mer än gärna kontakten med dig, Anna! Just nu går alla mina tankar till er. Många många kramar från oss, dvs. Camilla & August
  10. 5
    Nu blev jag allt orolig för er skull. Tack för att du tog dig tid att gratulera oss, när din lilla mår så dåligt. Det var verkligen gulligt av dig. För min del kan du gärna skriva här om allt. Men du kanske inte vill lämna ut för mycket om er. I så fall finns min mailadress i infot, plus att jag har msn om du vill prata. Jag håller mer än gärna kontakten med dig, Anna! Just nu går alla mina tankar till er. Många många kramar från oss, dvs. Camilla & August
  11. Medlem sedan
    Jan 1999
    #6

    Men vännen...

    Vad är det som händer hos er?!! Hoppas att det inte är någonting allvarligt. Kanske vi kan ses på msn snart? Visst kändes det skönt att vi är klara med höftluxen nu. Och du, tack för ditt inlägg :-)
    bamsekram Camilla & August
  12. 6
    Men vännen... Vad är det som händer hos er?!! Hoppas att det inte är någonting allvarligt. Kanske vi kan ses på msn snart? Visst kändes det skönt att vi är klara med höftluxen nu. Och du, tack för ditt inlägg :-)
    bamsekram Camilla & August

Liknande trådar

  1. BM rapport & förlossnings rapport!!
    By johanna25 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 09:03
  2. Bm-rapport
    By Libra in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 11:54
  3. Bm-rapport
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 07:33
  4. lite rapport (eller lååång rapport)
    By holmberg in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 19:28
  5. Rapport eller typ inte-rapport
    By Mamia utan vikt in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 09:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar