Jag vill veta ALLT!!
Hem & fritid
  1. Snart Schäferägare
    #1

    Jag vill veta ALLT!!

    Om schäfern!! Jag läser allt jag kommer över givetvis men jag tänkte att nån här inne säkert har egna erfarenheter osm man inte kan hitta i böcker!!
  2. 1
    Jag vill veta ALLT!! Om schäfern!! Jag läser allt jag kommer över givetvis men jag tänkte att nån här inne säkert har egna erfarenheter osm man inte kan hitta i böcker!!
  3. LinBlå
    #2

    Tja, beror ju på..

    Allt? Har du varit inne på www.svenskbruksschafer.com? (I mitt tycke den \"bästa\" schäfersidan.)

    En bra schäfer är en ruggigt bra hund, men tyärr växer de bra inte på träd. Det är mycket sjukdomar, fysiska och mentala problem på schäfer.
    Vad är det för schäfer du ska ha? Vad ska du göra med din schäfer? Berätta lite mer så ska jag berätta mina erfarenheter utefter det.
  4. 2
    Tja, beror ju på.. Allt? Har du varit inne på www.svenskbruksschafer.com? (I mitt tycke den \"bästa\" schäfersidan.)

    En bra schäfer är en ruggigt bra hund, men tyärr växer de bra inte på träd. Det är mycket sjukdomar, fysiska och mentala problem på schäfer.
    Vad är det för schäfer du ska ha? Vad ska du göra med din schäfer? Berätta lite mer så ska jag berätta mina erfarenheter utefter det.
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3

    Har omplacerat vår

    Han var helt underbar på alla sätt men krävde oerhört mycket stimulans av alla de slag. Men jag orkar inte heller rabbla allt jag vet och har erfarenhet av utan du får nog precisera dig liiiite. ;) Bra att veta vad du ska \"ha honom till\" t.ex.
  6. 3
    Har omplacerat vår Han var helt underbar på alla sätt men krävde oerhört mycket stimulans av alla de slag. Men jag orkar inte heller rabbla allt jag vet och har erfarenhet av utan du får nog precisera dig liiiite. ;) Bra att veta vad du ska \"ha honom till\" t.ex.
  7. Medlem sedan
    Jun 2001
    #4

    Kul!

    Här väntas det schäfervalp hem om 1 1/2 v! Var och hälsade på henne för tredje gången i går. Och såklart är det just vår valp som är den finaste i hela kullen :-) ....om jag får tycka alltså!
    Har däremot inga råd att ge för detta är min första schäfer, men kul att någon mer här väntar schäfervalp!
  8. 4
    Kul! Här väntas det schäfervalp hem om 1 1/2 v! Var och hälsade på henne för tredje gången i går. Och såklart är det just vår valp som är den finaste i hela kullen :-) ....om jag får tycka alltså!
    Har däremot inga råd att ge för detta är min första schäfer, men kul att någon mer här väntar schäfervalp!
  9. Snart Schäferägare
    #5

    Till bruks

    Jag vill jobba med hunden givetvis! Jag ska gå kurser och så hade jag tänkt satsa på det som valpen har läggning till (spår,skydd,sök,lydnad) Jag är villig att testa alla!!
  10. 5
    Till bruks Jag vill jobba med hunden givetvis! Jag ska gå kurser och så hade jag tänkt satsa på det som valpen har läggning till (spår,skydd,sök,lydnad) Jag är villig att testa alla!!

Liknande trådar

  1. Vill veta ALLT =)
    By *Mysan* in forum Förlossning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 22:37
  2. Jag vill veta ALLT om
    By ::Kiddan:: in forum Komplikationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 14:13
  3. Vill veta ALLT om EDA
    By MamaMia76 in forum Förlossning
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 14:10
  4. Vill veta allt
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 21:24
  5. GI?? Jag vill veta allt!
    By GI-vill börja in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 23:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar